Onko normaalia käytöstä parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja mikko 84
  • Ensimmäinen viesti
mikko 84
Ootkohan sä mun kanssa naimisissa...

Meillä on kaikki juuri noin. Mä olen se passiivinen, ja mies tekee kaiken.

En tiedä mistä se johtuu, mutta mitä enemmän mies haluaa, sitä enemmän mä työnnän sitä pois. Mua ahdistaa, että se tekee niin paljon meidän eteen, kodin, töiden ja jopa seksin eteen! Aina kosketellaan, lääpitään, pussaillaan, kehutaan, halutaan.... Eih. Se saa mut voimaan pahoin.

Mies on kaikinpuolin täydellinen - niin kuin sinä, ja se saa mut juoksemaan karkuun. Ja antamaan seksiä kerran viikossa yöllä peiton alla passiivisesti. Mua jopa pelottaa, että jos mitä tapahtuisi jos mä antaisin suihinoton.. Kaikki vaan pahenee. Mies haluaa enemmän ja alkaa vaatimaan enemmän.. Ei ole kivaa. Ei tosiaankaan. Lopeta se ylisuorittaminen, elä omaa elämääsi, älä huomioi yhtään naistasi, mene ja elä -- ja katso jos se nainen haluaa olla sun kanssa. Jos haluaa - se tulee kyllä perään.

Mä lopetin aikoja sitten jo liiallisen lähentelyn ym kun en halua vongata seksiä ja saada seksiä niin että nainen sitten uhrautuu.
Kyllä naisen pitää itsekkin haluta omasta tahdosta ja tehdä itse alotteita tai muuten se viestii vain sitä ettei toista vain enään kiinnosta ja sen olen huomannut nyt viimeistään viimisen vuoden aikana kun olen tarkotuksella ottanut etäisyyttä enkä ole toisessa kiinni mutta mitään alotteita ei silti tapahdu...
 
mikko 84
Tosiaan vielä 2 vuotta sitten saatoin järjestää olohuoneeseen vilttiä, kynttilöitä, musiikkia, hierontaa mutta nainen saattoi tokasta että ei tässä "kovalla" lattialla voi mitään tehdä ja lähti yläkertaan oli siis todellisuudessa paksu pehmeä matto ja monta peittoa ja vilttiä päällekkäin ettei se nyt niin kova alusta edes ollut....
Jokatapauksessa lopetin vaivannäön toisen eteen jo aikoja sitten kun huomasin etten itse saa ikinä takasin vastaavaa.
En edes muista koska viimeksi olisin saanut hierontaa puolisolta kun yhteen väliin annoin hänelle vaikka 10 hierontaa 1-2 kuukauden aikana saamatta itse yhtään hierontaa tai muuta lämmittelyä takaisin.
Siksi päätin vuosi sitten jo etten yritä kylää enään mitään vaivaa nähdä toisen eteen jos ei toinenkaan nää minun eteen ikinä mitään vastaavaa tai järjestä ikinä mitään kivaa ylläriä tai jotain joka piristäisi parisuhdetta.

2v sitten kävin jopa seksikaupassa hakemassa puolisolle seksivälineitä kaikkia erilaisia piristääkseen seksielämää ja tykkäsi kyllä niistä yhdessä ja yksinkin mutta ei sitäkään kauaa kestänyt kun taas loppu into puolisolta joten siksi en mitään yksin enään ole yrittänyt korjata vaan vuoden päivät odottanut alotetta jo puolison suunnalta mutta mitään ei tapahdu....
 
mikko 84
Mutta joo mitäpä sitä vatvomaan.

Johan tuo selväksi tuli monta kertaa että ei tässä muuta ratkaisua ole kuin erota ja toivoa parempaa onnea ensi kerralla..
Kiitos vastauksista ainakin niistä asiallisista :)
 
"123"
[QUOTE="Hilda";30707839]Me ollaan tuon mieheni kanssa oltu nyt kohta 10 vuotta yhdessä, eikä vielä ole tullut vastaan elämäntilannetta jossa halukkuus olisi vähentynyt. Ei edes pikkuvauva-aikoina. Seksiä meillä kolmesta kymmeneen kertaan viikossa. Mutta saadaan kai olla onnellisia, että ollaan löydetty just toisemme. Kun kerran molemmat tykätään ja nautitaan seksistä ja halutaan sitä usein.[/QUOTE]

Meillä on myös nykyisen miehen kanssa sen 3-10 kertaa viikossa seksiä, riippuen työajoista ja väsymyksestä ym. Ja molemmat tykätään.

Mutta sen exän kanssa joka vonkas ja vahti että milloin pääsis pukille, niin hänen kanssaan ei vain ollut nautinnollista. Se oli pelkkää suorittamista ja seksin jälkeen ei ollut hyvä olla, kun tiesi että 12-24 tunnin sisään mies on taas tyytymätön ja taas se vonkaus ja painostus alkaa. Siinä ei se ruuan laitto tai kukkien tuominen ollut millään tavalla positiivinen asia, enemmänkin vain lisäsi ahdistusta, kun tiesi että toinen odottaa nyt jotain spesiaalipalkintoa. Siinä suhteessa koskettelu ja suutelu ym. tuntuivat vain ahdistavilta kun tiesi että siinä ei ole muuta kuin taka-ajatuksia. Nykyisen miehen kanssa halaillaan, pussaillaan ja lääpitään päivittäin, koska molemmat tietää ettei se kuitenkaan ole sellainen käsky että nyt sänkyyn HETI, vaan ihan muuten vain hellyyttä.

Jos minä vaikka olen keittiössä pilkkomassa sipulia, niin onhan se kiva että toinen tulee halailemaan. Mutta jos tietää että se halailu viestii vain ja ainoastaa seksiiseksiimiehaluunseksiiannaseksiiseksii, niin eihän siitä tule kuin äkäseks :D
 
No huh huh..
En kyllä ymmärrä näitä neuvoja että eroa, eli tän perusteella vois päättellä että suhteenne perustuu seksiin, ei ihme vaikka suhteet nykyisin kestää niin vähän aikaa kun suhteen perustana on vain ja ainoastaan seksi... jos on pitkässä parisuhteessa voi tulla paljon eri asioita jotka vaikuttaa siihen kuinka usein haluaa jne.. työkiireet, väsymys, masennus jne ja heti ollaan eroamassa kun halut ei mene yhteen. Mites sitten jos löydät jonkun uuden, aluks voi halut kohdata mutta voi tulla elämäntilanteita kun seksi ei vois vähempää kiinnostaa kuten raskaus tai valvominen vauvan kans yms ja sillon vaan ero on mielessä! kyllä kypsän aikuisen pitäis ymmärtää jos on sitoutuneessa suhteessa, että ei ne halut koskaan sataprosenttisesti välttämättä kohtaa kun elämässä on eri aika kausia kun halut voi vaihdella.
 
"vaimo"
Mä lopetin aikoja sitten jo liiallisen lähentelyn ym kun en halua vongata seksiä ja saada seksiä niin että nainen sitten uhrautuu.
Kyllä naisen pitää itsekkin haluta omasta tahdosta ja tehdä itse alotteita tai muuten se viestii vain sitä ettei toista vain enään kiinnosta ja sen olen huomannut nyt viimeistään viimisen vuoden aikana kun olen tarkotuksella ottanut etäisyyttä enkä ole toisessa kiinni mutta mitään alotteita ei silti tapahdu...
Taas esität uhria. Et siis vieläkään ole tajunnut, että kyllä naista kiinnostaa, mutta omaan tahtiinsa. Et voi pakottaa häntä sinun tahtiisi.
 
"Nainen"
En kyllä ymmärrä näitä neuvoja että eroa, eli tän perusteella vois päättellä että suhteenne perustuu seksiin, ei ihme vaikka suhteet nykyisin kestää niin vähän aikaa kun suhteen perustana on vain ja ainoastaan seksi... jos on pitkässä parisuhteessa voi tulla paljon eri asioita jotka vaikuttaa siihen kuinka usein haluaa jne.. työkiireet, väsymys, masennus jne ja heti ollaan eroamassa kun halut ei mene yhteen. Mites sitten jos löydät jonkun uuden, aluks voi halut kohdata mutta voi tulla elämäntilanteita kun seksi ei vois vähempää kiinnostaa kuten raskaus tai valvominen vauvan kans yms ja sillon vaan ero on mielessä! kyllä kypsän aikuisen pitäis ymmärtää jos on sitoutuneessa suhteessa, että ei ne halut koskaan sataprosenttisesti välttämättä kohtaa kun elämässä on eri aika kausia kun halut voi vaihdella.
Ehkä siksi tulee sanottua että eroa, kun aloittajan jutuista päätellen hänen suurin ongelmansa on seksi. Tai paremminkin se, ettei saa seksiä riittävästi. Ongelma on hänelle suuri, koska hän miettii eroa ja pettämistä. Toki neuvoksi voi antaa, että puhukaa ja setvikää ongelma. Mutta ap ei halua puhua, hän haluaa seksiä. Jolloin yksinkertainen ratkaisu on se, että eroaa ja etsii kumppanin jonka kanssa halut kohtaa paremmin.
 
"vaimo"
Tosiaan vielä 2 vuotta sitten saatoin järjestää olohuoneeseen vilttiä, kynttilöitä, musiikkia, hierontaa mutta nainen saattoi tokasta että ei tässä "kovalla" lattialla voi mitään tehdä ja lähti yläkertaan oli siis todellisuudessa paksu pehmeä matto ja monta peittoa ja vilttiä päällekkäin ettei se nyt niin kova alusta edes ollut....
Jokatapauksessa lopetin vaivannäön toisen eteen jo aikoja sitten kun huomasin etten itse saa ikinä takasin vastaavaa.
Eli et siis tehnytkään näitä juttuja pyyteettömästi ja myös omaksi iloksesi, vaan odotat vastapalvelusta. Eiköhän se paista naisellesikin selvästi läpi, kun kerran me ulkopuolisetkin huomaamme sen.
 
"Suvi"
Ymmärrän hyvin ap:n ongelman, en itsekään kestäisi ilman seksiä. Ja ap on hyvin huomioinut puolisoaan! Pihtaaminen on itsekästä. Mä jätin exäni juurikin siitä syystä että seksiä oli liian harvoin. Sitten vasta huomasin miten itsekäs hän oli muutenkin ollut, ei pelkästään pihtaamisessaan. Nykyään takana 15 onnellista vuotta hyvän miehen kanssa ja seksielämä sujuu ihanasti, eipä tartte olla puutteessa.
 
[QUOTE="vaimo";30708129]Eli et siis tehnytkään näitä juttuja pyyteettömästi ja myös omaksi iloksesi, vaan odotat vastapalvelusta. Eiköhän se paista naisellesikin selvästi läpi, kun kerran me ulkopuolisetkin huomaamme sen.[/QUOTE]

Mjaa. En mä tota kyllä niin lue, että "tiskasin/toin kukkia - onhan tänään seksiä?"

Pikemminkin paistaa läpi turhautuminen siihen, että tekee mitään tai ei tee, niin sillä ei rouvan seksihalut korjaannu. Niin sanotusti konstit on loppu.
Ja aloitteen seksiin joutuu aina tekemään itse tai muuten sitä ei ole lainkaan, jolloin se alkaa itsestäkin tuntua yksipuoliselta vonkaamiselta.

Olisko perheasiain neuvottelukeskuksen paikka?
 
"mansikka"
Hei
Ymmärrän alottajan tilanteen, älä välitä sulle vastaa täällä ne naiset jotka eivät viitsi tehdä seksuaaliongelmilleen mitään, sitten se naamioidaan normaaliksi. Tiedoksi kaikille on normaalia jos JOSKUS väsyttää eikä jaksa, mutta jos aina tai lähes aina se on syy niin se EI ole normaalia!

aloittajan puoliso kuulostaa itsekkäältä ja välinpitämättömältä! voi olla vaan että ei halua myöntää itselleen että jotain on vialla. Lukekaa sexpo : n sivuilta ammattilaisten vastauksia mm. haluttomuus asioissa.

Aloittajan tunteet on ihan normaalit tuossa tilanteessa.

Täällä siis tilanne se että mies torjuu mun aloitteet eikä tee koskaan omaa aloitetta seksiin(jos tekee niin mun pitää odottaa 3 viikkoa, kyllä mies silloin lupaa että kaikki muuttuu että hän ei torju mua ja tekee mitä vaan, mutta sitten kun mies saa niin taas se liukuu samaan vanhaan muutamassa päivässä)''

Jos ehdotan leffaa niin se käy AINA, jos ehdotan seksiä niin 90% ei reagoi asiaan. Se satuttaa.

Eli te joiden puolisot joutuu kärsimään siitä ettei tunne olevansa teille tärkeä, ettei voi tuntea olevansa haluttu. ottakaa yhteyttä sexpon neuvontaan ja varatkaa aika pari ja seksuaaliterapeutille.

Aloittaja varaa aika sinäkin sexpo : n pari ja seksuaaliterapeutille . Voi tuntua hankalalta lähtee sellaiselle mutta usko pois se auttaa . (meillä oli vuosi ilman seksiä kokonaan koska mies ei halunnut eikä osannut sanoa miksi ei halua. Siitä tilanne on jo parantunut seksuaaliterapeutin avulla.. siellä kun etsitään ne syyt
 
"vaimo"
Mjaa. En mä tota kyllä niin lue, että "tiskasin/toin kukkia - onhan tänään seksiä?"

Pikemminkin paistaa läpi turhautuminen siihen, että tekee mitään tai ei tee, niin sillä ei rouvan seksihalut korjaannu. Niin sanotusti konstit on loppu.
Ja aloitteen seksiin joutuu aina tekemään itse tai muuten sitä ei ole lainkaan, jolloin se alkaa itsestäkin tuntua yksipuoliselta vonkaamiselta.

Olisko perheasiain neuvottelukeskuksen paikka?
Aloittajan naisen seksihaluissa ei ole mitään korjattavaa, koska ne ovat ihan normaalit. Koittakaa jo tajuta.
 
"mansikka"
[QUOTE="vaimo";30708126]Taas esität uhria. Et siis vieläkään ole tajunnut, että kyllä naista kiinnostaa, mutta omaan tahtiinsa. Et voi pakottaa häntä sinun tahtiisi.[/QUOTE]

mutta arvoisa vaimo, itse olen nainen enkä ymmärrä mikä siinä seksissä on niin hirveää? minusta hyvä seksi on rentouttavaa. Seksi lähentää,rentouttaa jne. sillä ei ole yhtään huonoa vaikutusta päinvastoin. Ei aina tartte ensimmäisenä torjua toista jos ei just itteä himota.. yleensä se halu syttyy kun antaa vaan mennä.


Seksin harrastaminen kannattaa monesta syystä. Miksi jättäisit nauttimatta näin hyödyllisestä asiasta? Sukella siis rohkeasti vällyjen väliin!



1. Seksi tekee hyvää sydämelle ja verenkierrolle. Seksiä harrastaessa syke kohoaa ja hyvää treeniä sydämelle. Eräässä tutkimuksessa seksin harrastaminen kolmesti viikossa todettiin pienentävän sydänkohtauksen riskiä jopa 50 prosentilla. Myös verenpaineeseen seksillä voi olla myönteisiä vaikutuksia.

2. Seksi saa hyvälle tuulelle. Seksi ja etenkin orgasmin saaminen vapauttavat kehon mielihyvähormoneja, kuten endorfiineja, jotka saavat hyvälle tuulelle.



3. Seksin harrastaminen ehkäisee masennusta. Jopa miehen siemennesteen on todettu toimivan naisilla masennusta ehkäisevänä tekijänä.

4. Seksi vahvistaa kumppanusten välistä sidettä. Seksin harrastaminen lisää kumppania kohtaan tunteman läheisyyden, kiintymyksen ja rakkauden määrää.

5. Seksi tekee onnellisemmaksi kuin raha, osoittaa vuonna 2007 Iso-Britanniassa tehty tutkimus. Harrastetun seksin määrä ei kuitenkaan ole verrannollinen rahan määrään.

6. Seksi ehkäisee stressiä. Seksin avulla voi purkaa hyvin paineita ja jännitystä. Rakastelun jälkeinen rentouden ja rauhallisuuden tunne auttaa myös nukkumaan paremmin, mikä taas osaltaan poistaa stressiä.

7. Seksi kaunistaa. Seksin harrastaminen esimerkiksi lisää naisen estrogeenihormonin määrää tehden hiukset kiiltävämmiksi ja ihon pehmeämmäksi.

8. Seksi voi pidentää elinikää. Säännöllisten orgasmien saaminen on todettu pidentävän ihmisen elinikää jopa useammalla vuodella.

9. Seksi voi jopa puhdistaa kehoa. Hikoilun voi puhdistaa ihohuokosia tehden ihosta heleämmän ja ehkäisten ihotulehdusten kehittymistä.

10. Seksi auttaa painonhallinnassa. Yksi puolen tunnin mittainen seksikerta voi polttaa jopa 200 kilokaloria.

11. Seksi vahvistaa lihaksia. Kaikki rakastelun aikana tapahtuvat työnnöt ja koukistukset vahvistavat lantion, reisien, pakaroiden, vatsojen, rinnan ja käsivarsien lihaksia.

12. Seksin harrastaminen tekee viehättäväksi. Aktiivinen seksielämä tuo itsevarmuutta ja vapauttaa vastakkaista sukupuolta houkuttelevia feromoneja.



13. Seksi terävöittää aisteja, varsinkin hajuaistia. Orgasmin saaminen lisää hajuhermojen neuronien määrää parantaen näin henkilön hajuaistia. Myös makuaisti herkistyy orgasmin saamisen jälkeen.

14. Seksi vähentää kipua. Juuri ennen orgasmin saamista oksitosiinihormonin määrä kasvaa ja kehoon vapautuu endorfiinia, mikä helpottaa kipuja. Myös migreenioireet voivat kadota.

15. Seksi saattaa parantaa suun terveyttä. Suutelusta aiheutuva syljenerityksen lisääntyminen puhdistaa hammasvälejä ja vähentää suun happopitoisuutta ehkäisten näin hammasmätää ja pahanhajuista hengitystä. Siemenneste puolestaan sisältää paljon sinkkiä, kalsiumia ja muita hammasmätää ehkäiseviä mineraaleja.

16. Seksistä saattaa olla apua myös allergiaoireiden vähentäjänä.

17. Samoin seksi saattaa olla hyväksi korkeaa kolesterolia vastaan taisteltaessa.

18. Rakastelu lisää estrogeenin ja testosteronin määrää kehossa. Sukupuolihormoneilla on lukuisia hyviä vaikutuksia, estrogeeni sekä suojaa naisen sydäntä että ehkäisee osteoporoosia.

19. Seksin harrastaminen ehkäisee flunssaa ja tartuntoja, koska seksi parantaa ihmisen oman immuunijärjestelmän toimintaa.

20. Seksi auttaa virtsanpidätyksessä. Virtsarakon toiminnan säätelyssä tärkeät lantionpohjan lihakset vahvistuvat rakastellessa.

21. Seksi parantaa unen laatua. Seksin jälkeinen rentoutunut olo johtaa usein hyvään uneen.



22. Seksi voi ehkäistä jopa tiettyjä syöpiä. Tutkimuksissa on todettu aktiivisen seksielämän ja ejakuloinnin vähentävän miesten eturauhassyövän riskiä jopa 33 prosentilla. Seksuaalisesti aktiivisilla naisilla rintasyövän riski on pienempi.

23. Seksi tekee kuukautisista säännölliset. Tutkimukset osoittavat, että säännöllisesti seksiä harrastavilla naisilla on säännöllisemmät kuukautiset kuin vain satunnaisesti seksiä harrastavilla naisilla.

24. Seksi on hyvä tapa toteuttaa omia fantasioitaan ja toiveitaan, kunhan muistaa kunnioittaa seksin toistakin osapuolta.

25. Seksi auttaa pysymään nuorekkaana. Aktiivinen seksin harrastaminen voi hidastaa ikääntymisprosessia.

26. Seksin harrastaminen voi tehdä raskaaksi. Jos toiveissa on saada lapsi, on seksin harrastaminen oiva tapa tuoda perheeseen toivottu lisä.



27. Seksin harrastaminen auttaa hallitsemaan tunteita. Rakastelu vapauttaa aivoista kemiallisia välittäjäaineita, jotka auttavat lieventämään tunnepurkauksia.

28. Seksi auttaa sopimaan riidat. Rakastelu on kukkien ostamista halvempi ja nopeampi tapa sopia erimielisyydet.

29. Seksi kehittää mielikuvitusta. Uusien rakastelutapojen ja -paikkojen keksiminen voi vaatia vilkastakin mielikuvitusta.

30. Aktiivisesti harrastettu seksi parantaa notkeutta.

31. Seksin harrastaminen pitää yllä kehotietoutta. Oman ja kumppanin vartalon säännöllinen tutkailu auttaa huomaamaan, jos jotain on vialla.

32. Hyvä seksielämä tekee itsevarmaksi. Rakastelu kohottaa itsetuntoa ja auttaa ajattelemaan positiivisesti. Aktiivinen rakastelu näkyy itsevarmuutena ja -luottamuksena muillakin elämän osa-alueilla.

33. Seksi yksinkertaisesti tuntuu hyvälle. Rakastelu aiheuttaa suurta henkistä ja fyysistä mielihyvää.

34. Seksi on hyvä tapa osoittaa kumppanille, että välität hänestä. Suhteen vieminen uudelle tasolle kertoo kumppanille, että hän on sinulle tärkeä.

35. Rakastelu saattaa auttaa haluttomuuteen.



36. Seksi pidentää parisuhdetta. Parit, jotka ovat tyytyväisiä seksielämäänsä, pysyvät todennäköisemmin yhdessä pidempään kuin parit, joiden seksielämä ei ole tyydyttävää. Tyytyväisyys seksiin tarkoittaa usein myös tyytyväisyyttä parisuhteeseen yleensä.

37. Seksi parantaa muistia. Verenkierron vilkastuminen rakastelun aikana lisää hapen virtausta koko kehossa. Tämä on todettu voivan parantaa muistia.

38. Kunto kasvaa. Seksin harrastaminen käy kuntoilusta ja niinpä yleiskunto kasvaa kuin itsestään aktiivisesti rakastellessa!

39. Harjoitus tekee mestarin – myös seksissä.

40. Hyvä seksi on hauskaa ja tuntuu hyvältä.

Niina Heikkinen/Rakkaudeksi.fi
 
"vaimo"
[QUOTE="mansikka";30708260]Hei
Ymmärrän alottajan tilanteen, älä välitä sulle vastaa täällä ne naiset jotka eivät viitsi tehdä seksuaaliongelmilleen mitään, sitten se naamioidaan normaaliksi. Tiedoksi kaikille on normaalia jos JOSKUS väsyttää eikä jaksa, mutta jos aina tai lähes aina se on syy niin se EI ole normaalia!

aloittajan puoliso kuulostaa itsekkäältä ja välinpitämättömältä! voi olla vaan että ei halua myöntää itselleen että jotain on vialla. Lukekaa sexpo : n sivuilta ammattilaisten vastauksia mm. haluttomuus asioissa.[/QUOTE]

Höpöhöpö. Yhtälailla voidaan väittää, että aloittajalla on seksuaaliongelmia ja hänen pitäisi tehdä niille jotain. Ihan turha yrittää naamioida sitä normaaliksi. Aloittajallahan tässä oikeasti on ongelma. Hänen kumppanillaan sitä ei ole.

Koeta pikkuinen nyt vain ymmärtää, että ihmisillä on erilaisia libidoja, eikä kerran viikossa poikkea keskivertoihmisten halukkuudesta mitenkään.
 
"vaimo"
[QUOTE="mansikka";30708278]mutta arvoisa vaimo, itse olen nainen enkä ymmärrä mikä siinä seksissä on niin hirveää? minusta hyvä seksi on rentouttavaa. Seksi lähentää,rentouttaa jne. sillä ei ole yhtään huonoa vaikutusta päinvastoin. Ei aina tartte ensimmäisenä torjua toista jos ei just itteä himota.. yleensä se halu syttyy kun antaa vaan mennä.

[/QUOTE]

Ei seksissä ole mitään hirveää, jos saa itseään miellyttävää seksiä ja silloin kuin itseä haluttaa. Muussa tapauksessa siitä tulee pakkopullaa ja se muuttuu ennen pitkää jopa vastenmieliseksi suoritukseksi, eikä näitä listattuja positiivisia asioita saa seksistä, vaan päinvastoin siitä seuraa vain ahdistusta.
 
"vaimo"
[QUOTE="mansikka";30708278]mutta arvoisa vaimo, itse olen nainen enkä ymmärrä mikä siinä seksissä on niin hirveää? minusta hyvä seksi on rentouttavaa. Seksi lähentää,rentouttaa jne. sillä ei ole yhtään huonoa vaikutusta päinvastoin. Ei aina tartte ensimmäisenä torjua toista jos ei just itteä himota.. yleensä se halu syttyy kun antaa vaan mennä.

[/QUOTE]

Veikkaan, että esimerkiksi kaikki seksityöläiset eivät ole kanssasi samaa mieltä. Jätä pois tuo sana hyvä, niin asia muuttuu ihan toiseksi. Seksi ei silloin ole hyvää, jos sitä joutuu harrastamaan vasten tahtoaan.
 
Vierasmiess
[QUOTE="vaimo";30708305]Ei seksissä ole mitään hirveää, jos saa itseään miellyttävää seksiä ja silloin kuin itseä haluttaa. Muussa tapauksessa siitä tulee pakkopullaa ja se muuttuu ennen pitkää jopa vastenmieliseksi suoritukseksi, eikä näitä listattuja positiivisia asioita saa seksistä, vaan päinvastoin siitä seuraa vain ahdistusta.[/QUOTE]

Sinun logiikalla jos seksiä ei saa silloin kun haluaa, lähtee siitä hohto.

Luuletko, että mies nauttii seksistä jos saa sitä vain joskus ja silloin kerran kuussa kun nainen haluaa niin miestä pitäisi kiinnostaa? Voin veikata ettei kiinnostaa enää silloin vaan mies on polkemassa halukkaampaa lihaa.
 
"vaimo"
Sinun logiikalla jos seksiä ei saa silloin kun haluaa, lähtee siitä hohto.

Luuletko, että mies nauttii seksistä jos saa sitä vain joskus ja silloin kerran kuussa kun nainen haluaa niin miestä pitäisi kiinnostaa? Voin veikata ettei kiinnostaa enää silloin vaan mies on polkemassa halukkaampaa lihaa.
Tulitko sinä av-mamma nyt tähänkin ketjuun vinkumaan.
 
N21
Aika rajuja kommentteja tullut, ja kaikessa syyllistetään miestä, melkeinpä :D. Aika hauskaa...

Mut asiaan, lopeta se liika yrittäminen, se ei vie kuin energiaa vaan sulta itseltä. Kokeile olla 'vonkaamatta' ja vihjaamalla seksiin pidempi aika, jospa sitten vaimosi mieli muuttuisi eikä se olisi hänelle niin pakkopullaa.
Tuli myös sellainen mieleen että ootko varma ettei petä sua? Tokihan niitä kuivia kausi tulee itse kullekin.
 
"hmm"
Tosiaan vielä 2 vuotta sitten saatoin järjestää olohuoneeseen vilttiä, kynttilöitä, musiikkia, hierontaa mutta nainen saattoi tokasta että ei tässä "kovalla" lattialla voi mitään tehdä ja lähti yläkertaan oli siis todellisuudessa paksu pehmeä matto ja monta peittoa ja vilttiä päällekkäin ettei se nyt niin kova alusta edes ollut....
Jokatapauksessa lopetin vaivannäön toisen eteen jo aikoja sitten kun huomasin etten itse saa ikinä takasin vastaavaa.
En edes muista koska viimeksi olisin saanut hierontaa puolisolta kun yhteen väliin annoin hänelle vaikka 10 hierontaa 1-2 kuukauden aikana saamatta itse yhtään hierontaa tai muuta lämmittelyä takaisin.
Siksi päätin vuosi sitten jo etten yritä kylää enään mitään vaivaa nähdä toisen eteen jos ei toinenkaan nää minun eteen ikinä mitään vastaavaa tai järjestä ikinä mitään kivaa ylläriä tai jotain joka piristäisi parisuhdetta.

2v sitten kävin jopa seksikaupassa hakemassa puolisolle seksivälineitä kaikkia erilaisia piristääkseen seksielämää ja tykkäsi kyllä niistä yhdessä ja yksinkin mutta ei sitäkään kauaa kestänyt kun taas loppu into puolisolta joten siksi en mitään yksin enään ole yrittänyt korjata vaan vuoden päivät odottanut alotetta jo puolison suunnalta mutta mitään ei tapahdu....
Älä pakota sitä lattialle! Mun mies eina kinus mua lattialle kanssaan, vaikka en yhtään tykännyt olla kylmällä ja kovalla lattialla. Se, että sun mielestä lattia on täkkien ja maton takia pehmeä ja lämmin ei takaa sitä todellakaan, että se olisi sitä naisen mielestä! Naiset on helpommin palelevia ja herkempiä. Mä sanoin miehelle monta kertaa, et tule tähän sohvalle mielummin, et mulla on tässä parempi. Mies ei kumminkaan ottanut kuuleviin korviin, koska silti ehdotti lattiaa kymmeniä kertoja. Älä sä te niin, kuuntele ja usko naistasi! Sillä ei ole hyvä lattialla.
 
"123"
[QUOTE="mansikka";30708278]mutta arvoisa vaimo, itse olen nainen enkä ymmärrä mikä siinä seksissä on niin hirveää? minusta hyvä seksi on rentouttavaa. Seksi lähentää,rentouttaa jne. sillä ei ole yhtään huonoa vaikutusta päinvastoin. Ei aina tartte ensimmäisenä torjua toista jos ei just itteä himota.. yleensä se halu syttyy kun antaa vaan mennä.

Seksin harrastaminen kannattaa monesta syystä. Miksi jättäisit nauttimatta näin hyödyllisestä asiasta? Sukella siis rohkeasti vällyjen väliin![/QUOTE]

Etkö oikeasti ymmärrä että seksiin painostaminen ja vonkaaminen poistaa sen nautinnon? Puhumattakaan siitä että jos nainen ei ole kiihottunut, niin kai se voi fyysisestikin tuntua todella epämiellyttävälle jos se henkinen puoli nyt tässä unohdetaan?

Oma ex (joka oletettavasti oli ihan hirviö jos vertaa ap:hen, mutta samalla tavalla seksi oli pakkomielle kuitenkin) pakotti siihen jos en tarpeeksi usein suostunut. Alkuun se oli sitä että itkin ja taistelin vastaan, lopulta oli pelkkää vihaa. Tuijotin kattoon ja mietin että miten voisin saada tästä helpoiten lopun.
Miten oikeasti voit väittää että vain koska se on seksiä, niin sen olisi jotenkin nautinnollista? Seksi voi olla jotain aivan hirveää jos sitä ei itse halua, niin kuin ap:n nainen selvästikään ei tahdo sitä yhtä usein kuin ap. Ja koska ap varmaan suht selvästi näyttää että seksiä pitäisi saada, niin ahdistavammaksi se vain menee.

Ja että seksi on muka rentouttavaa? Jos on ollut rasittava työvuoro ja tahtoisi vain rojahtaa sohvalle löhöilemään ja nollata taulun, niin millä tavalla joku 2 tunnin akti voisi olla rentouttavaa?? Ei kukaan oikeasti voi olla tuota mieltä, tai sitten ei ehkä vain ole ollut tarpeeksi väsynyt ja henkisesti rasittunut?
 
[QUOTE="vaimo";30708273]Aloittajan naisen seksihaluissa ei ole mitään korjattavaa, koska ne ovat ihan normaalit. Koittakaa jo tajuta.[/QUOTE]

No ei se ole ihan normaalia, et parisuhteessa toinen tuntee ittensä lähinnä kämppäkaveriksi ja vähäinen seksi perustuu pyytämiselle ja antamiselle.
 

Yhteistyössä