The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tiedoitus

Operaatio Aamupala

Vahvistamme että yksi muna 23. Kananmunalentueesta iskeytyi lattialle kattilaan laiton yhteydessä. Pilotin ei havaittu käyttäneen heittoistuinta.
Etsinnät on aloitettu alueella mutta emme odota eloonjääneitä.

03.04.2015 11:00
Operaation tiedottaja
Eversti Tweet

Jos könkköisit sisään ja näyttäist koipea mulle ja näkisin ettet kävele kivuitta + jalass on värimuunnos ja huom! Iho on kylmä, niin kyydittäisin sut henk koht lekurille.

Typot :ashamed:
Huomena meen kyllä, ehkäpä soittelen sinne jo tänään.

Röntgenlekuri ei ollut sillon paikalla, mutta ne sano että hän katsoo kuvat myöhemmin ja soittelee jos näkee jotain mitä normi lekuri ei nähnyt.

Ei soitellut, eli ei nähnyt tai sit unohti koko asian :D

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kauppa oli kiinni???

En siis sitä ihmettele, että kauppa on kiinni, mutta netissä ilmoitetun aikataulun mukaan sen pitäisi olla auki. Kaupan ovessa ei ollu edes lappua pääsiäisen aukioloajoista???

Sain röökit ärkiskalta.

Baarin ovi oli kutsuvasti auki, mutta en mennyt sisään... vielä. Onhan tässä pääsiäistä jäljellä ja juopottelemaan ehtii aina.

Huomena meen kyllä, ehkäpä soittelen sinne jo tänään.

Röntgenlekuri ei ollut sillon paikalla, mutta ne sano että hän katsoo kuvat myöhemmin ja soittelee jos näkee jotain mitä normi lekuri ei nähnyt.

Ei soitellut, eli ei nähnyt tai sit unohti koko asian :D
Hyvä ettei ole luita poikki. Jalassa on kuitenkin muitakin osia kuin luut ja nahka. Ennustan vian löytyvän niiden välistä.

Nyt musta tuli suvun hylkiö kun kielsin riiviöitä tulemasta tänne. Anopista ukkokultaan kaikki paheksuu. Saanpahan olla rauhassa :p

Paheksunnasta huolimatta katson että mulla on kotonani oikeus levätä kun siltä tuntuu. Varsinkin kun hoitoa ei ole sovittu mun kanssa eikä multa ole edes kysytty

Nyt musta tuli suvun hylkiö kun kielsin riiviöitä tulemasta tänne. Anopista ukkokultaan kaikki paheksuu. Saanpahan olla rauhassa :p

Paheksunnasta huolimatta katson että mulla on kotonani oikeus levätä kun siltä tuntuu. Varsinkin kun hoitoa ei ole sovittu mun kanssa eikä multa ole edes kysytty
Antaa paheksua. Kenenkään kotiin ei tuoda toisten mukuloita vaivaks ilman lupaa.

Sä teit ihan oikein.
Kysy vaikka minulta.
Mä olen aina oikeassa.

Totta helvetissä on. Takavarikoi kaikki pääsiäisherkut ja anna möllien mököttää :rolleyes:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä