Onko normaalia käytöstä parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja mikko 84
  • Ensimmäinen viesti
Mutta
Jottei mies karkaa?
Jokseenkin huvittavaa juttua sulta, joka ei varmasti ole saanut yhtäkään naista aikoihin vällyjen väliin, edes hetkeksi.

Se nyt vaan menee niin, että alkuhuumassa siinä miehessä on jotain uutta ja himoittavaa ja siitä halut sitten vähän laantuu ajan myötä. Vaikka mä tykkäänkin suklaajätkistä tosi paljon, niin kyllä se vuoden jälkeen päivittäin syötynä alkais vähän tökkiä. Sitä saattais pärjätä vähän vähemmälläkin.
entä jos se on vaihtelevaa se toiminta. Uskallusta kokeilla uusia juttuja seksinkin saralla?.
 
AS
Kyse ei ole määrästä. Vaan siitä jos toinen ei ylipäänsä halua. Jos Mikko84 heittäis hanskat tiskiin ja jäis odottamaan, että seuraavaa seksikertaa ehdottaa vaimo, niin siin menis jouluun.
Jos taas kyseisellä naisella olis Mikon sijaan mies, johon hän tuntisi vetoa, niin mitään ongelmaa määristä riippumatta ei olisi.

Jotenkin kun veikkaan, että suhteen alussa ei ole ollut samanlaista? Jos nimittäin olis, niin Mikko ei olisi koskaan muuttanut saman katon alle.

Jokin puolisonsa seksihalut on tappanut, mutta mielestäsi se ei ole ongelma?
Kai kaikilla seksihalut vähenee vuosien saatossa, jos vertaa siihen alkuhuuman seksinhuuruiseen alkuun.
 
Vierasmiess
Jottei mies karkaa?
Jokseenkin huvittavaa juttua sulta, joka ei varmasti ole saanut yhtäkään naista aikoihin vällyjen väliin, edes hetkeksi.

Se nyt vaan menee niin, että alkuhuumassa siinä miehessä on jotain uutta ja himoittavaa ja siitä halut sitten vähän laantuu ajan myötä. Vaikka mä tykkäänkin suklaajätkistä tosi paljon, niin kyllä se vuoden jälkeen päivittäin syötynä alkais vähän tökkiä. Sitä saattais pärjätä vähän vähemmälläkin.
Miehessä uutta. Jotenkin kummallinen ajatus, että alussa kun kumppani on uusi, outo ja tuntematon, sille haluaa jakaa persettään mahdollisimman paljon. Sitten kun se on tuttu, ei enää huvitakaan.
 
AS
Tottakait ne vähenee. Ei kait kukaan jaksa alkuhuuman tahtiin kania loputtomiin leikkiä. Mut se on eri asia kuin tulla täysin kiinnostamattomaksi.
Se on aivan totta. Totaalinen kiinnostamattomuus on vähän huono juttu parisuhteessa, kun seksi on kuitenkin olennainen osa sitä.
Tosin tässä aloittajan tapauksessa olen ymmärtänyt, ettei se avopuoliso ole totaalisesti menettänyt kiinnostustaan, vaan keskimäärin innostuu kerran viikossa touhuamaan. Mikä on siis mun mielestä pitkässä suhteessa ihan hyvä tahti.
 
Kyllä
En mä tiedä jaksainko mä siltikään syödä jätskiä joka päivä tai monesti päivässä vaikka maku vaihteliskin?
tai mistäs sitä tietää omasta mielestä uudistumis kyky vaan luo lisää hyvää energiaa. Sitä/kautta homma skulaa seksi asioissakin heittäytyminen myös seksin saralla on avain parisuhteen toimivuudelle. Toki sitten jos ei pidä sitä tärkeänä itse on hyvä tämä myös ilmoittaa parisuhteen alussa millainen on myös seksin saralla?. Tai näin mä näkisin tän homman . avoin mieli on kepeä :)
 
AS
Miehessä uutta. Jotenkin kummallinen ajatus, että alussa kun kumppani on uusi, outo ja tuntematon, sille haluaa jakaa persettään mahdollisimman paljon. Sitten kun se on tuttu, ei enää huvitakaan.
Onko sulle sun nainen perseenjakaja?

WAU.

Niin, tiedätkö, tai siis et, mutta voin yrittää avata. Se on se alkuhuuma, kun tuntee toista riittävästi rakastuakseen. Se on silti yllättävä ja siinä on jotakin jännää ja uutta. Semmonen pistää naisen sekaisin. Se on osa pariutumisrituaalia, joka saa kaksi ihmistä sitoutumaan toisiinsa. Näin on ollut aikojen alusta asti. Naisilla erittyy oksitosiini hormonia, jota erittyy myös synnytyksen ja imetyksen aikana, joka saa naisen kiintymään kyseiseen henkilöön, eli siis mieheen tai vauvaan. Seksi ilmentää suhteen laatua, eli siis parisuhdetta. Vauvan kanssa oksitosiini saa aikaan hoivavietin. Suhteen alkuhuumassa kuuluukin haluttaa ja hormonien hyrrätä täysin holtittomasti. Mikäli niin ei tapahdu, niin voin kertoa, että parin vuoden jälkeen seksiä ei ole edes kerran viikossa.
Uutuus viehättää.

Sitten, vuosien saatossa, kun sä tiedät jo, että kun se nostaa kulmakarvansa noin, niin kohta se kohottaa vastenta pakaraa ja pieraisee. Sen jälkeen se laulaa sulle, että "Onnestani on puolet sinun".

Se nyt vaan menee niin, että suhde ja kaikki se, mitä siinä tapahtuu, muuttuu vuosien saatossa. Joo, ehkä sitä ei jaksa enää kymmenen vuoden päästä nussia 4 kertaa päivässä, muttei se toinen silti ole mikään mitätön riippakivi.
 
"vaimo"
Joo ei kovin moni tunnu ymmärtävän lukemaansa tai ei vaivaudu lukemaan kaikkia vastauksiani...

Mutta on sullakin hieno logiikka ei voi muuta sanoa.

Kukahan ihminen tekee loppuelämän pyyteettömästi asioita puolisonsa eteen saamatta itse takaisin mitään ?
Esim nainen miellyttäs aina miestä ja mies olis kylmä sille ja se olis ihan ok koska eihän nainen nyt saa odottaa mieheltä takaisin mitään vastaavia ihania tekoja ?

Kyllä minusta parisuhteessa 2 toisistaan välittävää puolisoa tekee toisen eteen kivoja juttuja ihan pyyteettömästi mutta jos se on kovin yksipuolista niin kyllähän se alkaa kyllästyttämään toista ajan kanssa.
Ethän sinä ole tehnyt naistasi miellyttäviä juttuja. Itse kerroit, ettei hän edes halua mitään lattiapiknikkejä, mutta silti väen väkisin yrität niitä järjestää ja suutut kun ei kelpaa. Kannattaisiko alkaa nyt ihan oikeasti kuuntelemaan, mistä se naisesi tykkää. Meillä on näköjään pyyteettömyydestä ja toisen miellyttämisestä aika erilainen käsitys.
 
AS
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;30708702:
tai mistäs sitä tietää omasta mielestä uudistumis kyky vaan luo lisää hyvää energiaa. Sitä/kautta homma skulaa seksi asioissakin heittäytyminen myös seksin saralla on avain parisuhteen toimivuudelle. Toki sitten jos ei pidä sitä tärkeänä itse on hyvä tämä myös ilmoittaa parisuhteen alussa millainen on myös seksin saralla?. Tai näin mä näkisin tän homman . avoin mieli on kepeä :)
Tietysti on vähän vaikea tietää, millainen sitä on juuri sen ihmisen kanssa seksin saralla kolmen vuoden päästä?

Kauheen kiva, jos joku jaksaa köyriä jatkuvasti. Ei siinä mitään pahaa ole.
 
"vaimo"
En ole vongannutkaan pitkiin aikoihin... en alennu vonkaamaan..
Ei petä. Siitä olen 100% varma.
Huono yleensäkään poistumaan koko asunnosta edes vapaapäivillä kun korkeintaan lenkille...
Ilmankos kumppania ahdistaa, kun ei saa hetken rauhaa. Joskus tekee hyvää saada olla ihan vain omissa oloissaan, varsinkin jos kumppani on sitä sorttia, että on jatkuvasti esittämässä omia vaatimuksiaan.
 
AS
[QUOTE="vaimo";30708716]Ethän sinä ole tehnyt naistasi miellyttäviä juttuja. Itse kerroit, ettei hän edes halua mitään lattiapiknikkejä, mutta silti väen väkisin yrität niitä järjestää ja suutut kun ei kelpaa. Kannattaisiko alkaa nyt ihan oikeasti kuuntelemaan, mistä se naisesi tykkää. Meillä on näköjään pyyteettömyydestä ja toisen miellyttämisestä aika erilainen käsitys.[/QUOTE]

Niin, tällä tyypillä on selkeästi sellainen ongelma, että se yrittää kovasti olla toiselle mieliksi tavoilla, joilla sen mielestä sen kumppanin tulisi tulla miellytetyksi.
Tuon pitäisi joskus kuunnella sitä kumppania sensijaan, että päättää itse, mitä se toinen haluaa ja suuttuu, kun se osoittaa, ettei se erityisemmin edes pidä niistä jutuista, mistä sen halutaan pitävän.
 
Homma
Tietysti on vähän vaikea tietää, millainen sitä on juuri sen ihmisen kanssa seksin saralla kolmen vuoden päästä?

Kauheen kiva, jos joku jaksaa köyriä jatkuvasti. Ei siinä mitään pahaa ole.
jos toimii niin varmasti kestää loppu elämän hengen ja fysiikan olessa balansissa?. Lisäks ainahan on kaikkia roolileikkei mielikuvitus rajana? sit jos näet seksin vain köyrimisenä niin ssáattaahan se puuduttaa? hauskuus ja kyky päästä nolouden yli on mielestäni tärkeää.
 
"vaimo"
Miehessä uutta. Jotenkin kummallinen ajatus, että alussa kun kumppani on uusi, outo ja tuntematon, sille haluaa jakaa persettään mahdollisimman paljon. Sitten kun se on tuttu, ei enää huvitakaan.
Onko tämä asia sinulle jotenkin uusi? Aiheesta on tehty lukuisia tutkimuksiakin, että alun intohimo hiipuu tai ainakin tasaantuu väistämättä joko tietyssä ajassa tai tiettyjen määrien jälkeen. Älä nyt viitsi esittää tyhmää.
 
AS
jos toimii niin varmasti kestää loppu elämän hengen ja fysiikan olessa balansissa?. Lisäks ainahan on kaikkia roolileikkei mielikuvitus rajana? sit jos näet seksin vain köyrimisenä niin ssáattaahan se puuduttaa? hauskuus ja kyky päästä nolouden yli on mielestäni tärkeää.
Tä?

Joskus se on kuules vaan semmonen juttu, että arki imee mehut. Kun mä olen painanut aamusta iltaan 16 tuntia putkeen ja ollut koko perkeleen ajan jonkun muun "käytettävissä" niin illalla, sen tunnin, kun mä jaksan olla hereillä, mä haluan olla rauhassa ja vain itselleni.
Pahoittelut, mutta jos mun mies tulis siinä kohtaa hihhuloimaan batmanpukupäällä ja ehdottelemaan roolileikkejä ja oikein hauskoja, villejä ja mielikuvituksellisia seksileikkejä, niin mä todennäköisesti teippaisin sen urpon nurkkaan ja jättäisin sen nauttimaan sinne keskenään.
Kun se nyt vaan on niin, että aina ei jaksa. Ei vaan jaksa.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
[QUOTE="vaimo";30708741]Kerta viikossa tahdista on aika pitkä matka täysin kiinnostamattomaksi.[/QUOTE]

Kuten jo sanoin. Ei se ole se määrä. Kerta viikossa voi olla paljon.
Mut jos se on naisen puolesta "kaipa tolle taas tarttee pyllistää", niin ylipäänsä jossain on jotain mätää.
 
Tottahan
Tä?

Joskus se on kuules vaan semmonen juttu, että arki imee mehut. Kun mä olen painanut aamusta iltaan 16 tuntia putkeen ja ollut koko perkeleen ajan jonkun muun "käytettävissä" niin illalla, sen tunnin, kun mä jaksan olla hereillä, mä haluan olla rauhassa ja vain itselleni.
Pahoittelut, mutta jos mun mies tulis siinä kohtaa hihhuloimaan batmanpukupäällä ja ehdottelemaan roolileikkejä ja oikein hauskoja, villejä ja mielikuvituksellisia seksileikkejä, niin mä todennäköisesti teippaisin sen urpon nurkkaan ja jättäisin sen nauttimaan sinne keskenään.
Kun se nyt vaan on niin, että aina ei jaksa. Ei vaan jaksa.
toki omaa rauhaakin pitää olla se on sitä balanssia:).
 
Vierasmiess
Onko sulle sun nainen perseenjakaja?

WAU.

Niin, tiedätkö, tai siis et, mutta voin yrittää avata. Se on se alkuhuuma, kun tuntee toista riittävästi rakastuakseen. Se on silti yllättävä ja siinä on jotakin jännää ja uutta. Semmonen pistää naisen sekaisin. Se on osa pariutumisrituaalia, joka saa kaksi ihmistä sitoutumaan toisiinsa. Näin on ollut aikojen alusta asti. Naisilla erittyy oksitosiini hormonia, jota erittyy myös synnytyksen ja imetyksen aikana, joka saa naisen kiintymään kyseiseen henkilöön, eli siis mieheen tai vauvaan. Seksi ilmentää suhteen laatua, eli siis parisuhdetta. Vauvan kanssa oksitosiini saa aikaan hoivavietin. Suhteen alkuhuumassa kuuluukin haluttaa ja hormonien hyrrätä täysin holtittomasti. Mikäli niin ei tapahdu, niin voin kertoa, että parin vuoden jälkeen seksiä ei ole edes kerran viikossa.
Uutuus viehättää.

Sitten, vuosien saatossa, kun sä tiedät jo, että kun se nostaa kulmakarvansa noin, niin kohta se kohottaa vastenta pakaraa ja pieraisee. Sen jälkeen se laulaa sulle, että "Onnestani on puolet sinun".

Se nyt vaan menee niin, että suhde ja kaikki se, mitä siinä tapahtuu, muuttuu vuosien saatossa. Joo, ehkä sitä ei jaksa enää kymmenen vuoden päästä nussia 4 kertaa päivässä, muttei se toinen silti ole mikään mitätön riippakivi.
Naisen heikompi itsetunto ja jonkinlainen alemmuuden tunne ajaa siihen, että nainen kokee tarpeen tulevansa hyväksytyksi (= annetaan uudelle ja vieraalle miehelle persettä niin paljon kuin tämä haluaa) ja mies haluaa tulevansa rakastetuksi. Nainen ei siis oikeastaan rakasta mies, henkilöä, hän rakastaa kokemusta että on jollekin (vahvemmalle) kelpaava.
 
AS
toki omaa rauhaakin pitää olla se on sitä balanssia:).
No, kokeile sitten vaikka sellaista kuntokuuria, että olet täysin muiden käytettävissä joka ikinen päivä 16 tuntia päivässä (Tai no, saat neljä vapaata tuntia kuukaudessa), heräät yöllä keskimäärin 3-7 kertaa, herätys on aamulla 5.00- 5.30. Yhtäkään asiaa ei saa hoitaa kerralla loppuun ilman keskeytystä.
Kerro sitten neljän vuoden päästä, mistä löytyy se balanssi oman ajan ja mielikuvituksellisten seksileikkien välillä sinä aikana, joka jää itselle "vapaaksi". :)
 
"vaimo"
Naisen heikompi itsetunto ja jonkinlainen alemmuuden tunne ajaa siihen, että nainen kokee tarpeen tulevansa hyväksytyksi (= annetaan uudelle ja vieraalle miehelle persettä niin paljon kuin tämä haluaa) ja mies haluaa tulevansa rakastetuksi. Nainen ei siis oikeastaan rakasta mies, henkilöä, hän rakastaa kokemusta että on jollekin (vahvemmalle) kelpaava.
Sinä et siis ole saanut pidettyä naista itselläsi? No enpä ihmettele. Siksi oletkin noin katkeroitunut.
 

Yhteistyössä