Aww, en taida ees raaskia kertoo miltä oikeesti näytän Eikä oo korppiakaan : /Sulla on korpinmusta tukka, valkea iho ja oikeastaan oon kuvitellut sut muutenkin sellaiseks kuin Milla Magia . En tiedä miksi. Onks sulla lemmikkikorppi?
Aww, en taida ees raaskia kertoo miltä oikeesti näytän Eikä oo korppiakaan : /Sulla on korpinmusta tukka, valkea iho ja oikeastaan oon kuvitellut sut muutenkin sellaiseks kuin Milla Magia . En tiedä miksi. Onks sulla lemmikkikorppi?
Elä kerro etten ala hyppiä seinille . Korpittomuuden saat vielä anteeks. On sulla aikaa sellainen hankkia.Aww, en taida ees raaskia kertoo miltä oikeesti näytän Eikä oo korppiakaan : /
Ehkä mää laitan semmosen kananperseen, oisko se vastaava :xmas:Elä kerro etten ala hyppiä seinille . Korpittomuuden saat vielä anteeks. On sulla aikaa sellainen hankkia.
Hups...Haahaa. .
Pöh..
Mitäpä sitä sitten vois kirjoittaa?
edit. 11/15
Sori!:O mun mielessä sulla on aina ollut pitkä tukka. Nyt meni kaikki uusiks |O
Tää on ihanku lukis kirjaa puoleenväliin saakka ja olis jo kuvitellut mielessään ne päähenkilöt tietyn näköisiksi, ja sitten vasta kirjassa kuvaillaan niiden ulkonäkö. Ja ihan väärin :kieh:
Kenenkä saan viedä mukanani viettämään romanttista Iltaa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30711650:Kenkä
Iltaa
? Onko pahasti koholla?SYKE :attn:
näyttääköhän Iina nyt 715517Kohta SYKE :attn:
Kivalta minusta näytti.Aika harakanpesä...pitäs mennä kampaajalle mut yritän sinnitellä vielä.
Pitäskö olla :O? Onko pahasti koholla?
mää ruukkaan syödä näkkäriä ja metwurstia jos tulee nälkä iltasellaSynti ja häpeä. Jugurtti on menny vanhaks, leipä on loppu eikä oo salaattiaineksiakaan. Mitäs mä nyt muka syön iltapalaks :kieh:
Sielultasi kaunis. Vähän semmoinen HarryPotterin Luna Lovekiva?Minkänäkönen mää oon?
No ehkä jos se on musta, EHKÄ.Ehkä mää laitan semmosen kananperseen, oisko se vastaava :xmas:
Joo, mut gauheen levinnyt musta meikkitahra kasvojen päällä.Kivalta minusta näytti.
No huolestuin kun ihan kapiteeli kirjaimilla oli kirijotettu..Pitäskö olla :O
Kiva väri ja leikkaus! Onks sun tukka luonnostaan noin suora, vai joudutko säkin suoristaanSori!
Tollaset
[/url][/IMG]