Siis ostaa sellaisen koukun vaiks Ikeasta mihin on tarkoitus ripustaa se säkkituoli. Ja sit siinä voi riiputella avaruusalusta tai ketä sit huvittaakin. :xmas:Paitti mihinkähän sen sit ripustais? Siis mihin se yks mun tuttu sen ripustais.
Siis ostaa sellaisen koukun vaiks Ikeasta mihin on tarkoitus ripustaa se säkkituoli. Ja sit siinä voi riiputella avaruusalusta tai ketä sit huvittaakin. :xmas:Paitti mihinkähän sen sit ripustais? Siis mihin se yks mun tuttu sen ripustais.
Tai millon mitäkin :xmas:Siis ostaa sellaisen koukun vaiks Ikeasta mihin on tarkoitus ripustaa se säkkituoli. Ja sit siinä voi riiputella avaruusalusta tai ketä sit huvittaakin. :xmas:
Sellainen riippuva säkkituoli! Ei täytetty vaan sellainen missä istuja on "täytteenä".mitä järkeä on ripustaa säkkituoli?
ei snaijjaa
ahaaSellainen riippuva säkkituoli! Ei täytetty vaan sellainen missä istuja on "täytteenä".
roikkuva kassi... :ashamed: :saint:
Ja tähän koukkuunhan voi siis panna riippumaan muutakin. Niinku vaiks avaruusaluksen.ahaa
Tai jonkun soman typysen.Ja tähän koukkuunhan voi siis panna riippumaan muutakin. Niinku vaiks avaruusaluksen.
Koukku kattoon vaan ja sit panee riiputtaen mitä tykkää. So to speak.Tai jonkun soman typysen.
jaahans, sitä on mulkoiltu 50 sogTai jonkun soman typysen.
En ole katsonut enkä lukenut. Mä olen shibarista kiinnostunut alunperin muista syistä. -Ja samantien sit riiputtamisestakin.jaahans, sitä on mulkoiltu 50 sog
Hyvin sitä sielläkin ollaan perusjuonessa mukanajaahans, sitä on mulkoiltu 50 sog
Mulla olis edelleen ne kissanhiekat täällä käyttämättä...vie vaan tilaa kaapissa. Tosin ei se sua just nyt autaSain lapsen tänään kotia. Se on ollu kotona hereillä tänään yhteensä tunnin kahdessa pätkässä, ja ehti vaan suihkuttaa kissanhiekkalaatikon täyteen vettä. Eikä nyt tietty oo sit puhdasta hiekkaa..
Myydäänkö aurinkokuivattuja tomaatteja muuten ollenkaan ilman, et ne lilluis öljyssä?
Mä taas vänkään vaik loputtomiin asioista joita kannatan. Joskus käy niin, että en tiedä tarpeeksi tai olen väärässä.mää (toisin kuin eräät) tohin myöntää tietämättömyyteni silloin kun en oikeesti tiiä
Ruohonjuuren nettikaupassa on myynnissä ainakin öljyttömiä tomaatteja.Sain lapsen tänään kotia. Se on ollu kotona hereillä tänään yhteensä tunnin kahdessa pätkässä, ja ehti vaan suihkuttaa kissanhiekkalaatikon täyteen vettä. Eikä nyt tietty oo sit puhdasta hiekkaa..
Myydäänkö aurinkokuivattuja tomaatteja muuten ollenkaan ilman, et ne lilluis öljyssä?
Iltaa pissis pissiäinen :kiss:Iltaa kakkiaiset :wave:
En o kyl koskaan semmoiseen paikkaan eksyny mis olis söpöistä typyistä puutetta.Koukku kattoon vaan ja sit panee riiputtaen mitä tykkää. So to speak.
Meillä päin on kyllä selkeesti pulaa söpöistä typysistä : /
No mutta tissiäinenhän se siinä :kiss:Iltaa pissis pissiäinen :kiss:
No siis onhan se tärkeää!Nyt oli kyllä uimahallissa niin räikee kyykkyvatkaaja, että oksat pois. Ei voinu olla huomaamatta, vaikka olis ollu sokea ja kuuro. Siitä kun olis tehty video, niin kenekään ei tarvisi enää koskaan kysyä "mikä on kyykkyvatkaaja" Parasta. Mut tärkeintä on, että jokainen poimu tulee puhdistettua ennen altaaseen menoa.