The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tsuferaffi
Tarha näytti ja vaikutti kivalta. En ihan tajunnu mihin mua siellä tarvittiin, ko laps vaan juoksi heti leikkimään muiden kanssa ja mä seisoin toimittamassa tyhjää.

Mutta mikä ihmeen nimi on joku Turo-Petteri? Why?

Saatan hyvinkin vetää itteni jojoon, jos vielä hetkenkin yritän tuijotella tota lukujärjestystä. Otsassani kasvaa pian uloke, ja lapsikin sekos. Se tais tajuta syöneensä ekan ruoan pariin kuukauten täysin mukisematta, ja ottaa nyt vahingon takas ja riehuu sitten senkin edestä.

TGIF pian, ja saan hengähdystauon. Vaikka mun tuurilla se paskaämpäri keksii jonkun syyn tai tekosyyn tehdä oharit. Hyppäisin parvekkeelta, ellei se olis niin matalalla.

IhQ
Miun veljen nimeks meinas tulla Turo Petteri, tosin ilman väliviivaa...

Enkä nähny ATM:n tatskakuvaa : / uusinta pliis, vai onks se faces jo?:)

Just tulin kotiin, ja lähenkin tästä kuopusta vastaan..oli menny kaverille koulun jälkeen.
Tääl kotona isosisko oli jo huolissaan ku ei pienempää ollu näkyny kotiin..oli hädissään kuulemma meinannu jo soittaa, onko sisko kuollu ku ei tuu kotiin.

Ja takaisin nukkumaluukussa.

Satuin köpöttelemään seurakuntasalin ohi ja sen ovi oli auki ja ulkona kyltti "kahvia ja bullaa", niin uunituoreena seurakuntalaisena piipahdin sisään. Ja siellä oli kaffetta ja peräti juustovoileipiä.

Siinä kaffetta ryystäessäni kattelin, kun henkilökunta koitti kasata muovikuusta ja puheista ymmärsin, että olivat yrittäneet jo kaks tuntia ja kuusi oli silti 60 kappaleena levällään lattialla.

Kun sain kaffeni hörpittyä ja juustovoikkarit tuhottua, niin kävin sanomassa, että kun tarjositte mulle kaffea ja voikkareita, niin mä voin koota ton kuusen. Sit mä kokosin sen.
Joulupuu on rakennettu - ihan kirjaimellisesti.

Poislähtiessäni laittoivat mulle ison pussillisen niit juustovoikkareita mukaan, niin ny mun ei tartte miettiä tän illan iltapalaa eikä huomista aamupalaa, vaan pikemminkin tänne tarttis syömäapua.

BB
Ja takaisin nukkumaluukussa.

Satuin köpöttelemään seurakuntasalin ohi ja sen ovi oli auki ja ulkona kyltti "kahvia ja bullaa", niin uunituoreena seurakuntalaisena piipahdin sisään. Ja siellä oli kaffetta ja peräti juustovoileipiä.

Siinä kaffetta ryystäessäni kattelin, kun henkilökunta koitti kasata muovikuusta ja puheista ymmärsin, että olivat yrittäneet jo kaks tuntia ja kuusi oli silti 60 kappaleena levällään lattialla.

Kun sain kaffeni hörpittyä ja juustovoikkarit tuhottua, niin kävin sanomassa, että kun tarjositte mulle kaffea ja voikkareita, niin mä voin koota ton kuusen. Sit mä kokosin sen.
Joulupuu on rakennettu - ihan kirjaimellisesti.

Poislähtiessäni laittoivat mulle ison pussillisen niit juustovoikkareita mukaan, niin ny mun ei tartte miettiä tän illan iltapalaa eikä huomista aamupalaa, vaan pikemminkin tänne tarttis syömäapua.
Tulenko iltapalalle? Huomenna on iltavuoro niin voin valvoa vähän myöhempään. :xmas:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä