Onko normaalia käytöstä parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja mikko 84
  • Ensimmäinen viesti
mikko 84
Sanonpa vaan, että on seksuaalisuudeltaan erilaisia ihmisiä. Toiset haluavat enemmän kun toiset. Eikä oo kummallekaan hyväksi jos on tullut valittua niiltä osin epäsopiva puoliso.
Joo aina oppii uutta.
Itse en tähän mennessä ole tavannut enkä tunne kaveripiireistäni naisia ketkä on yhtä passiivisia seksin suhteen niin en ole pitänyt sitä normaalina.

Yhtä normaalia on haluta seksiä useamman kerran viikossa kun olla haluamatta.
Itse en pysty elämään koko loppuelämää ihmisen kanssa kenen kanssa halut eivät kohtaa...
 
mikko 84
Mutta fakta se on että jos nainen olisi kirjoittanut vastaavat asiat ei täälä sitä olisi niin pahasti haukuttu kun miestä että miehessä on vika kun se on niin idiootti ja luulee olevansa täydellinen tekemällä naisen eteen kaiken.

Täysin idioottimainen ajattelutapa omalla vapaapäivällä tehdä kotiaskareet pois alta että jäisi enemmän yhteistä aikaa puolison kanssa kun hän tulee kotia ja tehdä puolison kanssa asioita mitä hän haluaa tehdä tai miten haluaa rentoutua ja näin pitää suhdetta kunnossa.

Kumma että nämä samat ohjeet ja vinkit mitkä monet täällä tyrmäävät täysin antavat parisuhdeterapeutit ihmisille joilla on kitkaa parisuhteessa ja puoliso on liian stressaantunu ja liian väsynyt omista töistä ja kotiaskareista eikä niiden asioiden takia jaksa enää huomioida puolisoa koska ei ole energiaa siihen....

Mielummin itse vähennän puolison stressiä kotona jota sillä riittää jo omien töidensä takia että olisi edes pieni mahdollisuus saada toinen paremmalle päälle ja näin ehkä jotain mahdollisuutta parantaa parisuhdetta ettei voi vedota siihen ettei kerkeä antamaan läheisyyttä puolisolle kun kotonakin on liikaa tekemistä ja stressaa kotiaskareet töiden lisäksi.

Eli terapeutit eivät tiedä monenkaan mielestä yhtään mitään jos teen väärin ?
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
"xxx"
Musta olisi ihanaa, jos mies tykkäisi halailla päivittäin ja istua sylikkäin ja viettää aikaa sillä tavalla yhdessä. Oma mieheni ei enää ole sellainen, toisin kuin suhteen alkuaikoina. Samalla ihmettelee, miksen haluaa enää seksiä, mutta itse tarvitsen läheisyyttä seksihalujen heräämiseen.

Mielestäni olet tosi hyvä mies kertomasi perusteella siinä suhteessa, että annat läheisyyttä, teet kotitöitä ja ruokaa ja selvästi yrität panostaa suhteeseen. Miksi tyttöystävä ei halua seksiä, siihen tuskin osaa kukaan toinen vastata. Haluaako hän läheisyyttä muuten?
 
mikko 84
[QUOTE="xxx";30707355]Musta olisi ihanaa, jos mies tykkäisi halailla päivittäin ja istua sylikkäin ja viettää aikaa sillä tavalla yhdessä. Oma mieheni ei enää ole sellainen, toisin kuin suhteen alkuaikoina. Samalla ihmettelee, miksen haluaa enää seksiä, mutta itse tarvitsen läheisyyttä seksihalujen heräämiseen.

Mielestäni olet tosi hyvä mies kertomasi perusteella siinä suhteessa, että annat läheisyyttä, teet kotitöitä ja ruokaa ja selvästi yrität panostaa suhteeseen. Miksi tyttöystävä ei halua seksiä, siihen tuskin osaa kukaan toinen vastata. Haluaako hän läheisyyttä muuten?[/QUOTE]

Kyllä viihtyy seurassanu ja haluaa halailla ja suudella mutta ei mielellään sitä pidemmälle halua edetä kun kerran viikossa yhteisellä vapaapäivänä keskellä yötä sängyssä...

Moni täälä selittää kuinka en kuuntele ketään mutta olen kirjottanut jo aika monta viestiä missä totean että ok näköjään kaikki naiset eivät halua kun 4 krt kuukaudessa seksiä ja meidän halut vaan eivät kohtaa vaikka muuten menee hyvin ja rakastelumme on laadukkaita aina silloin harvoin kun niitä on...
 
"vaimo"
Yhtä normaalia on haluta seksiä useamman kerran viikossa kun olla haluamatta.
Itse en pysty elämään koko loppuelämää ihmisen kanssa kenen kanssa halut eivät kohtaa...
Siitä sitten vain kaltaistasi naista hakemaan. Onnea etsintään. Toivottavasti myös tyttöystäväsi löytää itselleen hyvän miehen, jonka mielestä kerta viikossa on sopiva määrä seksiä viikossa.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että halukkuus vaihtelee eri elämäntilanteissa ja ensihuuman perusteella ei voi tehdä kovin kauankantoisia päätelmiä kenenkään libidosta.
 
mikko 84
[QUOTE="vaimo";30707364]Sinä itse olet syyllistänyt tyttöystävääsi. Ja mistä hyvästä? Siitä, että hän haluaa toteuttaa itselleen sopivaa seksuaalisuutta.[/QUOTE]

En ole tiennyt että se on normaalia ettei halua toista ihmistä kun 4 krt kuukaudessa.
Olen luullut että se on epänormaalia.
Meidän halut vaan eivät kohtaa ja minun on itse joko elettävä asian kanssa tai sitten ei...

Silti vaikka hyväksyisin ettei toista ihmistä haluta kun kerran viikossa niin minä en hyväksy sitä että se tapahtuu aina keskellä yötä makuhuoneessa ja itse en saa välttämättä minkäänlaista esileikkiä vaan aina pitäisi ensin lämmitellä naista hieromalla tai suuseksillä ym tavoin jonka jälkeen työntyä sisään..
Minusta se on kumppanin laiminlyöntiä että antaa toisen hoitaa kaikki hommat.

Ja se että itse kehun toisen ulkonäköä ja koskettelen toista vaikka suihkussa tai kun nään toisen vaikka pyyhe päällä saamatta itse edes joskus vastaavaa ulkonäön kehumista tai lähentelyä jos olen vaikka vähissä vaatteissa alentaa itsetuntoa.
Uskon että tekemäni asiat naisesta tuntuu kivalta ja nostaa itsetuntoa mutta olisi sitä kiva saada itsekkin joskus takaisin..

Kuulostan varmaan taas kauheelta marttyyriltä :D
 
"hmm"
En ole kuuna päivänä kuullutkaan, että miehetkin haluaa ulkonäkönsä kehuntaa huomionhakuisesti, kuten naiset. Ootko kertonut naisellesi koskaan, että haluat esim. ulkonäkösi kehuntaa ja koskettelua spontaanisti ja oletko kertonut mihin haluat sinua kosketettavan seksin aikana jotta tuntuu hyvältä? Tiedätkö mitä, mulla on jopa mies, joka ei suostu kertomaan moisia kysyessäni vaan vastaa että moisista puhuminen on hänen mielestään keskenkasvuista ja moukkamaista. Itse haluaisin kyllä puhua avoimesti.
 
mikko 84
[QUOTE="hmm";30707474]En ole kuuna päivänä kuullutkaan, että miehetkin haluaa ulkonäkönsä kehuntaa huomionhakuisesti, kuten naiset. Ootko kertonut naisellesi koskaan, että haluat esim. ulkonäkösi kehuntaa ja koskettelua spontaanisti ja oletko kertonut mihin haluat sinua kosketettavan seksin aikana jotta tuntuu hyvältä? Tiedätkö mitä, mulla on jopa mies, joka ei suostu kertomaan moisia kysyessäni vaan vastaa että moisista puhuminen on hänen mielestään keskenkasvuista ja moukkamaista. Itse haluaisin kyllä puhua avoimesti.[/QUOTE]

Kyllä olen kertonu että olisi kiva jos joskus sanoisi jotain kivaa niinkun itsekkin teen.

Olen kertonut minne olisi kiva saada kosketuksia ja kyllä alkuaikoina koskettelikin muuallekkin kuin alapäähän seksin aikana.
 
mikko 84
[QUOTE="hmm";30707474]En ole kuuna päivänä kuullutkaan, että miehetkin haluaa ulkonäkönsä kehuntaa huomionhakuisesti, kuten naiset. Ootko kertonut naisellesi koskaan, että haluat esim. ulkonäkösi kehuntaa ja koskettelua spontaanisti ja oletko kertonut mihin haluat sinua kosketettavan seksin aikana jotta tuntuu hyvältä? Tiedätkö mitä, mulla on jopa mies, joka ei suostu kertomaan moisia kysyessäni vaan vastaa että moisista puhuminen on hänen mielestään keskenkasvuista ja moukkamaista. Itse haluaisin kyllä puhua avoimesti.[/QUOTE]

Itse olen aina pitänyt avoimista keskusteluista ja edellisen kanssa ne onnistuivat kyllä muttei nykyisen kanssa.
 
slkkmslkfm
Ootkohan sä mun kanssa naimisissa...

Meillä on kaikki juuri noin. Mä olen se passiivinen, ja mies tekee kaiken.

En tiedä mistä se johtuu, mutta mitä enemmän mies haluaa, sitä enemmän mä työnnän sitä pois. Mua ahdistaa, että se tekee niin paljon meidän eteen, kodin, töiden ja jopa seksin eteen! Aina kosketellaan, lääpitään, pussaillaan, kehutaan, halutaan.... Eih. Se saa mut voimaan pahoin.

Mies on kaikinpuolin täydellinen - niin kuin sinä, ja se saa mut juoksemaan karkuun. Ja antamaan seksiä kerran viikossa yöllä peiton alla passiivisesti. Mua jopa pelottaa, että jos mitä tapahtuisi jos mä antaisin suihinoton.. Kaikki vaan pahenee. Mies haluaa enemmän ja alkaa vaatimaan enemmän.. Ei ole kivaa. Ei tosiaankaan. Lopeta se ylisuorittaminen, elä omaa elämääsi, älä huomioi yhtään naistasi, mene ja elä -- ja katso jos se nainen haluaa olla sun kanssa. Jos haluaa - se tulee kyllä perään.
 
toinen vaimo täällä
[QUOTE="vaimo";30707595]No nyt tiedät. Tiedoksesi, että sekin on normaalia, että seksiä on vain pari kertaa vuodessa tai ei moneen vuoteen. Silloin kun se molemmille sopii.[/QUOTE]

Joka päivä haluaminenkin on aivan yhtä normaalia. Ja hemmetin hauskaa onkin muuten jos toinenkin haluaa :)

Edelleenkin, vaihda Mikko seksuaalisempaan ja parempaan naiseen ennen kuin hukkaat elämäsi parhaat palat epäsopivan kumppanin kanssa. Se on oikeasti juuri niin ihanaa ja loisteliasta kun elää toisen yhtä seksuaalisen ihmisen kanssa, se on yhteisen loppuelämän mittaista ilottelua ja loputonta nautintoa. Ihan oikeasti.
 
"Hilda"
[QUOTE="vaimo";30707386]Siitä sitten vain kaltaistasi naista hakemaan. Onnea etsintään. Toivottavasti myös tyttöystäväsi löytää itselleen hyvän miehen, jonka mielestä kerta viikossa on sopiva määrä seksiä viikossa.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että halukkuus vaihtelee eri elämäntilanteissa ja ensihuuman perusteella ei voi tehdä kovin kauankantoisia päätelmiä kenenkään libidosta.[/QUOTE]

Jotenkin pirunkurisesti pistit tuon "onnea etsintään". Meinaatko että sellaisia naisia ei helpolla löydy?

Me ollaan tuon mieheni kanssa oltu nyt kohta 10 vuotta yhdessä, eikä vielä ole tullut vastaan elämäntilannetta jossa halukkuus olisi vähentynyt. Ei edes pikkuvauva-aikoina. Seksiä meillä kolmesta kymmeneen kertaan viikossa. Mutta saadaan kai olla onnellisia, että ollaan löydetty just toisemme. Kun kerran molemmat tykätään ja nautitaan seksistä ja halutaan sitä usein.

En mä pystyisi olemaan suhteessa miehen kanssa, jolle riittäisi kerta viikossa. Se olisi hidasta itsemurhaa.
Eikä tarvitse aloittajankaan.

Vaikutat Mikko hyvältä mieheltä =) Onnea tulevaisuuteen, kyllä se sullekin sopiva nainen vielä löytyy.
 
toinen vaimo täällä
[QUOTE="Hilda";30707839]
Me ollaan tuon mieheni kanssa oltu nyt kohta 10 vuotta yhdessä, eikä vielä ole tullut vastaan elämäntilannetta jossa halukkuus olisi vähentynyt.[/QUOTE]

Toinen samanlainen täällä ja pitkä liitto ja paljon rajuja ylä- ja alamäkiäkin takana! Koskaan en ole tässä parisuhteessa ollut paria viikkoa kauempaa ilman (ja sellainenkin koettu vain jokusen kerran sairaalassa olon yms. takia). Seksielämä on äärimmäisen vaihtelevaa ja kokeilevaa, joten sellainen alkuhuuman kaltainen meininki on jäänyt päälle kun aina on kaikkea virkistävää tai uutta ja kutkuttavaa koettavaa ja löydettävää, mitä omaan seksuaalisuuteen tulee.
 
vierass
En vaan pidä likaisesta asunnosta ja kun meillä menee ristiin vapaapäivät niin sillon minulla on aikaa siivoilla ja valmistaa ruoat ja olen tehnyt niin myös siksi että näin vähennän puolison taakkaa kotona että meille jäisi enemmän yhteistä aikaa mutta puolison mielestä odotan pillua vaan palkkioksi siivoamisesta...
No siltähän tuo kuulostaa, että odotat...

Väsyneenä ei kyllä halut paljoa herää, jos tietää, että on pakko nousta aikaisin ja jaksaa huomennakin, kun on mahdollista, että pari tuntia vierähtää sessiossa.
 
"Hilda"
Ihan koko ketjua en lukenut läpi, mutta sen pistin merkille, että ne naiset joille riittää kerta viikossa tai harvemmin, kokevat ap.n siivoilut ja ruoanlaitot vaan temppuna saada seksiä.

Ja sitten ne naiset (minä mukaanlukien) jotka haluaa usein seksiä, ei näe tilannetta noin. Vaan että onpas kiva kun mies tekee kotitöitä.

Että tuleeko teillä "kerta viikkoon-naiset" jotenkin syyllinen olo miehen aherruksesta? Kun ette itse tee oikein mitään parisuhteen eteen.
 
mikko 84
[QUOTE="Hilda";30707839]Jotenkin pirunkurisesti pistit tuon "onnea etsintään". Meinaatko että sellaisia naisia ei helpolla löydy?

Me ollaan tuon mieheni kanssa oltu nyt kohta 10 vuotta yhdessä, eikä vielä ole tullut vastaan elämäntilannetta jossa halukkuus olisi vähentynyt. Ei edes pikkuvauva-aikoina. Seksiä meillä kolmesta kymmeneen kertaan viikossa. Mutta saadaan kai olla onnellisia, että ollaan löydetty just toisemme. Kun kerran molemmat tykätään ja nautitaan seksistä ja halutaan sitä usein.

En mä pystyisi olemaan suhteessa miehen kanssa, jolle riittäisi kerta viikossa. Se olisi hidasta itsemurhaa.
Eikä tarvitse aloittajankaan.

Vaikutat Mikko hyvältä mieheltä =) Onnea tulevaisuuteen, kyllä se sullekin sopiva nainen vielä löytyy.[/QUOTE]

Kiva kuulla :)
Kiitos :)
 
mikko 84
[QUOTE="Hilda";30707952]Ihan koko ketjua en lukenut läpi, mutta sen pistin merkille, että ne naiset joille riittää kerta viikossa tai harvemmin, kokevat ap.n siivoilut ja ruoanlaitot vaan temppuna saada seksiä.

Ja sitten ne naiset (minä mukaanlukien) jotka haluaa usein seksiä, ei näe tilannetta noin. Vaan että onpas kiva kun mies tekee kotitöitä.

Että tuleeko teillä "kerta viikkoon-naiset" jotenkin syyllinen olo miehen aherruksesta? Kun ette itse tee oikein mitään parisuhteen eteen.[/QUOTE]

Jotain vastaavia ajatuksia kävi aikasemmin itselläkin mielessä :)
 

Yhteistyössä