Yksin lie höpisen taas. No,tottunuthan mä siihen olen
Mitäs kivaa sitä rupeis suunnittelee lomallensa?
Yksin lie höpisen taas. No,tottunuthan mä siihen olen
Mä joskus jopa vastasin itselleni kun ei kukaan muut vaivautunut :xmas:Yksin lie höpisen taas. No,tottunuthan mä siihen olen
Meinaako lumet karata jo pohjosestakin? Täällä sataa vettä taivaan täydeltä.ainaskaan mitään talvisia aktiviteetteja ei vaikuta suunnitella
En mä ees omista mitään talvi juttuja tyyliin sukset ym joten ei haittaa mua.ainaskaan mitään talvisia aktiviteetteja ei vaikuta suunnitella
Olis kiva lähtee jonnekkin mut pirhana kun eihän kellään muulla mitään lomia ole Mä en tykkää yksin reissata.Mä joskus jopa vastasin itselleni kun ei kukaan muut vaivautunut :xmas:
Ja loma. Mistä sä tykkäät?
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30692809:Meinaako lumet karata jo pohjosestakin? Täällä sataa vettä taivaan täydeltä.
Sun pitää opetella lähtemään yksin. Reissussa saa aina uusia ystäviä. Eikä oo pakko aloittaa koko viikosta vaan vaikka yhdestä yöstä jossakin.Olis kiva lähtee jonnekkin mut pirhana kun eihän kellään muulla mitään lomia ole Mä en tykkää yksin reissata.
Kuka saa kuka ei ,mä en osaa tutustua noin vaan uusiin ihmisiin ja mennä ventovieraille juttelee.Sun pitää opetella lähtemään yksin. Reissussa saa aina uusia ystäviä. Eikä oo pakko aloittaa koko viikosta vaan vaikka yhdestä yöstä jossakin.
Siihenkin oppii. Kokemuksella. Alku on hankala mutta sit kun huomaa että saa uusia ystäviä, se muuttuu helpommaksi.Kuka saa kuka ei ,mä en osaa tutustua noin vaan uusiin ihmisiin ja mennä ventovieraille juttelee.
Kuka saa kuka ei ,mä en osaa tutustua noin vaan uusiin ihmisiin ja mennä ventovieraille juttelee.
Eron jälkeen kun muutin tähän, en tuntenut ketään.Kuka saa kuka ei ,mä en osaa tutustua noin vaan uusiin ihmisiin ja mennä ventovieraille juttelee.
Joo...niillä on vaan koloset mielessä : /ainaski miespuolisiin on helppo tutustua
Siulla on paha tilanne päällä : /. Jaxuja :hug:.Oi kahvi maistuis. Mut sit pitää poistua peiton alta ja täällon kylmä
Tossa eron jälkeen tutustuin,tosin baarissa,muutamaan naikkoseen mutta sit kun piti selvinpäin mennä yhessä jonnekin niin eipä kukaan lähtenyt minnekkään. Lopetin yrittämisen.Siihenkin oppii. Kokemuksella. Alku on hankala mutta sit kun huomaa että saa uusia ystäviä, se muuttuu helpommaksi.
Hitto, jos mulla ois rahaa, niin lähtisin sun kanssa päiväksi, pariksi jonnekin.
Antaa olla vaan. Sie voit nauttia uusista tuttavuuksista ilman kolojen vilautteluja.Joo...niillä on vaan koloset mielessä : /
Kyllä mä olen onnistunut tutustumaan naarasotuksiinkin. Ja ihan pyrkimättä heistä kenenkään pöksyihin.Joo...niillä on vaan koloset mielessä : /
Miks mä törmään sitten niihin jotka pyrkii vaan pöksyihinKyllä mä olen onnistunut tutustumaan naarasotuksiinkin. Ja ihan pyrkimättä heistä kenenkään pöksyihin.
Näin! Yhtälailla yksin ne kolosmielellä liikkuvatkin ovat ja juttuseura kelpaa aina tunniksi, pariksi. Tai koko illaksi. -Seuraavaksi päiväksikin kun oikein hyvin synkkaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30692866:Antaa olla vaan. Sie voit nauttia uusista tuttavuuksista ilman kolojen vilautteluja.
onkssiinä jotain väärää että yrittää päästä pukille?Miks mä törmään sitten niihin jotka pyrkii vaan pöksyihin
Voi kiitos, nyt jaksoin. Sää osaat vissiinki myös lähettää energiaa etkä vain nyysiä sitäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30692862:Siulla on paha tilanne päällä : /. Jaxuja :hug:.
Masa vaihtoonAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30692620:Masalla on vähän huonot antimet ollut kasseissa viime yönä |O
Tai jos sulle vaan jää semmoinen mielikuva, että kun tapaat miehen joka ei mielestäsi ole siin mieles kiinnostava, niin kyseessä oli vaan yks pöksypyrkyri?Miks mä törmään sitten niihin jotka pyrkii vaan pöksyihin