jossain pervosivustolla?No niinhän mä aina. :ashamed:
jossain pervosivustolla?No niinhän mä aina. :ashamed:
Saati autoremontin jäljiltä. Siihen keksin keinon, leipominen! Sen jälkeen mustat sormet oli aina puhtaat kynnenalusia myötenvituttaako kellään se, että käsiä on vaikea saada puhtaiksi sen jälkeen kun on hieronu lihapullataikinan?
mulla vitutti ennen
ohoh..tri ruuti oli taas oikeessa, tai on tiinennä
Juu. :ashamed:jossain pervosivustolla?
Eli oli:Mun miehen vastauksessa mun treffi-ilmoitukseen ei ollut käytetty edellämainituista kuin komea sanaa.
Mut ei o mun... arvaa harmittaako...Ohhoh. Tuolla toisaalla, missä mä usein chattailen, esittäytyi juuri Pippi Longstocking. Hetken kelailin mutta se olikin varattu. Hmph.
mulle ei saa kun pienet ponnarit mut saat harjotella niitäTytölle eilen oli laitettu letit päiväkodissa ja täti oli kysynyt että osaako isi tehä niin tyttö oli topakasti sanonu että isi osaa! (en)
Pitää siis alkaa opettelemaan hiusten letittämistä
Oisko ketään vapaaehtoista harjoitteluhiusmalliksi??
saa kertoa enempikinJuu. :ashamed:
Mulla on letitettävää vaikka kuinka paljon. Et sä voi pahempaa takkua saada aikaan kuin mun tyttäret tarhaikäisinäTytölle eilen oli laitettu letit päiväkodissa ja täti oli kysynyt että osaako isi tehä niin tyttö oli topakasti sanonu että isi osaa! (en)
:wave:Tytölle eilen oli laitettu letit päiväkodissa ja täti oli kysynyt että osaako isi tehä niin tyttö oli topakasti sanonu että isi osaa! (en)
Onks niissä jotain erojakin vai :OHyi miten pahaa raejuustoa :x Yleensä ostan maitomaan nyt ostin rainbow:in,ei olis pitänyt.Yöh.
no on! toi rainbow sai aikaan oksurefleksin.mä en sitä enää syö.Onks niissä jotain erojakin vai :O
:O mun mielessä sulla on aina ollut pitkä tukka. Nyt meni kaikki uusiks |Omulle ei saa kun pienet ponnarit mut saat harjotella niitä
muoks: niin tai saa kai mullekin jonkunlaisen letin jos tekee päätämyöten...millä nimellä sitä ikinä kutsutaankin.
En usko. Tää tuntui olevan enemmän vain niitä pitkiä sukkia kuin asennetta.Mut ei o mun... arvaa harmittaako...
:O mun mielessä sulla on aina ollut pitkä tukka. Nyt meni kaikki uusiks |O
Tää on ihanku lukis kirjaa puoleenväliin saakka ja olis jo kuvitellut mielessään ne päähenkilöt tietyn näköisiksi, ja sitten vasta kirjassa kuvaillaan niiden ulkonäkö. Ja ihan väärin :kieh:
Varo halpoja kopioitaMut ei o mun... arvaa harmittaako...
Sulla on korpinmusta tukka, valkea iho ja oikeastaan oon kuvitellut sut muutenkin sellaiseks kuin Milla Magia . En tiedä miksi. Onks sulla lemmikkikorppi?Minkänäkönen mää oon?