Avatarit tietty vaikuttaa mielikuvaan, joten niin näytätkinMä näytän kaikkien mielestä tietysti tolta Tellulta
Ärsyttävän itseriittoinen, aina oikeassa ja mekkokin on puhtoinen. Ja (tummat) kikkurat ojennuksessa?
Avatarit tietty vaikuttaa mielikuvaan, joten niin näytätkinMä näytän kaikkien mielestä tietysti tolta Tellulta
Ärsyttävän itseriittoinen, aina oikeassa ja mekkokin on puhtoinen. Ja (tummat) kikkurat ojennuksessa?
en mä osaa meikata :ashamed:Joo, mut gauheen levinnyt musta meikkitahra kasvojen päällä.
Kuiva ja tikkusuora. jos teen jotain kiharrusta niin ei paria tuntia kauempaa pysy.Kiva väri ja leikkaus! Onks sun tukka luonnostaan noin suora, vai joudutko säkin suoristaan
Koska jugurtti meni vanhaks? Kyllähän hapanmaitotuotteet säilyy aika pitkään vielä päiväyksen jälkeen.Synti ja häpeä. Jugurtti on menny vanhaks, leipä on loppu eikä oo salaattiaineksiakaan. Mitäs mä nyt muka syön iltapalaks :kieh:
Ai ku ois kätsyä kun ois valmiiksi suora tukka. Tai sit kunnolla kihara. Ärsyttää tää mutanttitukka.en mä osaa meikata :ashamed:
Kuiva ja tikkusuora. jos teen jotain kiharrusta niin ei paria tuntia kauempaa pysy.
Noi on varattu mulle!!!Mä näytän kaikkien mielestä tietysti tolta Tellulta
Mää tein kasvismunakokkelin (kevätsipuli-aurinkokuivattu tomaatti) raejuustolla. Nams.mää ruukkaan syödä näkkäriä ja metwurstia jos tulee nälkä iltasella
Reilusti viime viikon puolella. Mä en uskalla paria päivää enempää vanhentuneita käyttää, mun tuurilla tuun kuitenkin kipeeks ja puolikas pistää kämpän palasiks sillä aikaa ko mä teen kuolemaa.Koska jugurtti meni vanhaks? Kyllähän hapanmaitotuotteet säilyy aika pitkään vielä päiväyksen jälkeen.
Jaa sitä ruottalaista vai?onnistuin sitte ostamaan pahaa näkkäriä...
Jaa sitä ruottalaista vai?
Just tuo sama . Tosin mä olen aatellu tässä päivänä muutamana lähteä kokeileen omatekoisen väsäämistä - saisko siitä sitten semmosta toista lempparia aikaiseksi vai joutasko se harakoille...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30711806:Tavallinen koulunäkki on näkkäreistä miun mieleen. Mikä on teidän mielestä paras?
Kerro vaan . Jostain syystä miusta siulle sopisi paremmin papukaija.Aww, en taida ees raaskia kertoo miltä oikeesti näytän Eikä oo korppiakaan : /
Kokele ihmeessä. Kerro miten onnistuu sitten.Just tuo sama . Tosin mä olen aatellu tässä päivänä muutamana lähteä kokeileen omatekoisen väsäämistä - saisko siitä sitten semmosta toista lempparia aikaiseksi vai joutasko se harakoille...
Jees, taijan viikonlopun aikana vallata ton keittiön kunnon sotkemiseen eli raporttia laitan sitten tulemaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30711822:Kokele ihmeessä. Kerro miten onnistuu sitten.
Makuasioita, makuasioita...yks tykkää yhdestä ja toinen toisestasuomesta ei saa hyvää näkkäriä
En muista valmistajaa, mut semmonen emmental-kurpitsansiemennäkkäri on parasta. Myydään 8kpl pakkauksissa ja yks maksaa melkein neljä eurooAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30711806:Tavallinen koulunäkki on näkkäreistä miun mieleen. Mikä on teidän mielestä paras?