Juu kuvattiin. Ei näkynyt murtumaa.J
Kuvattiinko koipi?
Ehkä mä vaan aloin käveleen sillä liian äkäseen.
Juu kuvattiin. Ei näkynyt murtumaa.J
Kuvattiinko koipi?
Hetkinen...Operaatio Aaamupalan tiedoittaja
Everstiluutnantti Tweet
Mie voisin tulla raapimaanMun tissi kutiaa|O
Prkleen ihottuma joka iskenyt nyt parina vuonna:vampire:
Huomena päivystykseen jossei lakkaa.Inanna, menisitkö uudestaan lääkärille niinku tänään, kiitos. Ilman oikeaa hoitoa edessä on enemmän ongelmia.
... mut miten hemmetissä pitkäperjantaina saa parissa minuutissa ylennyksen???Operaation tiedottaja
Eversti Tweet
Jos könkköisit sisään ja näyttäist koipea mulle ja näkisin ettet kävele kivuitta + jalass on värimuunnos ja huom! Iho on kylmä, niin kyydittäisin sut henk koht lekurille.Juu kuvattiin. Ei näkynyt murtumaa.
Ehkä mä vaan aloin käveleen sillä liian äkäseen.
Palstalla voi olla ihan mikä tahansa haluamansa hahmo?... mut miten hemmetissä pitkäperjantaina saa parissa minuutissa ylennyksen???
Huomena meen kyllä, ehkäpä soittelen sinne jo tänään.Jos könkköisit sisään ja näyttäist koipea mulle ja näkisin ettet kävele kivuitta + jalass on värimuunnos ja huom! Iho on kylmä, niin kyydittäisin sut henk koht lekurille.
Typot :ashamed:
Hyvä ettei ole luita poikki. Jalassa on kuitenkin muitakin osia kuin luut ja nahka. Ennustan vian löytyvän niiden välistä.Huomena meen kyllä, ehkäpä soittelen sinne jo tänään.
Röntgenlekuri ei ollut sillon paikalla, mutta ne sano että hän katsoo kuvat myöhemmin ja soittelee jos näkee jotain mitä normi lekuri ei nähnyt.
Ei soitellut, eli ei nähnyt tai sit unohti koko asian
Eihän sitä nyt raapia voi.Mie voisin tulla raapimaan
Oot allerginen sun purjeille? Voi, otan osaa. Ne on varmaan leikattava pois.Eihän sitä nyt raapia voi.
:OOot allerginen sun purjeille? Voi, otan osaa. Ne on varmaan leikattava pois.
Uu, täytyy koettaa. Ostin semmosia yks kerta, enkä oo vielä keksiny mihin laittaisin. Sopiskohan kookosmaitopphjaseen kastikkeeseen?Äkkiseltään jos jätetään sinapit pois niin tulis mieleen intialaiset ruuvat. No jotkut curryt ainakin.
Huijaaminen on inhottavaa.Palstalla voi olla ihan mikä tahansa haluamansa hahmo?
Sullon karuhko bed side manner tänäänOot allerginen sun purjeille? Voi, otan osaa. Ne on varmaan leikattava pois.
Antaa paheksua. Kenenkään kotiin ei tuoda toisten mukuloita vaivaks ilman lupaa.Nyt musta tuli suvun hylkiö kun kielsin riiviöitä tulemasta tänne. Anopista ukkokultaan kaikki paheksuu. Saanpahan olla rauhassa
Paheksunnasta huolimatta katson että mulla on kotonani oikeus levätä kun siltä tuntuu. Varsinkin kun hoitoa ei ole sovittu mun kanssa eikä multa ole edes kysytty
Nyt musta tuli suvun hylkiö kun kielsin riiviöitä tulemasta tänne. Anopista ukkokultaan kaikki paheksuu. Saanpahan olla rauhassa
Paheksunnasta huolimatta katson että mulla on kotonani oikeus levätä kun siltä tuntuu. Varsinkin kun hoitoa ei ole sovittu mun kanssa eikä multa ole edes kysytty
Jos on ongelma, niin mulla on ratkaisu.Sullon karuhko bed side manner tänään
Sä teit ihan oikein.Nyt musta tuli suvun hylkiö kun kielsin riiviöitä tulemasta tänne. Anopista ukkokultaan kaikki paheksuu. Saanpahan olla rauhassa
Totta helvetissä on. Takavarikoi kaikki pääsiäisherkut ja anna möllien mököttääNyt musta tuli suvun hylkiö kun kielsin riiviöitä tulemasta tänne. Anopista ukkokultaan kaikki paheksuu. Saanpahan olla rauhassa