Mun pitäis tänään aloittaa suursiivous. Anteeksi, jos loukkaan jonkun vakaumusta, nuthän on Pääsiäinen. Muutaman päivän touhuamisen jälkeen kämppä on ihan eri kuosissa. Mies totesi tähän vaan tänä aamuna ettei sano mitään. Viisas mies.
ÄläPrkl.
Tupakit loppuivat. Ny on pakko lähteä kaupalle.
Sanokaa mulle, että älä mene baariin matkalla.
En ole äitisi enkä Peppisi, mutta suosittelen että kävelet tupakkikauppaan kulkematta baari-ruudun kauttaPrkl.
Nyt on Pääsiäinen, baari on kiinni. Käyt kiskalla ja äkkiä takas.Prkl.
Meidän taloyhtiössä on ainakin jo aikaa sit unohdettu pyhittää lepopäivät. Ketään ei kiinnosta, vaikka joku imuroi ja pesee pyykkiä jouluaattona. Vanhahtavia, typeriä tapoja, mutta jokainen omassa talossaan tyylillään.Mun pitäis tänään aloittaa suursiivous. Anteeksi, jos loukkaan jonkun vakaumusta, nuthän on Pääsiäinen. Muutaman päivän touhuamisen jälkeen kämppä on ihan eri kuosissa. Mies totesi tähän vaan tänä aamuna ettei sano mitään. Viisas mies.
Voihan sitä yhellä käyäPrkl.
Jees, mutta istuu tiukassa takaraivossa. Äidin luona ei voi edes haravoida sunnuntaina. Vielä tässä iässä tunnen huonoa omaatuntoa, kun en kunnioita pyhää.Meidän taloyhtiössä on ainakin jo aikaa sit unohdettu pyhittää lepopäivät. Ketään ei kiinnosta, vaikka joku imuroi ja pesee pyykkiä jouluaattona. Vanhahtavia, typeriä tapoja, mutta jokainen omassa talossaan tyylillään.
KoskaJoskus jään miettimään miks nään kauheen vaivan opiskellessa, mää viihtyisin siivoojanakin ihan hyvin. Ja rahakaan ei oo motivaattori, mä tuun pienellä toimeen.
Äkkiseltään jos jätetään sinapit pois niin tulis mieleen intialaiset ruuvat. No jotkut curryt ainakin.TWEET. Mihin voi ja kannattaa käyttää sinapinsiemeniä? Osaatko antaa vinkkiä?
Minäkin tästä nousen ja aloitellaan pakkelointia ja maalaamista. Vielä yksi huone ja sitten jätetään loput syksyyn (näin me sovimme jo kaksi huonetta sitten).
Oot oikeassa. Ja mä kyl tykkäänkin opiskelusta.Koska
a) opiskelu on yleissivistävää ja aktivoivaa
b) koska Suomessa meillä on siihen mahdollisuus ilmaiseksi tai hyyyyvin pienellä rahalla
Hyvin todennäköistä on että mäkin tuun olemaan siivooja hyvin pitkään, mutta haluan myös opiskella, koska pidän sitä kuitenkin tärkeänä "käytännön opintojen" (hienompi sana elämäm koululle) ohella.
Niin. Kun se parani aika nopiaan kävelykuntoon, ne sairaalalta sano et kepit niin kauan kun sattuu astua sillä. Ja mähän viskasin kepit jo viime viikon lopulla eteisen nurkkaan.Inanna, noista koipijutuista. Nyrjähtäminen paranee levolla ja särkylääkkeellä. Jos ei auta ja jalan päälle ei voi varata ja on ihossa värimuutoksia (ei tavallisia mustelmia) -> lääkärikeikka.
Kuvattiinko koipi?Niin. Kun se parani aika nopiaan kävelykuntoon, ne sairaalalta sano et kepit niin kauan kun sattuu astua sillä. Ja mähän viskasin kepit jo viime viikon lopulla eteisen nurkkaan.
Se oli tuolta alhaalta nuppiluun vierestä jalkapohjan suuntasesti musta sillon.
Nyt vasta eilen se tuli uudelleen tosi kipeeks ja varpaiden juuret mustu tuosta jalkapöydän päältä.
Kestää astua kyllä mutta särkee ihan pirusti taas.
Ja tuntuu kun ei veri kiertäis kunnolla kun se on ihan kylmä ja puutunut tuosta koko jalkapöytä.
Mua sitten ärsyttää kun joku asia rajottaa liikkumista ja säntäilyä! |O
Mä en usko, että hakeudun tutkintotavotteiseen opiskeluun enää koskaan, mutta aineopinnot ja jotkut lyhyet kurssit kiinnostaa. Vois opiskella jonkun uuden kielen.mää sain nuorramiessä kylläni opiskelusta
ei nappais enää yhtään