Mulle "vanhaa" simkorttia ei ole olemassakaan. Ekassa kännyssäni simkortti oli luottokortin kokoinen, mut kortista suurin osa oli tyhmää muovia. Sit se korttipaikka puhelimessa vaan pieneni, joten siit kortista vaan napsautettiin irti se tarvittava osa.Mut siis muuttuuko se kortti kokonaan? Kun mä kuvittelin et siihen puhelimeen sopis se vanha ja uus yhtä aikaa. Ehkä parempi äiti kannalta et menee sinne liikkeeseen ja ne ukot auttaa kun en usko et mustakaa on siihen paljon apua
Onko sellasia puhelimia yleensäkään nykysin mihin vanha sim kortti sopii?
Jos vaan johdinnastat osuu hollilleen, niin kortti toimii vaik sen leikkais saksilla.
Mut älä tee niin, etkä anna äitikultasikaan tehdä niin. Myyjäliikkeen duuni on palvella.
Ja palvelu on kivijalkamyymälöiden ainoa kilpailuvaltti isoja verkkokauppoja vastaan. Se kandee käyttää hyödyksi.
Mä olen useitakin kertoja ihan musatarvikehankinnoissa ajanu ihan simppelin x- y kaapelihaaroittimen perässä luotettavaksi havaittuun firmaan, vaikka
a) osaisin itte tehdä kyseisen kaapelin
b) sen sais verkkokaupasta vitosen halvemmalla
ja ihan vaan siks, että luotto kun on olemassa, niin tietää saavansa semmoisen kuin pitää, testattuna. Ja takuulla.