tännekin joku vois tulla nuija nukuttaa kun en viime yönä nukkunut juuri paljon yhtään.Masa vaihtoon
tännekin joku vois tulla nuija nukuttaa kun en viime yönä nukkunut juuri paljon yhtään.Masa vaihtoon
Joskus on kiva olla vaan antavana osapuolena :xmas:Voi kiitos, nyt jaksoin. Sää osaat vissiinki myös lähettää energiaa etkä vain nyysiä sitä
Niin just |OMasa vaihtoon
Iloista antajaa jumala rakastaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30692944:Joskus on kiva olla vaan antavana osapuolena :xmas:
Awww... siul on miun luonto :kiss: :heart:Iloista antajaa jumala rakastaa :xmas:
No tää nuija ei ny kerkiä tälle illalle mutta tässä unilaulu sulletännekin joku vois tulla nuija nukuttaa kun en viime yönä nukkunut juuri paljon yhtään.
Ilman heitä puolet maailman poikamiehistä hyppäis junan alle jo tänään.Iloista antajaa jumala rakastaa :xmas:
on ollu ja on vieläkinAsiasta autorataan, onko kellään ollu Scalextric-autorataa? Minkähänlainen olis hyvä kuusvuotiaalle, vai onko nuo ihan passé.
Tuo voisi olla ihan passeli.Asiasta autorataan, onko kellään ollu Scalextric-autorataa? Minkähänlainen olis hyvä kuusvuotiaalle, vai onko nuo ihan passé.
Tää ois suunnitteilla intohimoisesti autoja rakastavalle pojalle, että sinällään vois toimia. Mutta minkähänlaisesta setistä kannattais alkaa?on ollu ja on vieläkin
passeelta vaikuttaa kun eivät ole kiinnostuneita
Ei o passe. Pikkupojat ei o autoratojen keksimisen jälkeen muuttuneet.Asiasta autorataan, onko kellään ollu Scalextric-autorataa? Minkähänlainen olis hyvä kuusvuotiaalle, vai onko nuo ihan passé.
Legot onki ikihyviä! Mää tunnen jopa joitain aikuisia, joilla himottais rakentaa esim metrin mittanen Millennium Falcon :snotty:Kaikki lelut mitkä mä ostin penskoille ajatuksella "olivat kivoja silloin kun mä olin pieni" olivat kyllä ihan turhia. Autoradat, junaradat, Nikko-autot, jääkiekkopelit.
Ainoastaan legot toimivat. :|
ei mtn käryäTää ois suunnitteilla intohimoisesti autoja rakastavalle pojalle, että sinällään vois toimia. Mutta minkähänlaisesta setistä kannattais alkaa?
Ois kyllä aika kiva.Legot onki ikihyviä! Mää tunnen jopa joitain aikuisia, joilla himottais rakentaa esim metrin mittanen Millennium Falcon :snotty:
Semmonen pelkkä kasirata on aikas tylsä.Tää ois suunnitteilla intohimoisesti autoja rakastavalle pojalle, että sinällään vois toimia. Mutta minkähänlaisesta setistä kannattais alkaa?
Ruutis kyllä mää oon nyt niin, niin pettyny : /ei mtn käryä
Paitti mihinkähän sen sit ripustais? Siis mihin se yks mun tuttu sen ripustais.Ois kyllä aika kiva.
mää (toisin kuin eräät) tohin myöntää tietämättömyyteni silloin kun en oikeesti tiiäRuutis kyllä mää oon nyt niin, niin pettyny : /
Joo tääki vielä.Semmonen pelkkä kasirata on aikas tylsä.
Mut toisaalta isommat vaatii aikas tavalla lattiapinta- alaa, et ei ihan joka kämppään voi edes laittaa.