Vauva aaaaawwwwww oli pieni ja söpö ja pääsin sylittelemään ja vahtimaan. En ees itkeny yhtään, mut vauva kyllä vähän ko huomas millasen hullun tädin syliin joutu
En osaa yhtään kuvitella tuota tilannetta ja kohta se on ihan todellisuutta meilläkin. Hui. :O Paitsi että kun oon kerran silitellyt ja ihmetellyt niin ei oo kenelle tyrkätä vauvaa ja vastuuta vaan se vissiin jää meille.. Double hui! :OVauva aaaaawwwwww oli pieni ja söpö ja pääsin sylittelemään ja vahtimaan. En ees itkeny yhtään, mut vauva kyllä vähän ko huomas millasen hullun tädin syliin joutu
Awww.Vauva aaaaawwwwww oli pieni ja söpö ja pääsin sylittelemään ja vahtimaan. En ees itkeny yhtään, mut vauva kyllä vähän ko huomas millasen hullun tädin syliin joutu
Mä eilen olin 4h sairaalassa, mutta ei siellä oikee mitään selvinny, joko alkava umpisuolentulehdus tai sitte imusolmukkeet tulehtunu, oli kirurgin mielipide. Tuolla jossain aiemmilla sivuilla on mun lääkärikertomus.:hug: meetkö uuvestaan sinne lääkäriin? Toivottavasti alkaa selviämään mikä vaivaa.
Ikävää että teillä sairastetaan vatsatautia :hug:Pitää alkaa valmistautua töihin. Pikkupoika on oksennustaudissa vuorostaan ja mies kun tulee kohta kotiin töistä niin vaihdetaan lennosta sankon pitelijää ja lähden iltavuoroon. Sielläkin riehuu oksepöpö, niin samaa siivoamista lie edessä koko illaksi..
Ok, ikävää kun ei viellä selvinnyt mikä vaivaa. Toivottavasti ohimenevää.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30669143:Mä eilen olin 4h sairaalassa, mutta ei siellä oikee mitään selvinny, joko alkava umpisuolentulehdus tai sitte imusolmukkeet tulehtunu, oli kirurgin mielipide. Tuolla jossain aiemmilla sivuilla on mun lääkärikertomus.
No on kyllä vähän harmi, mutta ainaki tutkivat hyvin 8 putkea verta, gyne ultras, virtsakokeet jne.. Ettei ainakaa nyt sitte jääny siitä kiinni ettei ois tutkittu.Ok, ikävää kun ei viellä selvinnyt mikä vaivaa. Toivottavasti ohimenevää.
No mikäs nyt noin pistää hyppelehtimään?
Tylsää ja levoton olo.No mikäs nyt noin pistää hyppelehtimään?
Mun oli pakko ostaa mignoneita, kun niitä oli tullut kauppaan :snotty:Plääh, miksei oo mitään hyvää...pitää syödä porkkanaa. Toki sekin on hyvää mut no...tiiätte kyl :snotty:
Mulla kans kauhee makaen nälkä kun viikonloppuna söin suklaata. Ite en sitä ostanut kun jätin kaikki namit ostamatta mutta sit sain namii ja nyt sit tekis mieli kokoajan.Plääh, miksei oo mitään hyvää...pitää syödä porkkanaa. Toki sekin on hyvää mut no...tiiätte kyl :snotty:
Mä en huomannut katsoa niitä kaupasta. :OMun oli pakko ostaa mignoneita, kun niitä oli tullut kauppaan :snotty: