The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sain lapsen tänään kotia. Se on ollu kotona hereillä tänään yhteensä tunnin kahdessa pätkässä, ja ehti vaan suihkuttaa kissanhiekkalaatikon täyteen vettä. Eikä nyt tietty oo sit puhdasta hiekkaa..

Myydäänkö aurinkokuivattuja tomaatteja muuten ollenkaan ilman, et ne lilluis öljyssä?
 
Sain lapsen tänään kotia. Se on ollu kotona hereillä tänään yhteensä tunnin kahdessa pätkässä, ja ehti vaan suihkuttaa kissanhiekkalaatikon täyteen vettä. Eikä nyt tietty oo sit puhdasta hiekkaa..

Myydäänkö aurinkokuivattuja tomaatteja muuten ollenkaan ilman, et ne lilluis öljyssä?
Mulla olis edelleen ne kissanhiekat täällä käyttämättä...vie vaan tilaa kaapissa. Tosin ei se sua just nyt auta:D
 
mää (toisin kuin eräät) tohin myöntää tietämättömyyteni silloin kun en oikeesti tiiä
Mä taas vänkään vaik loputtomiin asioista joita kannatan. Joskus käy niin, että en tiedä tarpeeksi tai olen väärässä.

Viimeksi olin isäukkoni mielestä pilkunnussija, kun käytiin muuttamassa yks pikkufirma, niin yhteen hyllykköön tuli vahingossa väärät tukiraudat, jotka veti hyllyn silminnähtävästi vinoon. Mä sanoin, et mun jäljiltäni ei tommoista jää, joten uusiks meni.
 
Sain lapsen tänään kotia. Se on ollu kotona hereillä tänään yhteensä tunnin kahdessa pätkässä, ja ehti vaan suihkuttaa kissanhiekkalaatikon täyteen vettä. Eikä nyt tietty oo sit puhdasta hiekkaa..

Myydäänkö aurinkokuivattuja tomaatteja muuten ollenkaan ilman, et ne lilluis öljyssä?
Ruohonjuuren nettikaupassa on myynnissä ainakin öljyttömiä tomaatteja.
 
Spencer Hastings
Nyt oli kyllä uimahallissa niin räikee kyykkyvatkaaja, että oksat pois. Ei voinu olla huomaamatta, vaikka olis ollu sokea ja kuuro. Siitä kun olis tehty video, niin kenekään ei tarvisi enää koskaan kysyä "mikä on kyykkyvatkaaja" :LOL: Parasta. Mut tärkeintä on, että jokainen poimu tulee puhdistettua ennen altaaseen menoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Nyt oli kyllä uimahallissa niin räikee kyykkyvatkaaja, että oksat pois. Ei voinu olla huomaamatta, vaikka olis ollu sokea ja kuuro. Siitä kun olis tehty video, niin kenekään ei tarvisi enää koskaan kysyä "mikä on kyykkyvatkaaja" :LOL: Parasta. Mut tärkeintä on, että jokainen poimu tulee puhdistettua ennen altaaseen menoa.
No siis onhan se tärkeää! :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä