omgggg
Huh huh, miten tämä on mahdollista, katsokaa videon lopputulos, kukaan teistä ei pystyisi tekemään yhtä taitavaa lopputulosta.
https://www.youtube.com/watch?v=rvEEooI4pDAHuh huh, miten tämä on mahdollista, katsokaa videon lopputulos, kukaan teistä ei pystyisi tekemään yhtä taitavaa lopputulosta.
oisko joku vegelasagne mtn?En mää semmosta.
Mitähän sitä loppuviikollakin söis, ettei joka päivä tarttis kauppaan mennä. Ideoita?
Alt pohjaan ja 0156Alkuperäinen kirjoittaja Cur de Glace;30514227:huomenta :wave:
Miten saa näppikseltä oe kirjaimen joka on nikissä? En sit loppuun asti ajatellut tuota. :snotty:
Ei onnistu tällä läppärillä.Alt pohjaan ja 0156
Tuohan on hienompi kuin ihmisen maalaama. Ei voi ymmärtää.Wau.:O
Niinno...Huh huh, miten tämä on mahdollista, katsokaa videon lopputulos, kukaan teistä ei pystyisi tekemään yhtä taitavaa lopputulosta.
Oho, oho.ovat sitte alkaneet jenkkilässä uuen sarjan eikä mulle oo puhuttu mitään
Marco Polo (TV Series 2014 ) - IMDb
Ensin piirrustus ja lopuksi tekee pallolla tempun.Wau.:O
No voi hitto.Alkuperäinen kirjoittaja Cur de Glace;30514267:Ei onnistu tällä läppärillä.
Tekasin uuden nikin. Pitäähän mun päästä puhelimellakin nikkiin.No voi hitto.
Entäs tää?
CTRL+VAIHTO+&, o tai O
samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30514325:Saatana
Huomasin.Tekasin uuden nikin. Pitäähän mun päästä puhelimellakin nikkiin.
Mahtaa olla vitukasta.:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30514325:Saatana
OnMahtaa olla vitukasta.:hug:
Mulle tuli just kirje, et tammikuun alussa pitäis mennä hakemaan se uniapneamasiinaUniapnea on perseestä. Aina väsyttää. Sain hoidoksi että ei nukkua selällään. Eipä se auta kun on pakko nukkua myös selällään. Kipujen takia.