Mut, haittaakse?Varmasti tykkääkin, mut en usko et se niitä faceen linkkailee tarkotuksella sukulaisten ja kirjailijaseuran jäsenten nähtäville.
Mut, haittaakse?Varmasti tykkääkin, mut en usko et se niitä faceen linkkailee tarkotuksella sukulaisten ja kirjailijaseuran jäsenten nähtäville.
Pappaa saattaa haitata kun huomaa, ja meille muille se on varmaan vaan lievästi kiusallista.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30706456:Mut, haittaakse?
Soitin et Kahvi Kirahvi tässä hei, mulla alkaa koulu silllon ja sillon, tarttisin lapselle tarhapaikkaa. Ohjeistettiin täyttämään netissä kaupungin sivuilla päivähoitohakemus ja kirjaamaan sinne toiveen alueesta ja/tai tarhasta, ja sit ne soitteli perään ja kerto mihin tarhaan puolikas pääsee. Sit soitin sinne tarhaan ja sovittiin henkilökunnan kanssa tutustuminen ja alkamispäivä.preppaas ny miten sä alotit puhelun sinne ? sanonko vaan täs ois yks napero sinne ja silleen hei pakko lähtee röökille.
Toi on yksityinen mistä kaupunki ostaa hoitopaikkoja. Tsemppiä haastatteluun ja tarhapaikan hakemiseen!Sama vissiin yksityisellä no täytyypä ringaa tulee varmaan mielenkiintonen puhelu toi duuni tarjous kyl oli hyvä ja monipuolinen vattu täytyy vaan pästä haastikseen ni se duuni on mun. noniin puhelu alkakoon sokko puhelut on aina mitä on.
No määmsoitin kaupungin työntekijälle joka vastaa mun alueen päiväkotiasioista, en tietenkään sinne tarhaan ekana.meijjän pitäjässä ei soitella suoraan päikkyyn vaan ollaan yhteyksissä päivähoidon aluejohtajaan (jonka office on tosin mua lähinnä olevassa päikyssä)
ota paperi-CV:stä kuva kännykällä ja voila, sulla on sähkönen CVvoi vaattuu mullahan ei ookkaan cvtä netissä vaan paperisena perkeleen paperin pyöritteliät ennen riitti soitto ja puhumalla duunia nyt pitää viellä pyörittää liput ja laput missäköhän ne on 2 vuodes taas muuttunu hommat pitäsköhän maksaa jollekkin sihteerille et hoitaa laput kuntoon mä hoidan pelkän puhumisen
Mikset skannaa niitä pdf:ksi?eiku niin cv oli eri ku työ ja koulu todistukset. tässä mä nyt ziikaan omakehumaiseti kiitettävää todistusta ja pitäis saada se nettiin se on se kaikkein vaikein puljaus tää tietokoneen käsittely mrrr ehkä mä koitan vanhaa ja varmaa soittamista ja sanon et laput ja liput tulee haastatteluun mukana
joo täytyy varmaan kävästä vanhalla koululla jeesiä pyytämäs ukko perhana lähti reissuun. sanotaanko näin et en saannu kokonaista atk korttia kokeessa se homma kurahti siihen miten teet standardin mukaisen hakemuslomakkeen. kyl se järjestyy soitolla varmistusta uus harrastus puhelimella soittelu.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30706766:Mikset skannaa niitä pdf:ksi?
Mitäs sä oot riehunu?mulla jymähti puolenpäivän aikaan niskat
enkä ny tarkota k*rvänniskaa