Öitä :kiss:.Mä painun pehkuun.
Hattaran kuvia hanit, ku köllähätte.:kiss:
Öitä :kiss:.Mä painun pehkuun.
Hattaran kuvia hanit, ku köllähätte.:kiss:
Aina saa olla hinkkaamassaSitä pitää vähän hinkata niin helpottaa.
Sen räppitaidot on kans sieltä buenosta (mikä ei kyllä sekään miellytä mun silmää).
Kannattais olla joku, joka hoitais sen hinkkaamisen sun puolesta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30513570:Aina saa olla hinkkaamassa
Tossa Britnin livemikki:Sillä täytyy olla bueno pepa koska sen laulutaito on suoraan sieltä
Sun pitää hankkia oma hinkkaaja...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30513570:Aina saa olla hinkkaamassa
Pitäis nähdä sellainen kuva, jota ei oo siloteltu ja kavenneltu ja pulleutettu oikeista kohdista . Ennen sitä vaikea sanoa mitään, kun ei tiedä mikä se totuus on.entä tissit?
Öitähäätyy köllähtää unille, öitä
Oma kampaaja kotona ei olisi ollenkaan paha idea. Ois pörrö aina ojennuksessa .Kannattais olla joku, joka hoitais sen hinkkaamisen sun puolesta :xmas:
Nyt oli kyse yläpään pörröstä senkin pervo |OSun pitää hankkia oma hinkkaaja...
No äläpä! Itellä aina pörrö ihan pöllähtänyt ja takkunen, kun ei sitä aina jaksa näpertää . Tänään jopa harjasin sen!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30513605:Oma kampaaja kotona ei olisi ollenkaan paha idea. Ois pörrö aina ojennuksessa .
Ei aina voi arvata oikein :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30513611:Nyt oli kyse yläpään pörröstä senkin pervo |O
Sie oot ollut reipas. Mie en edes harjannut. Vähän haroin sormilla ja pistin kiinni vaan.No äläpä! Itellä aina pörrö ihan pöllähtänyt ja takkunen, kun ei sitä aina jaksa näpertää . Tänään jopa harjasin sen!
Vähän pelottavat. Mä tykkään enempi pienemmistä.entä tissit?
Mä vaan jätin auki, vaikka tähän aikaan vuodesta tää on ihan mahoton staattisen sähkön ground zero.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30513624:Sie oot ollut reipas. Mie en edes harjannut. Vähän haroin sormilla ja pistin kiinni vaan.
Miulla on auttanut hyvin sähköisyyteen argan öljysuihke.Mä vaan jätin auki, vaikka tähän aikaan vuodesta tää on ihan mahoton staattisen sähkön ground zero.
Musta tehtiin keskiviikkona ihan brunetti, oon aina ihan ulalla kun katson peiliin |O. Kestää tottua
No se varmaan auttaisi, mutta ei sellasia aina jaksa suihkia . Olkoon sähköinen pörrö.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30513641:Miulla on auttanut hyvin sähköisyyteen argan öljysuihke.
Wau. Uusi väri kyllä piristää. Tosin muutokseen tottuminen voi ottaa aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30513651:On se mentävä maaten. Olkoonkin sitten aamulla vastassa pörröjen pörrö.
Öitä mussukat :kiss:.
Mä vaan jätin auki, vaikka tähän aikaan vuodesta tää on ihan mahoton staattisen sähkön ground zero.
Musta tehtiin keskiviikkona ihan brunetti, oon aina ihan ulalla kun katson peiliin |O. Kestää tottua
Sievin Jalkineella on mallistossaan antistaattisella pohjalla (ESD) varustettuja popoja. Mä olen semmoisia käyttänyt vuosia. Loppui ikävät napsut mikistä huulille kertalaakista.No se varmaan auttaisi, mutta ei sellasia aina jaksa suihkia . Olkoon sähköinen pörrö.
Majuri söpöilee :OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30513667: