The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mut siis muuttuuko se kortti kokonaan? Kun mä kuvittelin et siihen puhelimeen sopis se vanha ja uus yhtä aikaa. Ehkä parempi äiti kannalta et menee sinne liikkeeseen ja ne ukot auttaa kun en usko et mustakaa on siihen paljon apua :D

Onko sellasia puhelimia yleensäkään nykysin mihin vanha sim kortti sopii?
Mulle "vanhaa" simkorttia ei ole olemassakaan. Ekassa kännyssäni simkortti oli luottokortin kokoinen, mut kortista suurin osa oli tyhmää muovia. Sit se korttipaikka puhelimessa vaan pieneni, joten siit kortista vaan napsautettiin irti se tarvittava osa.

Jos vaan johdinnastat osuu hollilleen, niin kortti toimii vaik sen leikkais saksilla.

Mut älä tee niin, etkä anna äitikultasikaan tehdä niin. Myyjäliikkeen duuni on palvella.
Ja palvelu on kivijalkamyymälöiden ainoa kilpailuvaltti isoja verkkokauppoja vastaan. Se kandee käyttää hyödyksi.

Mä olen useitakin kertoja ihan musatarvikehankinnoissa ajanu ihan simppelin x- y kaapelihaaroittimen perässä luotettavaksi havaittuun firmaan, vaikka
a) osaisin itte tehdä kyseisen kaapelin
b) sen sais verkkokaupasta vitosen halvemmalla

ja ihan vaan siks, että luotto kun on olemassa, niin tietää saavansa semmoisen kuin pitää, testattuna. Ja takuulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30669755:
Kiitos :hug:
Henkisesti tää on ehkä kaikkista raskainta, kun ei tiiä mikä on ja kaikki mahdolliset ja mahdottomat pyörii mielessä. Kipupiste on helppo selvittää, mutta siellä taas on vaikka mitä, niin se onki taas hankalampaa.
Mites tää jatko sitten menee? Leikataanko se umppari varmuuden vuoksi vai jatkuuko kärvistely?
 
IhQ
Hittu kun hituttaa..taas ton yhen tosi "epävakaan" kaverin varassa. Pyytelin kavereita ulos yhteen tapahtumaan, yhel oli jo muuta, toinen on töissä ja sit toi yks..

Se sama josta valittanu jo monta kertaa. Kuulemma kiinnostais kyllä lähteä mutta ei oo sanonu juuta eikä jaata että tulisko miun kans vai ei. Lauantaina kuitenkin jo olis se ja liput olis hyvä hommata ennen sitä :headwall:

Huomenna kysyn vielä yheltä jota tod.näk. ei ihan tuollaiset tapahtumat iske mut alan olla epätoivonen..
 
Mites tää jatko sitten menee? Leikataanko se umppari varmuuden vuoksi vai jatkuuko kärvistely?
No en tiiä. Jos mul nousee kuume, tai noi kivut kovenee, nii tarvii mennä sairaalaan takas ja sitte se kirurgi arvioi tilanteen uusiks. Vaikka noi kivut ei oo kovia, niin toi vihlominen on ilkeetä ja kuin kauan tällästä voi olla ja kauanko tällästä jaksaa/viittii/voi kattella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30669804:
No en tiiä. Jos mul nousee kuume, tai noi kivut kovenee, nii tarvii mennä sairaalaan takas ja sitte se kirurgi arvioi tilanteen uusiks. Vaikka noi kivut ei oo kovia, niin toi vihlominen on ilkeetä ja kuin kauan tällästä voi olla ja kauanko tällästä jaksaa/viittii/voi kattella.
Meet takas sinne vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
No ekkö sää just siks syö niitä pillereitä (joiden käyttöä taidat laiminlyödä sillonko jalluhammasta kolottaa).
Olen niin tosissani juomisen kuriin panemisessa, että ihan ikäsi puolesta sinä et voi sitä mitenkään tietää. Pyydän anteeksi ikäkortin käyttöä, mutta sinulla ei yksinkertaisesti ole ollut mahdollista vielä vetää kaltaisiani olut- tai jalluämpäreitä.

Otin just muutaman pillerin talteen lompakkooni moisia tilanteita varten.

Olen hyvin tosissani viinankäyttöni suhteen. Siinä ei ole mitään positiivista, mutta jos väkisin jotain positiivista pitää hakea, niin se on se, että nyt jo ongelman tiedän ja myönnän.

Ei pitäis olla liian myöhäistä etsiä korjausoperaatiota tai korjata sitä mikä on jo särkynyt. Olen tieni valinnut eikä pohjalta pääse kuin ylöspäin.
 
Kävin tänään asioilla. Laukkukeskustelun innoittamana kävin tutustumassa käsilaukkuihin. Miksi niin monet ovat sellaista avointa mallia eli ei ole lainkaan vetoketjua laukun sulkemiseen :confused:
Ne ei o käsilaukkuja.

Mä olen (ihan oikeesti) joutunu määrittelemään käsilaukun. Paras mihin pystyin oli se, että se on pikkutavaroiden mukana kuljettamiseen tarkoitettu kädessä tai hihnan avulla kannettava laukku, jossa on sulkemismekanismi ja joka on pikkutavaroiden säilytykseen on jotenkin osastoitu. En rajannut "pikkutavaraa" sen kummemmin, koska muoti muuttuu nopeammin kuin mielipiteeni, joten "pikkutavara" saa olla vaik aanelosmappi.

Mut "kannettavuus" tarkoittaa kannettavuutta, ei raahattavuutta. "Sulkemismekanismi" tarkoittaa jotain muuta kuin ylhäältä avointa kassia.

"Osastointi" tarkoittaa, et siinä on edes vähintään yksi väliseinä osastoimaan niitä pikkutavaroita.

Toi määritelmä on yhä tietääkseni euroopanlaajuisesti käytössä.

Ainakin erottelee matkalaukut ja muovikassit käsilaukuista.

Et tahdo kuulla tarinoitani rintaliiviväittelyistäni.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
:snotty:
En tajunnukkaa et mul on noin isot ,kuvista sen näköjään vasta tajuaa
Mun pääni pohtii useastikin montakin asiaa jotka pieneen pääni eivät sovi.

Tissit ovat yks niistä.

Jos ne ovat imettäneet lasta, niin ne aivan varmasti ovat hyvät. Jos eivät ole, niin kiinnostavat vain ovat.

Mun kiinnostukseni keneenkään lakkaa sillä sekunnilla jos hoksaan olevani lihapala tai lompakko. Samoin kuin tissitkään Eivät ole se oleellinen asia, vaan kenessä ovat kiinni.

Tissejä ja perseitä on maailma täysi. Samoin kuin mulkkuja. Niit voi katsella kuvista.

Sanoja, tekoja, mielikuvitusta, huumoria tai kemiaa ei löydä, ainakaan kuvia kumartelemalla.

Yksi asia jonka voin vaikka vannoa on se, että jos joskuskoskaan Peppiini törmään, niin minua ei totisesti kiinnosta tissiensä koko tai niiden puute.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä