Tuo on hauska .Pitikin hankkia kissoille laserlelu . Kyllästyin leikkimään niiden kanssa sillä, niin nyt tuo nuorin kuljeksii ja mouruaa täällä, kun ei löydä sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30513469:Tuo on hauska .
Latasin tabletille jonkun kissojen pelin. Siinä saa jahdata laserpalloja tai hiiriä. Taisi olla kiliseviä pallojakin. Hauska kun toinen läpsii tassulla tablettia .
no kaikkea sitä kuulee
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30513469:Tuo on hauska .
Latasin tabletille jonkun kissojen pelin. Siinä saa jahdata laserpalloja tai hiiriä. Taisi olla kiliseviä pallojakin. Hauska kun toinen läpsii tassulla tablettia .
Kohta kissat osaa aateekoon paremmin ku minä
Kohta kissat osaa aateekoon paremmin ku minä
miten niin kohta
Uusissa ipadeihin näkyi tulleen sorminjälkitunnistus. Mahtaisiko toimia kissan tassulla . Kohtahan pitää olla kisuilla ihan omat pelit ja vehkeet .miten niin kohta
Mä tartten sellaisen paperikalenterin missä näkyy koko viikko kerrallaan, eikä se saa olla ees sellanen kaponen vaan ihan sitä isoa kokoa.:snotty:pärjäisköhän sitä kännykän kalenterilla vai pitäskö laittaa paperinen
Nyt on rohkeaa Nicki Minaj sävähdyttää peppukuvillaan Instagramissa katso | Iltamakasiini
Sillä täytyy olla bueno pepa koska sen laulutaito on suoraan sieltäMä tartten sellaisen paperikalenterin missä näkyy koko viikko kerrallaan, eikä se saa olla ees sellanen kaponen vaan ihan sitä isoa kokoa.:snotty:
Ompa bueno toi Nickin pepa.:O :kuolaa:
https://www.youtube.com/watch?v=H9fwmG-oue8Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30513469:Tuo on hauska .
Mä latasin tuon kännykkään, mutta ei noi siitä oikein innostuAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30513469:Tuo on hauska .
Tuossa vikassa kuvassa näyttää siltä kuin se paskoisi korkokenkää.Mä tartten sellaisen paperikalenterin missä näkyy koko viikko kerrallaan, eikä se saa olla ees sellanen kaponen vaan ihan sitä isoa kokoa.:snotty:
Ompa bueno toi Nickin pepa.:O :kuolaa:
En oo koskaan ees kuunnellu osaako laulaa.Sillä täytyy olla bueno pepa koska sen laulutaito on suoraan sieltä
Nickihän on räppäri.Sillä täytyy olla bueno pepa koska sen laulutaito on suoraan sieltä
Nickihän on räppäri.
Ai säki vilasit ton Nickin kalenterin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30513538:Miun pörrö on ihan märkä vieläkin
Ai säki vilasit ton Nickin kalenterin.
Sitä pitää vähän hinkata niin helpottaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30513538:Miun pörrö on ihan märkä vieläkin
Sen räppitaidot on kans sieltä buenosta (mikä ei kyllä sekään miellytä mun silmää).Nickihän on räppäri.