The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siihenkin oppii. Kokemuksella. Alku on hankala mutta sit kun huomaa että saa uusia ystäviä, se muuttuu helpommaksi.

Hitto, jos mulla ois rahaa, niin lähtisin sun kanssa päiväksi, pariksi jonnekin.
Tossa eron jälkeen tutustuin,tosin baarissa,muutamaan naikkoseen mutta sit kun piti selvinpäin mennä yhessä jonnekin niin eipä kukaan lähtenyt minnekkään. Lopetin yrittämisen.
 
En mää vaan ole NIIN sosiaalinen et tosta noin vaan,varsinkaan selvinpäin lähen tutustuu uusiin ihmisiin. Tälleen helpompi melkein...vaihat ajatuksia ja sit jos tapaat niin on jo jotain mihin tarttua kiinni. Mä en oo koskaan ollut se joka tutustuu helposti ja nopeesti uusiiin ihmisiin ja aikuisiällä se on miljoona kertaa vaikeempaa.
 
Miks mä törmään sitten niihin jotka pyrkii vaan pöksyihin
Tai jos sulle vaan jää semmoinen mielikuva, että kun tapaat miehen joka ei mielestäsi ole siin mieles kiinnostava, niin kyseessä oli vaan yks pöksypyrkyri?

Kyl meistä useimmat ihan sukupuolesta riippumati joutuu tulemaan toimeen ystävien, työkavereiden, kollegojen, asiakkaiden jne kanssa ajattelematta, että "tolta en ole vielä saanut".

Ja sitäpaitti... parikymppisenä mulle kävi niin, että vaikka pimpan perässä yökerhoon menin, niin vaimoni kanssa sieltä poistuin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä