The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei. Mua ei kuntosalille saa.

Kerran olen käynyt. Ennen poliisikoulun pääsykokeita piti käydä testaamassa nouseeko vaadittu 60 kg penkistä.

Peppiys taas...

Ei se ny oo ihan välttämätöntä olla maailman vahvin. Riittää jos on tarpeeksi vahva pitääkseen minut loitolla pahanteosta. Ei myöskään tarvitse omistaa arkullista kultarahoja. Punatukkaisuuskin on neuvottelukysymys.

Mut apina lemmikkinä ja heppa kuistilla on jotain ihan vastustamatonta.
Eihän Peppisi tarvitse voimaa pitääkseen sinut poissa pahanteosta, läsnäolo riittää?
 
Huomenta!

Se on täysikuu kohta. -koska mä en saanut yöllä nukuttua! |O
Jaa löyty sille munkin pyöriskelylle joku selitys. Nukuin niin p*rkeleen huonosti. Nyt on ihan naatti ja olis pakko siivota. Tälleen iltavuoroviikoilla ei muutenkaa tota aikaa oo mitää kauheesti, loppuviikosta pitäs sitte leipoa yms. ku pikkujätkän synttärikemut on lauantaina. Selkä ei oikeen oo kauheen hyvä ja mua väsyttää :D

Huomenta vaan pörröt :kiss:
 
Mä lupasin pikkujäbälle tehä Turtles kakun, mutta mahtaiskohan sille kelpaa noi Turtles kuppikakut, kävis vähän iisimmin se teko... ja jos vahingossa löytyy sellanen syötävä kakkukuva Turtles, niin sitte sellasen laitan kakun päälle, mua suoraansanottuna laiskottaa, eikä kiinnostais leipoa sitä kakkua yhtään, mutta sitte taas ku ne on aina ollu sellasia mun bravuureja, niin se vähän harmittaa. Aina ei voi jaksaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Aries78
Spencer Hastings
Koska saa antaa luunapin mummille, joka ei sadannenkaan kerran jälkeen usko, ettei hänellä ole mitään asiaa lämmönjakohuoneeseen, vaikka se ovi onkin hetken levällään olosuhteiden pakosta. Ei tarvi ku kulman taa kääntyä, niin Ulla Taalasmaa on työntäny klyyvarinsa kyseiseen tilaan.

On tää uus mesta kyl työmaa kaikin puolin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä