en mä kyllä yläpäähän...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30513662:suosittelen kokeilemaan kaljua
en mä kyllä yläpäähän...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30513662:suosittelen kokeilemaan kaljua
Rohkeesti vaan, ei siihe kuoleen mä kyllä yläpäähän...
Niin mutta onko sellaiset kengät edes yhtään söpöt?Sievin Jalkineella on mallistossaan antistaattisella pohjalla (ESD) varustettuja popoja. Mä olen semmoisia käyttänyt vuosia. Loppui ikävät napsut mikistä huulille kertalaakista.
Suosittelen kokeilemaan.
Onpas yököttäviä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30513667:
Ruokaa ne onOnpas yököttäviä.
Ei sellanen kalju mua oikein pukis. Mulla on niin pieni pää, että näyttäisin hölmöltä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30513676:Rohkeesti vaan, ei siihe kuole
No ei kyllä vielä ton ikäisinä, paitsi esim käärmeelle.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30513681:Ruokaa ne on
En mä voi tietää mimmoiset on mielestäsi riittävän söpöjä.Niin mutta onko sellaiset kengät edes yhtään söpöt?
No en tollasia kuvatuksia jalkaani pistä . Mieluummin olen sähköinen.En mä voi tietää mimmoiset on mielestäsi riittävän söpöjä.
Tossa on vissiin tänhetkistä mallistoa ja kenkäkaupassasi on mitä on.
Turvajalkineet, ammattijalkineet ja vapaa-ajan jalkineet [6]=10
Se ei oo kovin nätti jos on pää ku pottupeltoAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30513662:suosittelen kokeilemaan kaljua
Täällä on pörrö kammattu ja niputettu pinnillä kampaukseksi.. Kyllä on eri hyvä aloittaa uusi päivä kun on pörrö ojennuksessa!No äläpä! Itellä aina pörrö ihan pöllähtänyt ja takkunen, kun ei sitä aina jaksa näpertää . Tänään jopa harjasin sen!
:kiss::vampire:
Ei mulla muuta
Kattelin eka että voi ristus mitä kalosseja, mutta onhan siellä vapaa-ajan jalkinepuolella ihan normaali kengän näköisiä popojakin.:Oeikä sitte mtn kaljuja mimmeille, ainaskaan yläpäähän
ne ESD-kengät saattas ehkä auttaa jos niitä pitäs osankaan päivästä
No en minäkään niitä kalosseja laittais.niin nuo normaalit, en iän kuuna päivänä panis jalkaani