The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää :wave:

Tuli päiväkahveelle, ennenko pitää lähteä töihin.

Vähän väsyttäiski. Neiti halus välttisti nukkua mun vieressä, mutta hällä meni yö pipariksi, nii se meni sitte kaikilla muillakin. vajaa 5 tuntia katkonaista unta takana. Josko sitte töiden jälkee menis suoraan maate... (nii varmaa)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30514409:
Mä luulen, ettei mun nukkumisesta sen kaa tuu yhtään mitään
Kaikkeen tottuu, hirressäki kuulemma ensimmäinen päivä on pahin. Jääpuikkoon perseessä ei välttämättä ehdi tottua kun se sulaa
 
tsuferaffi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30514526:
Päivää :wave:

Tuli päiväkahveelle, ennenko pitää lähteä töihin.

Vähän väsyttäiski. Neiti halus välttisti nukkua mun vieressä, mutta hällä meni yö pipariksi, nii se meni sitte kaikilla muillakin. vajaa 5 tuntia katkonaista unta takana. Josko sitte töiden jälkee menis suoraan maate... (nii varmaa)
Allekirjoitan ton täysin.



Mää pohdin mitenkähän tarkkaa mahtaa olla sanamäärä tehtävissä. Mulle tuli sata ylimäärästä, ja oon koittanu karsia. Vielä 17 sanaa pitäis poistaa että ollaan annetun sanamäärään rajoissa, mutta en tiiä mitä vois enää poistaa, ilman että se menee tönköksi. Äh. Pitäis palauttaa kohta, ja tunnin päästä lähtee kouluun...
 
Lukaisin tossa viikonlopun lehtiä...

Belgiassa on näköjään kolme ydinreaktoria tänä vuonna jouduttu sulkemaan, kaks vaurioiden ja yks ilkivallan vuoksi. Sil seurauksella, että maa saa varautua sähkökatkoihin...
... mut kumminkin siten, et Prysselissä pidetään virrat päällä viimeiseen asti ja muu maa pimennetään ensin!!!

Mun mielestä järjestys on väärä. Ekaks pitäis sähköt leikata prysselin hallintokortteleista, niin ekohörhöimmätkin edustajat hoksais, että sähkö ei tu töpselistä itsekseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
tsuferaffi
Pitäis mennä jouluostoksille, mutta ei huvittais. Mutta tänään olis vähän niinkuin viimeinen mahdollisuus mennä :D
Mun pitäis mennä kouluun mutta päiväunet houkuttelis enemmän koska väsyttää, ja ylensyömisestä tuli vähän huono olo. Takaraivossa jyskyttää ajatus, ettei aikuislukiossa oo läsnäolopakkoa, mutta en millään kehtais jäädä kotia.

Lupasin vielä illalla kahvittaa kaverin joka tulee naapurikunnasta käymään, miten jaksan.
 
Mun pitäis mennä kouluun mutta päiväunet houkuttelis enemmän koska väsyttää, ja ylensyömisestä tuli vähän huono olo. Takaraivossa jyskyttää ajatus, ettei aikuislukiossa oo läsnäolopakkoa, mutta en millään kehtais jäädä kotia.

Lupasin vielä illalla kahvittaa kaverin joka tulee naapurikunnasta käymään, miten jaksan.
Älä jää kotiin, muuten siitä jää tapa kun kerran antaa itselleen luvan :D
 
  • Tykkää
Reactions: krut
omgggg
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä