Otitko iteltäs suihin? :vampire:mulla jymähti puolenpäivän aikaan niskat
enkä ny tarkota k*rvänniskaa
Otitko iteltäs suihin? :vampire:mulla jymähti puolenpäivän aikaan niskat
enkä ny tarkota k*rvänniskaa
Ihan hyvin, alkaa selkä vissiin oleen kunnossa, tietty pitää sitä nyt seurailla, että kestääkö se koko viikkoa, mutta tänään ei kipeytyny ollenkaan. Kaikkia muita paikkoja ja lihaksia mulla kyllä kolottaa, mutta se voi johtua ihan siitä, kun on joutunu makaamaan sen parisen viikkoa, ku ei oo kyenny tekee mitään.Miten ATM töissä meni?
Hyvä, että edes sie rupeet kuntoutumaan ja paranemaanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30706950:Ihan hyvin, alkaa selkä vissiin oleen kunnossa, tietty pitää sitä nyt seurailla, että kestääkö se koko viikkoa, mutta tänään ei kipeytyny ollenkaan. Kaikkia muita paikkoja ja lihaksia mulla kyllä kolottaa, mutta se voi johtua ihan siitä, kun on joutunu makaamaan sen parisen viikkoa, ku ei oo kyenny tekee mitään.
mulla on niin jäykkä selkä ja pieni muna etten yletäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30706947:Otitko iteltäs suihin? :vampire:
Okkemulla on niin jäykkä selkä ja pieni muna etten yletä
Toivotaan, että sullaki lääkkeet helppais ja olo paranis, tosin nää kevään siitepölyt ja katupölyt ei taida tehä kauheen hyvää :/Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30706957:Hyvä, että edes sie rupeet kuntoutumaan ja paranemaan
Jee Susta saadaan vielä ihminenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30706950:Ihan hyvin, alkaa selkä vissiin oleen kunnossa, tietty pitää sitä nyt seurailla, että kestääkö se koko viikkoa, mutta tänään ei kipeytyny ollenkaan. Kaikkia muita paikkoja ja lihaksia mulla kyllä kolottaa, mutta se voi johtua ihan siitä, kun on joutunu makaamaan sen parisen viikkoa, ku ei oo kyenny tekee mitään.
Aiempina keväinä ei katupölystä ja siittiöpölyistä ole ollu harmia, mutta nyt hiukan kauhistuttaa nuo pölyt jo ennakkoonAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30706975:Toivotaan, että sullaki lääkkeet helppais ja olo paranis, tosin nää kevään siitepölyt ja katupölyt ei taida tehä kauheen hyvää :/
Taitaa olla liikaa toivottuJee Susta saadaan vielä ihminen
Muut lihakset kipeytyny kun eilen jumppasit vähän liikaa
Pottumuussia jauhelihakastikkeella, kiitosPottumuusii ja uunimakkaraa vai makkarakeittoa?
Toivottavasti ne ei pahentais ainakaan kauheesti. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30706978:Aiempina keväinä ei katupölystä ja siittiöpölyistä ole ollu harmia, mutta nyt hiukan kauhistuttaa nuo pölyt jo ennakkoon
mut ei jaksa tehä soosiii vaikka jiilihaa olis kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30706987:Pottumuussia jauhelihakastikkeella, kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30706982:Taitaa olla liikaa toivottu
Nii joo, sekin voi olla mahdollista
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30707005:Pitäsköhän sitä vaihtaa jo mursuun kesikset alle, vai oottelisko vielä. En oikee osaa päättää..
Niinkö se meinaa, että se tänne rannikolleki vielä iskis?oottele, takatalvi tulee vielä
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30707028:Niinkö se meinaa, että se tänne rannikolleki vielä iskis?
Yleensä mä oon kyllä pitkittäny tota vaihtamista, just tuon vuoksi, ku sitte jos meet ne vaihtaan, nii seuraavana päivänä sataa kuitenki lunta
päätin tehä pottumuusii ja makkarakastiketta
Tänää tulee muuten Esa ja Vesa -auringonlaskun ratsastajat.Hyvä pätkä,kantsii katsoa.