Onko normaalia käytöstä parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja mikko 84
  • Ensimmäinen viesti
siis.
No, kokeile sitten vaikka sellaista kuntokuuria, että olet täysin muiden käytettävissä joka ikinen päivä 16 tuntia päivässä (Tai no, saat neljä vapaata tuntia kuukaudessa), heräät yöllä keskimäärin 3-7 kertaa, herätys on aamulla 5.00- 5.30. Yhtäkään asiaa ei saa hoitaa kerralla loppuun ilman keskeytystä.
Kerro sitten neljän vuoden päästä, mistä löytyy se balanssi oman ajan ja mielikuvituksellisten seksileikkien välillä sinä aikana, joka jää itselle "vapaaksi". :)
mulle toi ei sopis 16h olis liikaa 8 riittää sitten jää aikaa tärkeemmille jutuille elämässä. Siis työ ei oo koskaan ollu mun elämäs top1 toisille on ja ei se multa oo pois.
 
AS
Naisen heikompi itsetunto ja jonkinlainen alemmuuden tunne ajaa siihen, että nainen kokee tarpeen tulevansa hyväksytyksi (= annetaan uudelle ja vieraalle miehelle persettä niin paljon kuin tämä haluaa) ja mies haluaa tulevansa rakastetuksi. Nainen ei siis oikeastaan rakasta mies, henkilöä, hän rakastaa kokemusta että on jollekin (vahvemmalle) kelpaava.
Rehellisyyden nimissä tunnustettakoon, että jokainen keskustelu kanssasi aiheuttaa kaikkea muuta, kuin alemmuudentunnetta miehiä kohtaan :)

Ja mitä tulee kelpaamiseen, niin eikös se mene niin, että naiset valitsee itselleen mieleiset parittelukumppanit, ei toisinpäin?
 
Vierasmiess
[QUOTE="vaimo";30708792]Sinä et siis ole saanut pidettyä naista itselläsi? No enpä ihmettele. Siksi oletkin noin katkeroitunut.[/QUOTE]

Ihan hyvin olen saanut pidettyä.

Mitä hyvää on siinä, että "saa pidettyä" naisen jolta hiipuu seksihalut? Tiiätkö, pyhä vulva tykkää kun sitä käytetään, miehet ei tykkää että naiset pyhän vulvan voimin koittaa päteä ja valtuuttaa miehiä palvelijoikseen.
 
AS
Ihan hyvin olen saanut pidettyä.

Mitä hyvää on siinä, että "saa pidettyä" naisen jolta hiipuu seksihalut? Tiiätkö, pyhä vulva tykkää kun sitä käytetään, miehet ei tykkää että naiset pyhän vulvan voimin koittaa päteä ja valtuuttaa miehiä palvelijoikseen.
Sä tunnut olevan entistäkin katkeroituneempi. Mä veikkaan, että kauaa ei enää mene, kunnes sä napsahdat ja teet jotain peruuttamatonta jollekkin naisparalle.
 
??? Mikä vika siinäkin nyt sitten on ???? :) Siis siinä pyllistämisessä...
Sanotaanko näin, että niin kauan kun oma liittoni oli kunnossa, niin missään vaiheessa ei tarttenu laskea seksikertojen määriä tai koskaan tuntea itteään torjutuksi. Seksiä oli just sopiva määrä vaik siin olis ollu taukojakin välissä.

Tilanne muuttui kun liitto alkoi olla karilla. Ainoa, että liitto oli vaimoni mielestä karilla jo pari vuotta ennen kuin vaivautui minulle sanomaan, että tämä oli tässä.
 
AS
Sanotaanko näin, että niin kauan kun oma liittoni oli kunnossa, niin missään vaiheessa ei tarttenu laskea seksikertojen määriä tai koskaan tuntea itteään torjutuksi. Seksiä oli just sopiva määrä vaik siin olis ollu taukojakin välissä.

Tilanne muuttui kun liitto alkoi olla karilla. Ainoa, että liitto oli vaimoni mielestä karilla jo pari vuotta ennen kuin vaivautui minulle sanomaan, että tämä oli tässä.
Mä olen kuullut niin monasti siitä, että nainen on vaan pakannut kamansa yhtäkkiä ja mies on jotenkin kuvitellut kaiken olevan ok.
Voiko olla niin, että meidän naisten tapa ilmaista tyytymättömyyttä tai onnettomuuttamme on sellainen, ettei mies rekisteröi sitä?

Nainen ajattelee kertoneensa miehelleen viimeiset kaksi vuotta siitä, ettei kaikki ole hyvin ja mies ihmettelee, että miten se nyt pakkas kamansa, kun kaikki oli ihan hyvin???
 
Mä olen kuullut niin monasti siitä, että nainen on vaan pakannut kamansa yhtäkkiä ja mies on jotenkin kuvitellut kaiken olevan ok.
Voiko olla niin, että meidän naisten tapa ilmaista tyytymättömyyttä tai onnettomuuttamme on sellainen, ettei mies rekisteröi sitä?

Nainen ajattelee kertoneensa miehelleen viimeiset kaksi vuotta siitä, ettei kaikki ole hyvin ja mies ihmettelee, että miten se nyt pakkas kamansa, kun kaikki oli ihan hyvin???
Miehet kun tuppaavat olemaan "tekijöitä". Jos jokin on vialla, niin tehdään jotain millä vika korjaantuu. Niin se on Mikonkin tapauksessa - hänhän kovasti funtsii mitä voisi tehdä. Mut millään tekemisillä kun ei rouvan intohimot herää, niin siinä tulee miehelle kuin miehelle kädetön olo.

Kun taas kiinnostavan miehen tekemät virheetkin ovat naisen mielestä kiinnostavia.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
"vaimo"
Miehet kun tuppaavat olemaan "tekijöitä". Jos jokin on vialla, niin tehdään jotain millä vika korjaantuu. Niin se on Mikonkin tapauksessa - hänhän kovasti funtsii mitä voisi tehdä. Mut millään tekemisillä kun ei rouvan intohimot herää, niin siinä tulee miehelle kuin miehelle kädetön olo.

Kun taas kiinnostavan miehen tekemät virheetkin ovat naisen mielestä kiinnostavia.
Kun mitään ei ole vialla, niin silloin sitä on vaikea korjata. Tai sitten mikon pitäisi suunnata katse peiliin. Nainen kuulostaa ainakin ihan normaalilta ihmiseltä.
 
Vierasmiess
[QUOTE="vaimo";30708911]Kun mitään ei ole vialla, niin silloin sitä on vaikea korjata. Tai sitten mikon pitäisi suunnata katse peiliin. Nainen kuulostaa ainakin ihan normaalilta ihmiseltä.[/QUOTE]

:D nainen vahtaa televisiota tunti kaupalla päivittäin. Mies yrittää saada naista seksuaaliseen kanssakäymiseen kanssaan ---> miehen pitää katsoa peiliin? :D

Olemme perustavaa laatua olevien kysymysten äärellä.
 
[QUOTE="vaimo";30708911]Kun mitään ei ole vialla, niin silloin sitä on vaikea korjata. Tai sitten mikon pitäisi suunnata katse peiliin. Nainen kuulostaa ainakin ihan normaalilta ihmiseltä.[/QUOTE]

Eikös tossa Mikko just sanonut, että se on puolisonsa joka ei näe asiassa mitään ongelmaa, ei suostu siitä puhumaan, eikä lähtemään esim. pariterapeutille?
 
"vaimo"
:D nainen vahtaa televisiota tunti kaupalla päivittäin. Mies yrittää saada naista seksuaaliseen kanssakäymiseen kanssaan ---> miehen pitää katsoa peiliin? :D

Olemme perustavaa laatua olevien kysymysten äärellä.
Miksi nainen ei saisi väsyneenä katsoa televisota päivittäin? Hän kuitenkin sekstailee miehensä kanssa halukkaasti kerran viikossa. En näe tässä mitään ongelmaa.
 
[QUOTE="vaimo";30708947]Koska siinä ei ole mitään ongelmaa.

Mikko on vain kehitellyt normaalista asiasta ongelman.[/QUOTE]

Mielestäsi parisuhteessa ei ole mitään ongelmaa jos toinen tuntee olevansa torjuttu, eikä toinen suostu asiasta puhumaan?
 
Vierasmiess
[QUOTE="vaimo";30708973]Mikolla tässä tuntuu olevan kovasti omia ongelmia, joten hänen kannattaisi mennä puhumaan ammattilaiselle. Ehkä aikuiseksi kasvaminenkin voi auttaa.[/QUOTE]

No niin, eiköhän tämä provon ruokkiminen saa riittää.

Tuskin se ammattilainen pillua Mikolle antaa, vaimon homma se on.
 
mikko 84
No mistä sä arvelet sen kovan väsymyksen johtuvan?
Hänellä on rankka työ fyysisesti ja henkisesti ja ylityöllistettynä ja kyllähän nyt ketä tahansa väsyttää vapaa päivänäkin jos kello on jo 12 tai 1 yöllä jo siksi kun on rankka viikko takana töitä ja muutenkin mutta se on oma valinta kun ei mene sänkyyn ennen kun kello on 12 tai 1 yöllä.
 

Yhteistyössä