Mulla oli tuo jotain vuosi sitten. Oli vähän outoa nukkua sen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30514386:Mulle tuli just kirje, et tammikuun alussa pitäis mennä hakemaan se uniapneamasiina
Mulla oli tuo jotain vuosi sitten. Oli vähän outoa nukkua sen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30514386:Mulle tuli just kirje, et tammikuun alussa pitäis mennä hakemaan se uniapneamasiina
Mä luulen, ettei mun nukkumisesta sen kaa tuu yhtään mitäänMulla oli tuo jotain vuosi sitten. Oli vähän outoa nukkua sen kanssa.
Toivottavasti pystyt nukkuu. Ei ole iso laite.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30514409:Mä luulen, ettei mun nukkumisesta sen kaa tuu yhtään mitään
Appiukko nukkunut tuon laitteen kanssa jo 8 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30514409:Mä luulen, ettei mun nukkumisesta sen kaa tuu yhtään mitään
Kaikkeen tottuu, hirressäki kuulemma ensimmäinen päivä on pahin. Jääpuikkoon perseessä ei välttämättä ehdi tottua kun se sulaaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30514409:Mä luulen, ettei mun nukkumisesta sen kaa tuu yhtään mitään
ärh, nytkö vasta heräiletHuomenta :kiss:
Heräsin mä jo puolitoista tuntia sitten, mutta nyt vasta sain itseni ketjuun asti :ashamed:ärh, nytkö vasta heräilet
Allekirjoitan ton täysin.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30514526:Päivää :wave:
Tuli päiväkahveelle, ennenko pitää lähteä töihin.
Vähän väsyttäiski. Neiti halus välttisti nukkua mun vieressä, mutta hällä meni yö pipariksi, nii se meni sitte kaikilla muillakin. vajaa 5 tuntia katkonaista unta takana. Josko sitte töiden jälkee menis suoraan maate... (nii varmaa)
Katsokaa nyt tuota kuvaa, miten eläin osaa ja ymmärtää piirtää noin tarkkoja yksityiskohtia ja piirtää noin hienoja kuvia, suurinosa maapallon ihmisistä ei ole noin hyviä piirtäjiä. Eikö teistä tunnu ihmeelliseltä?
Eli olosi on jokseenkin normaali???Huooh, olis vähän sellanen olo.
Eiq sä et nyt tajuu!Eli olosi on jokseenkin normaali???
On tämä maailma mennyt ihmeelliseksi, norsu osaa piirtää paremmin kuin sinä tai kukaan tällä palstalla.Huooh, olis vähän sellanen olo.
Mä ainakin piirrän paremmin :attn:On tämä maailma mennyt ihmeelliseksi, norsu osaa piirtää paremmin kuin sinä tai kukaan tällä palstalla.
Mun pitäis mennä kouluun mutta päiväunet houkuttelis enemmän koska väsyttää, ja ylensyömisestä tuli vähän huono olo. Takaraivossa jyskyttää ajatus, ettei aikuislukiossa oo läsnäolopakkoa, mutta en millään kehtais jäädä kotia.Pitäis mennä jouluostoksille, mutta ei huvittais. Mutta tänään olis vähän niinkuin viimeinen mahdollisuus mennä
Älä jää kotiin, muuten siitä jää tapa kun kerran antaa itselleen luvanMun pitäis mennä kouluun mutta päiväunet houkuttelis enemmän koska väsyttää, ja ylensyömisestä tuli vähän huono olo. Takaraivossa jyskyttää ajatus, ettei aikuislukiossa oo läsnäolopakkoa, mutta en millään kehtais jäädä kotia.
Lupasin vielä illalla kahvittaa kaverin joka tulee naapurikunnasta käymään, miten jaksan.
Vien lapsen tarhaan ja tuun takas kotia nukkumaan No ei vaan, kyllä se on mentävä. Nukun siellä ruotsin tunnilla sitten.Älä jää kotiin, muuten siitä jää tapa kun kerran antaa itselleen luvan
En usko että piirrät paremmin.Mä ainakin piirrän paremmin :attn:
Mutta uskomaton suoritus norsulta kieltämättä.
Heivasit sitten jo ne krokotiilit?