The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla oli pääsiäiselle yksi haave/toive. Yksi. Että saisin olla rauhassa kotona koska mulla on ollut ihan helvetillinen kuukausi töissä ja niin on myös tuleva kuukausi.

Kuulin just että tänne on luvattu ottaa hoitoon sukulaislapsia vanhempien risteilyn ajaksi.

Harkitsen vakavasti että lähden johonkin hotelliin tai kylpylään.
Kiesus, älä harkitse vaan toimi!! Niin soisin sulle tuon toiveesi, melkoisessa prässissä oot ollut ja pahalainen, kun se vielä näemmä jatkuukin... sieppaat vaan ihan itsekkäästi ja oikeutetusti itelles sitä rauhaa ja yksinoloa.

Spencer Hastings
Mulla oli pääsiäiselle yksi haave/toive. Yksi. Että saisin olla rauhassa kotona koska mulla on ollut ihan helvetillinen kuukausi töissä ja niin on myös tuleva kuukausi.

Kuulin just että tänne on luvattu ottaa hoitoon sukulaislapsia vanhempien risteilyn ajaksi.

Harkitsen vakavasti että lähden johonkin hotelliin tai kylpylään.
Aivan perseestä. Ja sulta kysymättä? Lähde ihmees. Ei pyhät oo automaattisesti mitään "pakko olla yhdessä more the merrier jeejee!" -tilaisuuksia.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Jaksaisko joku tulla tekemään aamupalaa mulle? Ei jaksais millään ja alakaa olemaan n ä l ä k ä . Valmiina on ois noita poron kylmäsavurullia mutta en niitä enään jaksa syödä. Ihan perus englantilainen aamupala passais. Myös espanjalainen munakas kävis kanssa. Kahvia kanssa. Tai blinit mädillä, smetanalla ja punasipulisilpulla - ei ehkä normi aamupala mutta niitä voisin nyt syödä. Myös paahtoleipä kaviaarin kanssa uppois.

pliis?

Morgon! Pääsiäisen kunniaksi repäisin ja juon nyt kaksi kuppia teetä, kun normaalisti vaan yhen. En tiiä, vieläkö keksii muillekkin pyhille jotain yhtä hurjaa!

Katoin sen mielensä pahoittaja ja kyllä mää niin mieleni pahoitin kun se ei ollutkaan niin hyvä kun hehkutetaan. Ei huono, mutta ei hyväkään. Ehkä tuommoiset änkyräukot on jossain maailmassa hauskoja, mutta täällä mörön persiissä tuommoiset tervaskannot on niin arkipäivää mieleipiteineen, ettei jaksa naurattaa paljoa.

Saako tehdä taas tyhmän ruokakysymyksen....no teen silti.
Ja kyllä,olen myös googlannut...mutta jos ootte tehnyt kanaa riisipedillä niin mitä riisiä olette käyttäneet? Mulla olis 3vaihtoehtoa että mikähän niistä olis paras...pitkäjyvänen,basmati vai jasmiini? ja kumpi sopis paremmin...mustapippurituorejuusto vai aurinkokuivattu?

Morgon! Pääsiäisen kunniaksi repäisin ja juon nyt kaksi kuppia teetä, kun normaalisti vaan yhen. En tiiä, vieläkö keksii muillekkin pyhille jotain yhtä hurjaa!

Katoin sen mielensä pahoittaja ja kyllä mää niin mieleni pahoitin kun se ei ollutkaan niin hyvä kun hehkutetaan. Ei huono, mutta ei hyväkään. Ehkä tuommoiset änkyräukot on jossain maailmassa hauskoja, mutta täällä mörön persiissä tuommoiset tervaskannot on niin arkipäivää mieleipiteineen, ettei jaksa naurattaa paljoa.

olipa kätevästi vittuiltu, en meinannu ensin hoksia

Jaksaisko joku tulla tekemään aamupalaa mulle? Ei jaksais millään ja alakaa olemaan n ä l ä k ä . Valmiina on ois noita poron kylmäsavurullia mutta en niitä enään jaksa syödä. Ihan perus englantilainen aamupala passais. Myös espanjalainen munakas kävis kanssa. Kahvia kanssa. Tai blinit mädillä, smetanalla ja punasipulisilpulla - ei ehkä normi aamupala mutta niitä voisin nyt syödä. Myös paahtoleipä kaviaarin kanssa uppois.

pliis?
Mulla ois valmiina keitettyjä munia, uunimakkaraa, teetä, kahvia ja juustolautanen. tervetuloa mässyille! :D

Laura!!

Oikein ihanaa pääsiäistä sinne ja ennen kaikkea sinulle :)!

Sä taijat olla siellä kauniissa kukoistuksessas :heart: - oothan voinut hyvin?
Hahhhaaaaa! Turvonneena, paksuna ja rdm:n piinaamana pistelen insuliinia paksuihin reisiin ja itken kun selkään sattuu ja jatkuvasti supistaa. Onneksi mulla on kiltti lääkäri joka lupasi käynnistää 37+ jos oikein nätisti pyydän..

Saako tehdä taas tyhmän ruokakysymyksen....no teen silti.
Ja kyllä,olen myös googlannut...mutta jos ootte tehnyt kanaa riisipedillä niin mitä riisiä olette käyttäneet? Mulla olis 3vaihtoehtoa että mikähän niistä olis paras...pitkäjyvänen,basmati vai jasmiini? ja kumpi sopis paremmin...mustapippurituorejuusto vai aurinkokuivattu?
Kaikki noista kävisivät mutta itse laittaisin jasmiinia koska siinä on niin hyvä tuoksu, juustoista niin mihin meinasit? Jos tohon sapuskaan niin laittaisin aurinkokuivattua tavaraa.

Huomenta.
Tulipa nukuttua pitkään.

Tänään olis siivoilupäivä niin sit voi illalla palkita ittesä sipseillä ja irtsareilla VoFia kattellessa :D

Voikohan tohon telottuun jalkaan olla tullut rasitusmurtuma?
Se on mustunut uudestaan ja ihan eri kohalta kun alunperin, ja on uudestaan niin prkleen kipee ettei tie miten päin sillä kenkkais. Ihan levossa pitäessäkin sitä särkee nyt koko ajan..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä