The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jaahas.. Tupakanpoltosta. Ite olen suunnitellut lopettavani tään vuojen puolella.
Tytöt peittelin niin en tiijä miten tuli mutta tuli puheeksi ja vanahempi sanoi että hyvä, pitää isin lopettaa tupakan poltto. Ok. Linjassa.
Nuorempi sanoi että isi ei saa lopettaa tupakan polttoa.
? Whaaat!

Mitäs pitäs nyt sitte tehä?


(lopetan tupakin kuiten tään vuojen puolella se on varmaa)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30711847:
Mie luulen, että jos miulla alkaisi radikaalisti hiukset ohentumaan en oikein siitäkään tykkäisi :D.
..tuskin tuota ongelmaa siulla onkaan, äkkiäkös sä keittelet siellä tuuheuttavat liemet kohdillensa :p

Kyöpsykän TukkaTaika takaa pehkoisen pöwwöisyyden :rolleyes: :xmas: :kiss:
 
Jaahas.. Tupakanpoltosta. Ite olen suunnitellut lopettavani tään vuojen puolella.
Tytöt peittelin niin en tiijä miten tuli mutta tuli puheeksi ja vanahempi sanoi että hyvä, pitää isin lopettaa tupakan poltto. Ok. Linjassa.
Nuorempi sanoi että isi ei saa lopettaa tupakan polttoa.
? Whaaat!

Mitäs pitäs nyt sitte tehä?


(lopetan tupakin kuiten tään vuojen puolella se on varmaa)

Mulla loppu laakista tupakanpoltto elokuun lopulla, kun sairastuin vaikeeseen keuhkokuumeeseen, josta en vieläkään ole toipunut. Menin senverta heikkoon kuntoon, etten olisi edes kyennyt polttamaan, mut ei edes tehny mielikään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30711856:
Etten vaan olisi liikaa liemiä naukannut kun tuo pehkoinen pöwwöisyys tuijottaa minnuu vastaan joka aamu :vampire:
No, ei tuojottele jos maalaat sen tuijotuskuvastuksen mattamustaksi ja lieskat kylkeen ja - tadaa! - tilataideteos on valmis :D

Sää sitäpaittinen oot niin :heart: - että siinä on pikemminkin sillä peilillä vaaranpaikkaa joka aamu - häikäistyy vallan :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Jaahas.. Tupakanpoltosta. Ite olen suunnitellut lopettavani tään vuojen puolella.
Tytöt peittelin niin en tiijä miten tuli mutta tuli puheeksi ja vanahempi sanoi että hyvä, pitää isin lopettaa tupakan poltto. Ok. Linjassa.
Nuorempi sanoi että isi ei saa lopettaa tupakan polttoa.
? Whaaat!

Mitäs pitäs nyt sitte tehä?


(lopetan tupakin kuiten tään vuojen puolella se on varmaa)
Mää kun peittelin puolikasta, niin se ilmotti että musta tulee vuoden päästä mummo, ja sit hän ostaa mulle kävelykepin. Koitin sanoo, et 20 vuoden päästä tuun mielelläni mummoksi, mut tehtiin sit kompromissi, että 15 vuoden kuluttua. Kirahvi 38v mummoilemassa...

Ja hänestä tulee isona "semmonen isi joka hakee lapsia tarhasta." Aika söpö :heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä