The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
preppaas ny miten sä alotit puhelun sinne ? sanonko vaan täs ois yks napero sinne ja silleen hei:) pakko lähtee röökille.
Soitin et Kahvi Kirahvi tässä hei, mulla alkaa koulu silllon ja sillon, tarttisin lapselle tarhapaikkaa. Ohjeistettiin täyttämään netissä kaupungin sivuilla päivähoitohakemus ja kirjaamaan sinne toiveen alueesta ja/tai tarhasta, ja sit ne soitteli perään ja kerto mihin tarhaan puolikas pääsee. Sit soitin sinne tarhaan ja sovittiin henkilökunnan kanssa tutustuminen ja alkamispäivä.
 
9mmm
Sama vissiin yksityisellä no täytyypä ringaa tulee varmaan mielenkiintonen puhelu :) toi duuni tarjous kyl oli hyvä ja monipuolinen vattu täytyy vaan pästä haastikseen ni se duuni on mun. noniin puhelu alkakoon sokko puhelut on aina mitä on.
 
9mmm
eka oli soita johtajalle no soitin ja kysyin et ootko sä nyt se johtaja siellä. noniin ilonen höpöttäjä se oli eihän tuo ookkaan vaikeeta enään soittaa puhelimella mä kait ollu viidakon ykä jonka pakko huutaa siihen puhelimeen et toinen kuulee. netti hakemusta laittaa seuraavaks ja mahollista saada paikka 2 viikos jo kesä hymyilee ja asiat etenee :) ty all
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
9mmm
voi vaattuu mullahan ei ookkaan cvtä netissä vaan paperisena perkeleen paperin pyöritteliät ennen riitti soitto ja puhumalla duunia nyt pitää viellä pyörittää liput ja laput missäköhän ne on 2 vuodes taas muuttunu hommat pitäsköhän maksaa jollekkin sihteerille et hoitaa laput kuntoon mä hoidan pelkän puhumisen :)
 
voi vaattuu mullahan ei ookkaan cvtä netissä vaan paperisena perkeleen paperin pyöritteliät ennen riitti soitto ja puhumalla duunia nyt pitää viellä pyörittää liput ja laput missäköhän ne on 2 vuodes taas muuttunu hommat pitäsköhän maksaa jollekkin sihteerille et hoitaa laput kuntoon mä hoidan pelkän puhumisen :)
ota paperi-CV:stä kuva kännykällä ja voila, sulla on sähkönen CV
 
9mmm
eiku niin cv oli eri ku työ ja koulu todistukset. tässä mä nyt ziikaan omakehumaiseti kiitettävää todistusta ja pitäis saada se nettiin :( se on se kaikkein vaikein puljaus tää tietokoneen käsittely mrrr ehkä mä koitan vanhaa ja varmaa soittamista ja sanon et laput ja liput tulee haastatteluun mukana
 
eiku niin cv oli eri ku työ ja koulu todistukset. tässä mä nyt ziikaan omakehumaiseti kiitettävää todistusta ja pitäis saada se nettiin :( se on se kaikkein vaikein puljaus tää tietokoneen käsittely mrrr ehkä mä koitan vanhaa ja varmaa soittamista ja sanon et laput ja liput tulee haastatteluun mukana
Mikset skannaa niitä pdf:ksi?
 
9mmm
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30706766:
Mikset skannaa niitä pdf:ksi?
joo täytyy varmaan kävästä vanhalla koululla jeesiä pyytämäs ukko perhana lähti reissuun. sanotaanko näin et en saannu kokonaista atk korttia kokeessa se homma kurahti siihen miten teet standardin mukaisen hakemuslomakkeen. kyl se järjestyy soitolla varmistusta uus harrastus puhelimella soittelu.
 
:wave:

Mun sattuu silmäluu :( Jo neljättä päivää. Tai siis mikä toi luu tossa silmän alla ikinä nimeltään onkaan. Ennenkin ollut mutta yhtään muista montako päiväää ollut. ja joku siitinpöly kutittaa vielä silmiäkin.
Tänää ollut huono päivä,toivottavasti ilta on parempi.
 
Iltapäivää :wave:

Nukuin ehkä kokonaiset 3h viime yönä. Ensin ei tullu uni sitte millään, meni ihan pyörimiseks, sitte heräs toi mein isompi herra itkeskelemään ja sitä kesti sellasen tunnin verran, enkä sitte taaskaan meinannu saada enää unta. Josko sitte tänään tuis uni vähä paremmin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä