sissinäkkäri aikoinaan oli hyvvää kun oli vi***mainen näläkä.suomesta ei saa hyvää näkkäriä
Kun hiuksia on tarpeeksi vähän ja ne saksii tarpeen tullen, niin ei tartte omistaa edes kampaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30711801:Mie haluasin sellaiset hiukset mitkä olisi aamuisin heti upeasti ilman väkertämistä.
Nälkä on paras mauste.sissinäkkäri aikoinaan oli hyvvää kun oli vi***mainen näläkä.
Se oli sitä aikaa kun näkkäriki oli suomalaista siellä jossain.
True dat.Aamun upeanäköisyys on urbaani legenda.
Mie luulen, että jos miulla alkaisi radikaalisti hiukset ohentumaan en oikein siitäkään tykkäisi .Kun hiuksia on tarpeeksi vähän ja ne saksii tarpeen tullen, niin ei tartte omistaa edes kampaa.
Aamun upeanäköisyys on sit makuasia.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30711847:Mie luulen, että jos miulla alkaisi radikaalisti hiukset ohentumaan en oikein siitäkään tykkäisi .
..tuskin tuota ongelmaa siulla onkaan, äkkiäkös sä keittelet siellä tuuheuttavat liemet kohdillensaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30711847:Mie luulen, että jos miulla alkaisi radikaalisti hiukset ohentumaan en oikein siitäkään tykkäisi .
...no ei kait siinä samassa päässä voi sekä pörrö että viisaus viihtyä...eikä ku :snotty:..mites toi nyt menikään.....joo, ei se mtn herkkua ole
Mamma sammuilee vähän väliä eikä ehdi ees lukea kaikkia saati kirjottamaan.Hetkinen sanoi Putkinen... Mammapalsta, ja tän sivun viis ekaa viestiä on miesten???
Ny on jotain pahasti pielessä!
Etten vaan olisi liikaa liemiä naukannut kun tuo pehkoinen pöwwöisyys tuijottaa minnuu vastaan joka aamu :vampire:..tuskin tuota ongelmaa siulla onkaan, äkkiäkös sä keittelet siellä tuuheuttavat liemet kohdillensa
Kyöpsykän TukkaTaika takaa pehkoisen pöwwöisyyden :xmas: :kiss:
...vaikka oonkin multitaskauksen metsuri niin porkkanoitten pitämisessä sekä tuon saakelin kamman kiskomisessa että virkkuukoukun (jeps, nyplään pitsi...siis kuviota) kanssa on tehtävä pieniä myönnytyksiä....Hetkinen sanoi Putkinen... Mammapalsta, ja tän sivun viis ekaa viestiä on miesten???
Ny on jotain pahasti pielessä!
Älä rupee mulle :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30711852:
Jaahas.. Tupakanpoltosta. Ite olen suunnitellut lopettavani tään vuojen puolella.
Tytöt peittelin niin en tiijä miten tuli mutta tuli puheeksi ja vanahempi sanoi että hyvä, pitää isin lopettaa tupakan poltto. Ok. Linjassa.
Nuorempi sanoi että isi ei saa lopettaa tupakan polttoa.
? Whaaat!
Mitäs pitäs nyt sitte tehä?
(lopetan tupakin kuiten tään vuojen puolella se on varmaa)
En tietenkään :kiss:Älä rupee mulle :stick:
No, ei tuojottele jos maalaat sen tuijotuskuvastuksen mattamustaksi ja lieskat kylkeen ja - tadaa! - tilataideteos on valmisAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30711856:Etten vaan olisi liikaa liemiä naukannut kun tuo pehkoinen pöwwöisyys tuijottaa minnuu vastaan joka aamu :vampire:
Mää kun peittelin puolikasta, niin se ilmotti että musta tulee vuoden päästä mummo, ja sit hän ostaa mulle kävelykepin. Koitin sanoo, et 20 vuoden päästä tuun mielelläni mummoksi, mut tehtiin sit kompromissi, että 15 vuoden kuluttua. Kirahvi 38v mummoilemassa...Jaahas.. Tupakanpoltosta. Ite olen suunnitellut lopettavani tään vuojen puolella.
Tytöt peittelin niin en tiijä miten tuli mutta tuli puheeksi ja vanahempi sanoi että hyvä, pitää isin lopettaa tupakan poltto. Ok. Linjassa.
Nuorempi sanoi että isi ei saa lopettaa tupakan polttoa.
? Whaaat!
Mitäs pitäs nyt sitte tehä?
(lopetan tupakin kuiten tään vuojen puolella se on varmaa)
Sama täälläkin - enkä yhtään eppäile etteikö onnistuisi.Hyvä twiitti,liputan kans lopettamisen puolesta.
eli ihan kuin uncle ruuti... "semmonen isi joka hakee lapsia tarhasta." Aika söpö :heart: