Viimeks K-Marketissa se oli jotain tota luokkaa.....no alle 60 löytyy poroa ihan normaalikaupasta
Eiku tsihautat!Plöäh, onpas taas tylsää. Pitääkö tässä nukkumaan lähteä vai.
11-15 e kg
No just kävin veskissä ja pääsin takas sohvalle viltin alle, en varmasti nouse uudestaan jääkaapille . Sitäpaitsi tsihautin jo eilen pari, en mä nyt taas.Eiku tsihautat!
Kerro miten toi onnistuu, niin testaan heti tsadilaiseen.Naisten suhteen miehillä tuppaa olemaan taipumus menettää järkensä.
Uusinta uutta on moottoroitu jääkaappi joka kaukosäätimellä tulee siihen sohvan viereen. Eikö sulla vielä ole sellaista?No just kävin veskissä ja pääsin takas sohvalle viltin alle, en varmasti nouse uudestaan jääkaapille . Sitäpaitsi tsihautin jo eilen pari, en mä nyt taas.
Kerro miten toi onnistuu, niin testaan heti tsadilaiseen.
koko ruhohan se olikin äitee monasti tutultaan lapista tilannu ja toi oli se hinta ku kysyin kannattaa ostaa suoraan tillalisilta mut isompiahan määriähän ne pitää ostaa täytyypä huomenis kysästä tarkennusta miten se meni.mää voisin ostaa 25 kiloa
Aikoinaan (vuosi sitten) Turussa opiskellessani puutuin tuohon "tsadilainen" termiin, kun puhuttiin "hesalaisista", ja sain kuulla olevani vitun ylimielinen paska helsinkiläinen. OkKerro miten toi onnistuu, niin testaan heti tsadilaiseen.
Kuulostaa japanilaiselta vehkeeltä. Ei mulla oo sellasta ainakaan vielä, mutta pääsi kyllä nyt hankintalistalle.Uusinta uutta on moottoroitu jääkaappi joka kaukosäätimellä tulee siihen sohvan viereen. Eikö sulla vielä ole sellaista?
Kauan sitten kun hetken heilastelin Forssalaisen tytön kanssa, niin sain kyllä kuulla, että stadilaisittain puhuminen kuulostaa töykeältä ja ylimieliseltä.Aikoinaan (vuosi sitten) Turussa opiskellessani puutuin tuohon "tsadilainen" termiin, kun puhuttiin "hesalaisista", ja sain kuulla olevani vitun ylimielinen paska helsinkiläinen. Ok
Mut ei voi mitään, että se vaan on riipivä
Verkkovirtakäyttöinen kake!Kuulostaa japanilaiselta vehkeeltä. Ei mulla oo sellasta ainakaan vielä, mutta pääsi kyllä nyt hankintalistalle.
Yksi mutta siinä kyllä on: Mitäs sit kun kakesta loppuu patterit????
Sitä varten sohvan välissä on jemmassa patterikätkö.Kuulostaa japanilaiselta vehkeeltä. Ei mulla oo sellasta ainakaan vielä, mutta pääsi kyllä nyt hankintalistalle.
Yksi mutta siinä kyllä on: Mitäs sit kun kakesta loppuu patterit????
Mä en oo koskaan saanu kuulla suoraan puhetavastani mitään, mutta Turussa ei oikeasti saanut kertoa kenellekään, mistä on kotoisin, vaikka joku kysyikn. Sai halveksuntaa osakseen. Asuin siellä siis vuosi sitten vuoden verran. Olen muuttamassa nyt takaisin, ja muistan tämän. Sanon aina olevani etelä-afrikasta, jos joku kysyy.Kauan sitten kun hetken heilastelin Forssalaisen tytön kanssa, niin sain kyllä kuulla, että stadilaisittain puhuminen kuulostaa töykeältä ja ylimieliseltä.
Vois siis varmaan vibrakin olla kädenulottuvillaSitä varten sohvan välissä on jemmassa patterikätkö.
Sielä kannattaa pitää myös vararavintoa, esim pari kourallista suolapähkinöitä ja vapaavalintaisia irtomakeisia :attn:Sitä varten sohvan välissä on jemmassa patterikätkö.
Voi hyvä jumala, nainen. Sä oot varmasti paras äiti, kenet oon koskaan tavannut. Ja sä et tosiaan tarvi siihen aktiivista toista puolikasta kasvattamaan pikkuKirahvia.Ahdistaa. Entä jos mä en osakaan olla riittävä vanhempi yksin. Saanko mä kasvatettua tosta lapsesta onnellisen ja tasapainoisen ihmisen, kun en pysty edes suojelemaan sitä isänkaipuuharmilta. Mitä jos mä en vaan riitä, enkä onnistu vaikka kuinka yrittäisin parhaani.
Onk nyt reilua itkettää mua vielä sen lisäks, että veit mun yöunet eilen? |OVoi hyvä jumala, nainen. Sä oot varmasti paras äiti, kenet oon koskaan tavannut. Ja sä et tosiaan tarvi siihen aktiivista toista puolikasta kasvattamaan pikkuKirahvia.
Jos sulla ois sellanen tarve ollut alun perinkin, niin puolikkaasta ei ois koskaan tullut tähän ikään mennessä kaiken uhman alla yhtä hyväkäytöksisistä, ihanaa ja ystävällistä lasta.
Tiedän, ettei nää sanat lohduta sen uhman ja toisen puoliskon kaipuun keskellä, mutta sanon silti. Älä vähättele itseäsi, olet varmasti upein äiti ja upein ihminen, kenet olen aikoihin tavannut.