The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Onk nyt reilua itkettää mua vielä sen lisäks, että veit mun yöunet eilen? |O

No eiku kiitos, ihanasti sanottu. Ei mulla sellasta hinkua oo saada tähän ketään, mut kyllä mä nään et toi lapsi kaipailee sitä toista. Ja sen puolesta harmittaa.
Tältä ei varmaan kukaan yksinhuoltaja säästy millään tasolla. Oli toinen aikuinen vaan etäinen tai ääripäässä kuollut, aina tollasten asioiden kanssa tarttee diilata ei-ydinperheissä.

Mut ne lapset onneksi kasvaa siitä yli normaalien vanhempien, tai vanhemman kanssa.
 
Spencer Hastings
[video=youtube;4SqXaxM_Cwk]https://www.youtube.com/watch?v=4SqXaxM_Cwk[/video]

Tää ei oo millään tasolla sitä musiikkia mitä kuuntelen, tai mitä fiilstelen. Tää sit yhtäkkiä kirvoitaa kyyneleet silmiin, vaikka sanat ei edes kosketa mitenkään omaa elämää. Mut kai vaan jotenkin toi ääni on niin hieno. On se. Olin joskus lapsena Nylon Beat -fani, mutta se oli ihan eri asia.
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Spencer Hastings
HA!

Youtube relates kertoi, miksi tuo biisi pyörii suosituksissa ja miksi se koskettaa:

[video=youtube;jOsW6BHzrD8]https://www.youtube.com/watch?v=jOsW6BHzrD8[/video]

Muutettiin sillon miehen kanssa unelmien asunnosta ja unelmien kaupunginosasta etäsuhteeseen, ja se oli mulle tosi kova paikka.
Ja tää biisi oli silloin mulla repeatilla, koska olin olevinani uhri ja hyljeksitty.
 
Erinillä on kyl kaunis ääni. Vaikka omistan yhä nylon beatin levyjä, niin erin on päässy oikeuksiinsa sooloilemalla.


Oon alkanu kuvittelemaan itselleni kaikenlaisia sairauksia muutaman oireen perusteella. Mulla on jo ainakin syöpä, reuma ja lihasrappeuma. Sormet ja niiden nivelet kipeytyy ko räplää kännykkää liikaa ja joutuu pitämään sormia koukussa. Ei oo kivaa, ja ne puutuu. Silmätkin huonontunu ja pitäis mennä sinne optikolle. Ja pohkeet kipeyty ihan yllättäen muutama päivä sitten vaikka en oo tehnyt mitään normaalista poikkeavaa. Nyt suljen tabletin ja menen peiton alle kädet ristissä, ja toivon että herään vielä aamulla. Öitä kaikille.
 
Me katotaan kohta pari jaksoa Wallace & Gromitia, sit lähetään fillaroiden palauttamaan levy vuokraamoon. Täällä on aivan älyttömön nätti ilma, aurinko paistaa. Samalla reissulla vois hoitaa kauppa-asiat. Toivottavasti tästä tulee kiva päivä :)
 
9mmm
Mä en oo koskaan saanu kuulla suoraan puhetavastani mitään, mutta Turussa ei oikeasti saanut kertoa kenellekään, mistä on kotoisin, vaikka joku kysyikn. Sai halveksuntaa osakseen. Asuin siellä siis vuosi sitten vuoden verran. Olen muuttamassa nyt takaisin, ja muistan tämän. Sanon aina olevani etelä-afrikasta, jos joku kysyy.

Oikeat stadilaiset ei halveksi muualla asuvia tai muualta Helsinkiin tulleita. Ne on ihan tosissaan niitä muualta Kallioon muuttaneita medianomeja, jotka pitävät Helsingissä asumista jonain meriittinä, kuvittelevat olevansa parempia ja näin dissaavat muualla asuvia ja muualta tulleita, ja pilaavat oikeiden stadilaistenkin maineen. Stadilaista ei oikeasti haittaa murteet tai toisten alkuperät.
oon sit välttyny sellasilta porukoilta jossa jotain häiritsee toisten puhe tavat:) ei vaan aina ymmärrä jos eii oo suurta ongelmaa ni pitää keksiä pieniä. stadi on kyl ihan hyvä mesta asuu pikku kujii isoi :)
 
9mmm
[video=youtube;8W_1vg7W6Oo]https://www.youtube.com/watch?v=8W_1vg7W6Oo[/video]

Mustakin olis voinu tulla tällanen talentti slaavi. Mut sit lopetin kaikki voimisteluharrastukset.

Osaispa tanssia. Nään edelleenkin unia telinevoimistelusta ja parkourista, jotka siis jouduin jättämään lapsena kesken anoreksian vuoksi, ja niihin ei ole enää kankeena aikuisena paluuta.
kyllähän sitä joustoo tulee sit kolmenkympin jälkeen joutuu tekeen enempi duunia. Mäkin just haaveilin kunnon parkour meiningist mageet tsiigattavaa.
 
9mmm
[video=youtube;4SqXaxM_Cwk]https://www.youtube.com/watch?v=4SqXaxM_Cwk[/video]

Tää ei oo millään tasolla sitä musiikkia mitä kuuntelen, tai mitä fiilstelen. Tää sit yhtäkkiä kirvoitaa kyyneleet silmiin, vaikka sanat ei edes kosketa mitenkään omaa elämää. Mut kai vaan jotenkin toi ääni on niin hieno. On se. Olin joskus lapsena Nylon Beat -fani, mutta se oli ihan eri asia.
on kyl hieno biisi ei haluis et sydän puhuttelee niin suuresti ja olis kirkas polla :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä