The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa :wave:

IIIKK. Mun lempityttö oli tänää kylässä. Oli niin hirmunen ikävä, kun en ollu pitkään aikaan nähny (ainakaa kuukauteen). Vähän sain osakseni kiukkusia katseita ja mökötystä aluksi, mutta heltyhän sen pieniki sitte. Sit harjailtii hiuksia ja tehtii lettiä. Lauantaina lupailin sitte mennä sinne :heart:
 
Tytölle eilen oli laitettu letit päiväkodissa ja täti oli kysynyt että osaako isi tehä niin tyttö oli topakasti sanonu että isi osaa! (en)

Pitää siis alkaa opettelemaan hiusten letittämistä :)




Oisko ketään vapaaehtoista harjoitteluhiusmalliksi?? ;)
 
Kiitos vinkistä giraffi, tommonen rucola-halloumi jne salaatti on aivan sairaan hyvää!

Olen varmaan viettänyt liikaa aikaa livemaailmassa, multa on mennyt täysin ohi Häppärin raskaus ja talokaupat :O
 
Tytölle eilen oli laitettu letit päiväkodissa ja täti oli kysynyt että osaako isi tehä niin tyttö oli topakasti sanonu että isi osaa! (en)

Pitää siis alkaa opettelemaan hiusten letittämistä :)




Oisko ketään vapaaehtoista harjoitteluhiusmalliksi?? ;)
mulle ei saa kun pienet ponnarit mut saat harjotella niitä :D

muoks: niin tai saa kai mullekin jonkunlaisen letin jos tekee päätämyöten...millä nimellä sitä ikinä kutsutaankin.
 
Tytölle eilen oli laitettu letit päiväkodissa ja täti oli kysynyt että osaako isi tehä niin tyttö oli topakasti sanonu että isi osaa! (en)

Pitää siis alkaa opettelemaan hiusten letittämistä :)




Oisko ketään vapaaehtoista harjoitteluhiusmalliksi?? ;)
Mulla on letitettävää vaikka kuinka paljon. Et sä voi pahempaa takkua saada aikaan kuin mun tyttäret tarhaikäisinä
 
mulle ei saa kun pienet ponnarit mut saat harjotella niitä :D

muoks: niin tai saa kai mullekin jonkunlaisen letin jos tekee päätämyöten...millä nimellä sitä ikinä kutsutaankin.
:O mun mielessä sulla on aina ollut pitkä tukka. Nyt meni kaikki uusiks |O

Tää on ihanku lukis kirjaa puoleenväliin saakka ja olis jo kuvitellut mielessään ne päähenkilöt tietyn näköisiksi, ja sitten vasta kirjassa kuvaillaan niiden ulkonäkö. Ja ihan väärin :kieh:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä