Eihän Peppisi tarvitse voimaa pitääkseen sinut poissa pahanteosta, läsnäolo riittää?Ei. Mua ei kuntosalille saa.
Kerran olen käynyt. Ennen poliisikoulun pääsykokeita piti käydä testaamassa nouseeko vaadittu 60 kg penkistä.
Peppiys taas...
Ei se ny oo ihan välttämätöntä olla maailman vahvin. Riittää jos on tarpeeksi vahva pitääkseen minut loitolla pahanteosta. Ei myöskään tarvitse omistaa arkullista kultarahoja. Punatukkaisuuskin on neuvottelukysymys.
Mut apina lemmikkinä ja heppa kuistilla on jotain ihan vastustamatonta.
Ää, idiootteja.Uudessa kohteessa. Asiakkaita hoodeilla ja meen, että "moi oon Spencer ja teidän kiinteistönhoitaja tästä lähtien"
"mene pois siitä"
HYVÄÄ HUOMENTA
Uudessa kohteessa. Asiakkaita hoodeilla ja meen, että "moi oon Spencer ja teidän kiinteistönhoitaja tästä lähtien"
"mene pois siitä"
HYVÄÄ HUOMENTA
Ainoa korrekti vastaus tähän "Okei, mä meen. Siivoo ite sitten."Uudessa kohteessa. Asiakkaita hoodeilla ja meen, että "moi oon Spencer ja teidän kiinteistönhoitaja tästä lähtien"
"mene pois siitä"
HYVÄÄ HUOMENTA
Jaa löyty sille munkin pyöriskelylle joku selitys. Nukuin niin p*rkeleen huonosti. Nyt on ihan naatti ja olis pakko siivota. Tälleen iltavuoroviikoilla ei muutenkaa tota aikaa oo mitää kauheesti, loppuviikosta pitäs sitte leipoa yms. ku pikkujätkän synttärikemut on lauantaina. Selkä ei oikeen oo kauheen hyvä ja mua väsyttääHuomenta!
Se on täysikuu kohta. -koska mä en saanut yöllä nukuttua! |O
Mihinkäs Peppini fyysistä voimaa tarvitsisi?Eihän Peppisi tarvitse voimaa pitääkseen sinut poissa pahanteosta, läsnäolo riittää?