No sittenhän sulla on tosiaan oikeus olla väsynyt.Mulla on 19v lapsi, joka asuu muualla, joten mua saa vätystää
No sittenhän sulla on tosiaan oikeus olla väsynyt.Mulla on 19v lapsi, joka asuu muualla, joten mua saa vätystää
Syö nyt vaihteeks suklaalevyKumman söis?
Klementiinin vai suklaalevyn?
Ei, kun avaan salmiakkipantteripussin :xmas:Syö nyt vaihteeks suklaalevy
Ei ,kyllä tätä nyt pitää ankarasti miettiä jotta tajuaisin.Hyvää yötä äläkä mieti vaan näe kauniita unia!
Syö klementiinin kanssa pari palasta suklaataKumman söis?
Klementiinin vai suklaalevyn?
Toi oli julmaa. Alkoi tehdä mieli!Ei, kun avaan salmiakkipantteripussin :xmas:
Jokainen on varmasti jossain vaiheessa elämäänsä ollut väsynyt, turha siinä on kenenkään muun tulla vähättelemään yhtään mitään. Sama pätee muuten myös teihin. Ihan turha tulla meille sanomaan, ettei mukamas tiedetä millaista on olla väsynyt. Vai ootteko te eläny meidän elämää?Mulle ei enää kukaan tässä maailmassa tule sanomaan, että mitä on olla väsynyt.
ja mulle ei kenenkään tarvii tulla sanomaan että en saa olla ihan sippinä koska mulla ei ole lapsia koska kukaan ei tiedä sitä miksi mulla ei niitä ole.Mulle ei enää kukaan tässä maailmassa tule sanomaan, että mitä on olla väsynyt.
Puutteellinen ruokavalio ja liian vähän liikuntaa.miten sää voit olla sippi vaikka käyt töissä ja huolehdit vaan ittestäs?
Onnistuinko ottamaan hymiöt pois?Sori nyt vaan, mutta lapsetonkin voi olla kuolemanväsynyt. Musta ihan hullua edes kiistellä tällaisesta asiasta
No tää ei edes liittynyt enää koko asiaan mitenkään.Onnistuinko ottamaan hymiöt pois?
Puheet yli- ihmisyydestä voit heittää romukoppaan hetimiten. Vaihtoehdot vaan lakkaavat olemasta.
En tietääkseni ole koskaan valittanut siitä, että lapsia tuli neljä. Päinvastoin, he ovat upeinta mitä olen elämässäni ehtinyt saavuttaa.
Myöskään et mistään koskaanikipäivänä löydä mitään minun sanomaani, että kaikki olisi onnistunut jos vain itse olisin ollut parempi, rouvani ahkerampi ja kunpa persettä olisi ollut saatavilla 24/7.
Se ei me niin.
Nuku hyvin :wave: :kiss:Haukotuttaa niin eyttei näe kun vesi valuu silmistä.
Öitä! :wave:
Mä ny en missään nimessä tarkoittanut sinun mieltäsi pahastuttaa.ja mulle ei kenenkään tarvii tulla sanomaan että en saa olla ihan sippinä koska mulla ei ole lapsia koska kukaan ei tiedä sitä miksi mulla ei niitä ole.
Koetahan asettua sen verran, että ehdit edes jotenkuten saada unta otetuksi ettei vallan mene samoilla silmillä huomisenkin aloitus.Olipas reipasta rokettirollia. Katotaan kuinka reipas pitsi aamulla kömpii kahvinkeittoon klo 5.15
Hetki menee. Korvat soi, en oo vielä tähän mennessä oppinut käyttämään tulppia vaikka olen keikan jos toisenkin nähnyt ja kuullutKoetahan asettua sen verran, että ehdit edes jotenkuten saada unta otetuksi ettei vallan mene samoilla silmillä huomisenkin aloitus.
Kauniita unia
...ja muutoinkin sitä on vielä semmosessa huikeessa olotilassansa -hyvää musiikkia, jammailua, se yleisfiilis jne. - että meneehän siinä väkisinkin oma aikansa ennen kuin kroppa edes hiukan hidastaa tahtiansa unille.Hetki menee. Korvat soi, en oo vielä tähän mennessä oppinut käyttämään tulppia vaikka olen keikan jos toisenkin nähnyt ja kuullut
En o koskaan ymmärtäny, et musaa pitäis mennä kuuntelemaan tulpat korvissa.Hetki menee. Korvat soi, en oo vielä tähän mennessä oppinut käyttämään tulppia vaikka olen keikan jos toisenkin nähnyt ja kuullut