The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9mmm
no täytyypä kysästä ja onko se salaista vai ei. aah nykyään jos joku mielen päälle tulee tekee mieli selvittää se. harmi ikiuni ei oo tääl lupasin sille ottaa selvää siit sri lankalaisesta migreeni uutteesta mut en löydä muista nimee siellä oli myös karvan poisto aine sitä laitto jalkaan ja paperil 5 min jälkeen pyyhkäsy ja silee oli ilman mitään repäsyy puf ja poissa vielläkin 3 vuoden jälkeen kohta tyhjänä mihin se tesmas.
 
Aikoinaan (vuosi sitten) Turussa opiskellessani puutuin tuohon "tsadilainen" termiin, kun puhuttiin "hesalaisista", ja sain kuulla olevani vitun ylimielinen paska helsinkiläinen. Ok :D

Mut ei voi mitään, että se vaan on riipivä
Kauan sitten kun hetken heilastelin Forssalaisen tytön kanssa, niin sain kyllä kuulla, että stadilaisittain puhuminen kuulostaa töykeältä ja ylimieliseltä.

Onneksi verenperintönä pohojammaa taittuu tarpeeksi hyvin.
 
Spencer Hastings
Kauan sitten kun hetken heilastelin Forssalaisen tytön kanssa, niin sain kyllä kuulla, että stadilaisittain puhuminen kuulostaa töykeältä ja ylimieliseltä.
Mä en oo koskaan saanu kuulla suoraan puhetavastani mitään, mutta Turussa ei oikeasti saanut kertoa kenellekään, mistä on kotoisin, vaikka joku kysyikn. Sai halveksuntaa osakseen. Asuin siellä siis vuosi sitten vuoden verran. Olen muuttamassa nyt takaisin, ja muistan tämän. Sanon aina olevani etelä-afrikasta, jos joku kysyy.

Oikeat stadilaiset ei halveksi muualla asuvia tai muualta Helsinkiin tulleita. Ne on ihan tosissaan niitä muualta Kallioon muuttaneita medianomeja, jotka pitävät Helsingissä asumista jonain meriittinä, kuvittelevat olevansa parempia ja näin dissaavat muualla asuvia ja muualta tulleita, ja pilaavat oikeiden stadilaistenkin maineen. Stadilaista ei oikeasti haittaa murteet tai toisten alkuperät.
 
Spencer Hastings
[video=youtube;8W_1vg7W6Oo]https://www.youtube.com/watch?v=8W_1vg7W6Oo[/video]

Mustakin olis voinu tulla tällanen talentti slaavi. Mut sit lopetin kaikki voimisteluharrastukset.

Osaispa tanssia. Nään edelleenkin unia telinevoimistelusta ja parkourista, jotka siis jouduin jättämään lapsena kesken anoreksian vuoksi, ja niihin ei ole enää kankeena aikuisena paluuta.
 
Ahdistaa. Entä jos mä en osakaan olla riittävä vanhempi yksin. Saanko mä kasvatettua tosta lapsesta onnellisen ja tasapainoisen ihmisen, kun en pysty edes suojelemaan sitä isänkaipuuharmilta. Mitä jos mä en vaan riitä, enkä onnistu vaikka kuinka yrittäisin parhaani.
 
Spencer Hastings
Ahdistaa. Entä jos mä en osakaan olla riittävä vanhempi yksin. Saanko mä kasvatettua tosta lapsesta onnellisen ja tasapainoisen ihmisen, kun en pysty edes suojelemaan sitä isänkaipuuharmilta. Mitä jos mä en vaan riitä, enkä onnistu vaikka kuinka yrittäisin parhaani.
Voi hyvä jumala, nainen. Sä oot varmasti paras äiti, kenet oon koskaan tavannut. Ja sä et tosiaan tarvi siihen aktiivista toista puolikasta kasvattamaan pikkuKirahvia.

Jos sulla ois sellanen tarve ollut alun perinkin, niin puolikkaasta ei ois koskaan tullut tähän ikään mennessä kaiken uhman alla yhtä hyväkäytöksisistä, ihanaa ja ystävällistä lasta.

Tiedän, ettei nää sanat lohduta sen uhman ja toisen puoliskon kaipuun keskellä, mutta sanon silti. Älä vähättele itseäsi, olet varmasti upein äiti ja upein ihminen, kenet olen aikoihin tavannut.
 
Voi hyvä jumala, nainen. Sä oot varmasti paras äiti, kenet oon koskaan tavannut. Ja sä et tosiaan tarvi siihen aktiivista toista puolikasta kasvattamaan pikkuKirahvia.

Jos sulla ois sellanen tarve ollut alun perinkin, niin puolikkaasta ei ois koskaan tullut tähän ikään mennessä kaiken uhman alla yhtä hyväkäytöksisistä, ihanaa ja ystävällistä lasta.

Tiedän, ettei nää sanat lohduta sen uhman ja toisen puoliskon kaipuun keskellä, mutta sanon silti. Älä vähättele itseäsi, olet varmasti upein äiti ja upein ihminen, kenet olen aikoihin tavannut.
Onk nyt reilua itkettää mua vielä sen lisäks, että veit mun yöunet eilen? |O

No eiku kiitos, ihanasti sanottu. Ei mulla sellasta hinkua oo saada tähän ketään, mut kyllä mä nään et toi lapsi kaipailee sitä toista. Ja sen puolesta harmittaa.
Ja vituttaa kun se munaton ja aivoton nössö ei enää viitsi edes pojan kuulumisia kysellä. Loppu aika nopeesti yhteydenpito sen jälkeen ko pääse leikkimään arki-isää toiselle lapselle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä