The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Arvatkaa kävinkö kirjastossa... :ashamed:

Monasti menee pitkiä aikoja, et poistokoreissa ei o muuta kuin energiajätettä, mut täs joulunaluksen aikana näköjään saa varustautua matkalaukulla joka kerta kun liikenteeseen lähtee.

Nytkin kassiin pomppas:
Thor Heyerdahlin Malediivien mysteeri
Koskimiehen Tiesitkö tämän linnuista
MacCulloughin Troijan laulu
Viihteeksi dekkareita - Cornwellia, Janssonia ja pari Varesta
Ja ihan jokainen kuin suoraan kirjakaupan hyllystä.

Ja sokerina pohjalla Nils Erikssonin vanha "Operaatio Valco- Salora". Odottelen milloin tommoiset teokset tulee Talvivaarasta ja Kemiran yksityistämissotkuista.

Vissiin netti on tehny sen, että ihmiset eivät enää arvosta kirjoja? Mulle taas netti on lähinnä nopsa tietosanakirja, mutta semmoinen jota kukaan ei toimita, eikä kukaan vastaa sisällöstä. Olen dinosaurus, mutta tykkään lukea lehdet ja kirjat painettuna ja siitä, että välissä on vastaava päätoimittaja tai kustannustoimittaja joka on katsonut tekstin painamisen arvoiseksi.
 
Heippa ketjuun :wave:

Huoh, olipa kiva kun Lidlissä alkoi hälyttimet piipata kun olin menossa portista ulos.
Onneksi tajusin,että mulle piippailee ja käännyin kassalle takaisin. Oli noloa,kun muut asiakkaat tuijottaa, löytyykö mitään ylimääräistä. : /

Vissiin kirjastonlainat oli syy aiheettomaan hälytykseen.
 
IhQ
:wave:

Hitsi ku melkein pitäs lähteä kauppaan. Isompaan kauppaan, ruokien lisäks ostaa isälle ja veljelle joululahjaks jotain. Ehkä mummollekin.Anopille voipi lähempänä joulua ostaa vaikka kukan. Mummokin saattais tosin huolia mieluummin kukan ku muuta "rojua"..ei kuulemma mitään tarvitse.
 
tsuferaffi
Lupaan ja vannon, että joululomalla opiskelen ruotsia. Kaks viikkoa lomaa. Tää tunti ei mennyt niin perseelleen ko aikaisemmat, uskoisin että melkein opin jotain (ainakin vähän) substantiivien taivutuksesta
 
Nyt kuulin lapsen takia saikutukselle semmosen selityksen että piti jo tiirailla katonrajaan oisko ne piilokamerat siellä: nico-janicalla on niin paha mieli siitä että isi lähtee parin päivän ulkomaanreissulle uuden naisensa kanssa, ettei nico-janica voi mennä tarhaan. Eikä oo ees isin hoitoviikko.
 
Nyt kuulin lapsen takia saikutukselle semmosen selityksen että piti jo tiirailla katonrajaan oisko ne piilokamerat siellä: nico-janicalla on niin paha mieli siitä että isi lähtee parin päivän ulkomaanreissulle uuden naisensa kanssa, ettei nico-janica voi mennä tarhaan. Eikä oo ees isin hoitoviikko.
:O

Toi vetää vertoja myöhästymisselitysten klassikolle:

" Takki jäi oven väliin ja tasku jossa on avaimet jäi sisäpuolelle."
 
IhQ
|O|O|O Oli sitten loppunu verkkokaupasta yks juttu mitä oon havitellut jo pitkään. Viimeks sain sen jo ostoskoriin mutten kuitenkaan tilannut. Nyt ne sit oli loppu.
Tyhmästä päästä kärsii..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä