The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hiihtolomasuunnitelman menivät vähän vitulleen joten piti keksiä toimintasuunnitelma bee.
Kohta siis koko poppoo autoon, tehdään pienimuotoinen rannikkokierros, kiivetään parille viikinkihaudalle ja sit se "suurin" juttu. Lossi! Tajusin nimittäin etteivät lapseni ole moisellakaan kulkuvälineellä matkanneet. :D

Nyt pitäis sit keitellä kahvia termariin ja pakata piparit ja mehut ja...
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Hiihtolomasuunnitelmat on olla (taas tämäkin loma) töissä.. Käydään sitten jossain reissussa kun ä-loma alkaa. Tässä on arvottu oisko Angry birds puisto Vuokatissa parempi vai Seinäjoki ja Duudson Park. Vuokatissa vois kyllä yöpyä kylpylässä samalla.
 
Olen kuullut Vuokatista hyvää. En ole kyllä itse käynyt. Luuletko Laura, että jaksat vielä äippäloman aluksi reissata?
Jään 10 päivää varhennetulle. Pitäshän mun jaksaa periaatteessa 10 päivää vuorotyössäkin. Oon voinut muuten hyvin tähän asti (vielä reilu 3viikkoa lomaan) paitsi oksennustautia potiessa maanantaina supisteli niin kivuliaasti että meinasin jo lähteä sairaalaan. Tuntui supparit jo selässä asti ja supisti muutaman minuutin välein monta tuntia. Kun oksentelu loppui niin sekin tilanne rauhoittui onneksi.

Vuokattiin meillä ois paljon lyhempi matka ja kieltämättä se kylpylä osuus houkuttaa itseä. Sitä ei vauvan kanssa ihan heti pääse mihinkään. (saati sen hirveän jälkivuodon).
 
Jään 10 päivää varhennetulle. Pitäshän mun jaksaa periaatteessa 10 päivää vuorotyössäkin. Oon voinut muuten hyvin tähän asti (vielä reilu 3viikkoa lomaan) paitsi oksennustautia potiessa maanantaina supisteli niin kivuliaasti että meinasin jo lähteä sairaalaan. Tuntui supparit jo selässä asti ja supisti muutaman minuutin välein monta tuntia. Kun oksentelu loppui niin sekin tilanne rauhoittui onneksi.

Vuokattiin meillä ois paljon lyhempi matka ja kieltämättä se kylpylä osuus houkuttaa itseä. Sitä ei vauvan kanssa ihan heti pääse mihinkään. (saati sen hirveän jälkivuodon).
Totta, kun kääryle on maailmassa, niin elämä käpertyy aluksi kotiin.
 
Kais, mitä tilasit? Nopealla vilkaisulla pulju on Saksassa ja iPhonen tarvikkeet ei vaikuta alkuperäisosilta. Kingstonin kortteja löytyy, mutta kannattaako tuolta asti tilata.
Tilattiin 2 lumia 820 akkua,joo ei ole alkuperäisiä akkuja. Molemmat akut maksettiin tilauksen yhdeydessä ja 1 akku tuli perille ei toista. Monta sähköpostia ollaan laitettu,kuva kuitista ja tuotteesta myös, viellä ei ole saatu puuttuvaa akkua tai rahoja takaisin. Tästä on jo pari viikkoa.

Monella muullakin on ollu samanlaisia ongelmia. Saa nähdä saahanko koskaan toista akkua tai rahoja.
En oikein suosittele tilaamaan. Voi olla että saat tilaamasi tuotteen tai voi olla että et saa tai saat jotain muuta tai ei toimi.
 
Viimeksi muokattu:
Tilattiin 2 lumia 820 akkua,joo ei ole alkuperäisiä akkuja. Molemmat akut maksettiin tilauksen yhdeydessä ja 1 akku tuli perille ei toista. Monta sähköpostoa ollaan laitettu,kuva kuitista ja tuotteesta myös, viellä ei ole saatu puuttuvaa akkua tai rahoja takaisin. Tästä on jo pari viikkoa.

Monella muullakin on ollu samanlaisia ongelmia. Saa nähdä saahanko koskaan toista akkua tai rahoja.
En oikein suosittele tilaamaan. Voi olla että saat tilaamasi tuotteen tai voi olla että et saa tai saat jotain muuta tai ei toimi.
En ostaisi ikinä laturia tai akkua tarvikeosana, olen epäluuloinen. Ikävä, että teitä puijattiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tulipa nyt sitten äkkiä viesti subtelilta,että lähettävät puuttuvan akun postitse,nyt ootelaan viikko tuleeko vai ei. :D
Enää ei tilata tuolta mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30669008:
Sattuu, ei satu, sattuu. Ota tästäkin sitte selvää. Miksen mä voi olla terve ja saada mennä töihin? Kotona maatessa on ihan liikaa aikaa ajatella kaikkea.
Minäkin olen miettinyt että miksi ei voi vaan olla terve.. :kieh: Puoleen vuoteen on mahtunut yksi hengitystieinfektio, kaksi poskiontelontulehdusta ja oksennustauti ripulin kera. Jospa tuo vauva ois siedättynyt kaikelle kohdussa köllötellessä, eikä ois ikinä kipeenä syntymänsä jälkeen...

Toivon pikaista paranemista ja tautien kauaksi karkaamista ainakin viideksi vuodeksi sinullekkin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30669008:
Sattuu, ei satu, sattuu. Ota tästäkin sitte selvää. Miksen mä voi olla terve ja saada mennä töihin? Kotona maatessa on ihan liikaa aikaa ajatella kaikkea.
:hug: meetkö uuvestaan sinne lääkäriin? Toivottavasti alkaa selviämään mikä vaivaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä