Kuka sitä käskee ne kaikki yhellä kertaa napaansa popsimaan? Molempia nätisti makustellen ja herkutellen, nääsAlkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;30513090:En mä niin ahne makeisille ole
Kuka sitä käskee ne kaikki yhellä kertaa napaansa popsimaan? Molempia nätisti makustellen ja herkutellen, nääsAlkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;30513090:En mä niin ahne makeisille ole
Tai toinen levyAlkuperäinen kirjoittaja Cur de Glace;30513096:Ensin levy ja jos vielä sen jälkeen tekee mieli niin sit pussi.
Suklaa ei ole sama asia ko etelän hetelmät.Justhan sä vedit kilon klementiinejä! Get a grip!
Ota lihasoppaa jos on nälkä!
Mun äitini on odottanu jo nelkytseittemän vuotta :ashamed:Tätä varten joutuu kyllä odottamaan tovin, että ne lapset kasvaa siihen ikään että alkaa puhe pysyä päässä.
Riippuu kuinka kauas etelään mennään..Alkuperäinen kirjoittaja Cur de Glace;30513107:Suklaa ei ole sama asia ko etelän hetelmät.
Alkuperäinen kirjoittaja Lispetti;30513054 ensin tulee yksi lapsi:Niin, noh, kellä pysyy ja kellä ei... :snotty:
Eläpä kehtaa! Se on vaikee kieli tämä äidinkieli!Mies: Onks se OK jos on yhdys-sanat jotenkin hallussa?
Minä: Yhdyssana on yhdyssana, ilman väliviivaa.
Mies: Mut esim.linja-auto
Nyt kyllä hajosin
No nii jumii, ketä syytettäis?Alkuperäinen kirjoittaja Cur de Glace;30513135:Mitä hittoa tää jumii? Vähän väliä tulee sivu että verkkosivu ei ole käytettävissä.
Kai sitä siellä elämän kovassa koulussakin opetetaan?? Vai onks se vaan kovassa elämän korkea koulussa?Eläpä kehtaa! Se on vaikee kieli tämä äidinkieli!
Mies: Onks se OK jos on yhdys-sanat jotenkin hallussa?
Minä: Yhdyssana on yhdyssana, ilman väliviivaa.
Mies: Mut esim.linja-auto
Nyt kyllä hajosin
Ylläpitoa kun eivät saa toimimaan. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;30513162:No nii jumii, ketä syytettäis?
Susta tulis niin hyvä äikänmaikka . Punakynä vaan viuhtomaan.Kai sitä siellä elämän kovassa koulussakin opetetaan?? Vai onks se vaan kovassa elämän korkea koulussa?
Hä? Miksi?Espoolaisilla on taas uusi ajankohtainen ajatus, koululaiset ei saa joulupuuroon kanelia.
No kaikkihan nyt jossain kohtaa ne uimalasit silppuaa.:heart::hug:Niin, noh, kellä pysyy ja kellä ei... :snotty:
Muksu syötetty, pesty, paijattu, sadutettu, halittu...nyt ehkä rauhottuu yöunille. Pyykkikonekin lopettaa kohta, niin johan tässä vois parisuhdeaika alkaa...
Espoolaisilla on taas uusi ajankohtainen ajatus, koululaiset ei saa joulupuuroon kanelia.
Sää se osaat aina käännellä jutut niin jotenkin... aivan ihana olet, kiitos :kiss:No kaikkihan nyt jossain kohtaa ne uimalasit silppuaa.:heart::hug:
Toiset on toiminnallisempia; ryhtyvät tuumasta toimeen ja toiset tyytyy vain ajattelemaan asiaa.
:ashamed:Sää se osaat aina käännellä jutut niin jotenkin... aivan ihana olet, kiitos :kiss:
No voi hyvä vittu sentään etten paremmin sano!!!Kanelissa on kumariinia, yliannostuksena jonnin sortin myrkky.