Hyi miten pahaa raejuustoa :x Yleensä ostan maitomaan nyt ostin rainbow:in,ei olis pitänyt.Yöh.
Meikkaa silmät luomiin!!!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30711297:Oppitunnillakin voi nukkua :attn:
kertsihanskat käteen niin ei tartu eikä vituta.vituttaako kellään se, että käsiä on vaikea saada puhtaiksi sen jälkeen kun on hieronu lihapullataikinan?
mulla vitutti ennen
just tän konstin määkin hoksin hiljattainkertsihanskat käteen niin ei tartu eikä vituta.
No ei se oma värkki houkuta yhtään sen enempää kuin kenenkään muunkaan naisen niin tuskin.Ottaisko ketjun väki muuten oikeasti iteltään suihin jos ylettyisitte?
sää tuut vähän jälkijunassajust tän konstin määkin hoksin hiljattain
heitti vituttamasta
Eiks sulla ole autotallissa sfarfvegaa?vituttaako kellään se, että käsiä on vaikea saada puhtaiksi sen jälkeen kun on hieronu lihapullataikinan?
mulla vitutti ennen
niinqu ainasää tuut vähän jälkijunassa
on mulla wurthin vastaavaa mutta se on ollut jäässä yli 5kkEiks sulla ole autotallissa sfarfvegaa?
Mjaa... tää on samalla tavalla vaikeempi kysymys. Ei minuakaan vastaavasti miehiset värkit mitenkään kiinnosta, enkä semmoisia suuhuni laittaisi. Enkä käsillä ropeltaisi.No ei se oma värkki houkuta yhtään sen enempää kuin kenenkään muunkaan naisen niin tuskin.
Neitseellinen sikiäminen tästä ny vielä puuttuiskin. TrueBlood vinkkas facessa kilpparista, muutamat oireet osu kohilleen. Vois soitella lekurille, jos tää ei ala viikon parin sisällä helpottamaan.tri ruuti oli taas oikeessa, sirahvi sairastaa
tai on tiinennä
Mää nukuin kerran puolentoista tunnin luennosta 1/2-1t. Aina välillä kävin lähellä pintaa ja mietin että pitää herätä, ja sitten vajosin taas. Takarivissä olivat kuulemma nauraneet mun pilkkimiselle :snotty:Mää torkahdin jo edellisellä tunnilla, ei nyt ihan joka kerralla kehtais.
aikasia heräämisiä voi kompensoida aikaisella nuggumaan menolla ja niinhän sää ootkin jo tehny...jos se on vaan aikasten aamujen heräämisestä johtuvaa.
no tiedä sitten mikä olis.täytyy seurata täälläkin. ite nyt vaan epäilen ihan tavallista joskin voimakkaampaa kevät väsymystä.aikasia heräämisiä voi kompensoida aikaisella nuggumaan menolla ja niinhän sää ootkin jo tehny
joku muu syy tohon jatkuvaan väsymykseen on
oot sitte käyny vieraissa?Ohhoh. Tuolla toisaalla, missä mä usein chattailen, esittäytyi juuri Pippi Longstocking. Hetken kelailin mutta se olikin varattu. Hmph.
No niinhän mä aina. :ashamed:oot sitte käyny vieraissa?