Makustelehan sitä kanelia sitten kunnolla ...niin mekin huomisaamuna.Meen ripustaa pyykit ja sitten kuuntelen hetken joululauluja. Voi olla, että tuhmana syön viilin kera sokerin ja kanelin. Öitä!
Tommoinen onkin sitä parasta ja tehokkainta ekoilua.meikä ei noihin ekohörhotyksiin lähe ollenkaan mukaan mutta emmää mitään tahallaankaan pasko enkä riko
joo, joku tinderin tapanen se on mutta netissäAlkuperäinen kirjoittaja Cur de Glace;30513339:Mikäs tuo Badoo sivu on? Seuranhakua vai? Googletin jotakin henkilöä ja se vei sille sivulle.
Räpläähän sie uutta vekotintas juu.Eiih, sääntöjä ja kieltoja ja politiikkaa..
Mie lähen laittaa itteni köllähtämiskuntoon
Räplään tuota uutta vekotinta vielä ennen unia.
Ja huomenna töihin taas.
Mistähän muuten sais nättejä ja edullisia kännykkäkoteloita tms.?
Jonkun kivan kaupan löysin mutta siel oli pelkkä Paypal-maksusysteemi enkä mie tiiä semmosista..
Ebaysta saa kans hämmästyttävän passeleita, ihan pääs yllättämään, kun ei ollut odotukset kovin korkealla.kännykkäkotelo lähtee parhaiten oikeesta myymälästä
pääsee hiplaamaan ja mallaamaan
tuurilla voi saada mieleisen tai sitten eiEbaysta saa kans hämmästyttävän passeleita, ihan pääs yllättämään, kun ei ollut odotukset kovin korkealla.
Tyttölöille olen tilannut ja on ne kyllä upeita.
Sellasia ei Suomesta saa.
okjoo, joku tinderin tapanen se on mutta netissä
Sielläkin kannattaa lukea ne palautteet, ennen kun tilailee.tuurilla voi saada mieleisen tai sitten ei
No, pikkasen taisit kärjistää, mutta olen kyllä ihan samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;30513394:hykiv o uhppugbh +8ihpuv yhvyhvyhiv .lÄbvyhivy fv xf
Se on kiva lelu! En olis ikinä uskonut että kissa voi hypätä niin korkealle.Pitikin hankkia kissoille laserlelu . Kyllästyin leikkimään niiden kanssa sillä, niin nyt tuo nuorin kuljeksii ja mouruaa täällä, kun ei löydä sitä.
Mä voin tulla.Mitä!? Joko suurin osa pinkas nukkumaan.:O
Hattaran kuvia vaan nukkupuuhiin menneille.:kiss:
Mä taidan mennä suihkuun, tuleeko joku pesemään selän?
Mulla on ihan tuliterä vamppu.=)
Ihanaa.:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Cur de Glace;30513420:Mä voin tulla.
:kiss:Ihanaa.:kiss:
Sillä saa myös valaistua oman nenänsä kivasti sisältäpäin.Se on kiva lelu! En olis ikinä uskonut että kissa voi hypätä niin korkealle.