The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Öitä kaikki unille menneet :heart:

Mie jäin vielä läppärille jumiin ja keitin kupposen teetä.

Tekis mieli mennä karjaseen ukolle jotta suuta soukemmalle tai mieluten kokonaan tukkoon kun möyhää tuolla peleissänsä perkeleitten lennellessä,
ja muksut koittaa nukkua. :headwall:

Mut EN JAKSA.
EIKÄ HUVITA.
PISTE.
Anna mulle sen numero, niin mä voin soittaa ja karjasta pari rumaa sanaa. Ei ihan vielä lähteny ääni vaikka oon puolikasta komentanu niin että naapuritkin kuulee :D
 
ähh, ukko kumminkin keksis jotain muuta välkkyä käyttöä sille.
Esim. teippais hiiren käteen kiinni tahi ittesä pelituoliin pysyvästi :D :rolleyes:
:D - voi eikä, hän kuulunee sitten meikäläisiin :snotty: :D

Meillä on jesari jemma- nimisessä paikassa noiden kahden velloksen takia. Saavat yhdessä jos myös erikseenkin sillä käsittämättömän kamalaa tuhoa ja päänsärkyä aikaiseksi. Mistä ne niitä aivoituksiaan sitten ikinä tempaisevatkaan....

Koeta jaksaa siellä :hug:. Mitäs jos teijen himatonttunen kävis viimeistään joulukuun eka päivänä ja sosialisois kaikki pelit pois? Tulisko tontuille paljonkin vihkoihinsa kirjoitettavaa :rolleyes: :xmas:....
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30444361:
Joo, mulle kerrottiin maanantaina, että sulla on neljä päivää aikaa opetella nää värimiehen hommat, että mä oon perjantaina pois ja sun pitää tehä ne. Olin vaan, että no selvä. :D Tykkään kyllä kaikista noista töistä, joten opettelenki ihan mieluusti :)

Joo kyllä mä uskon että se menee ihan hyvin, ei siinä oikeestaan muuta vaikeeta oo ku se värien sekoittaminen on tarkkaa puuhaa ja se sekoituskone on vähän pelottava :LOL: Muut hommat menee jo hyvin :)
No hupsista keikkaa :D - johan on nopeeta perehdyttämistä uusiin hommiin! Mutta siitä ei ole epäilystäkään, sä nopeesti kyllä hoksaat hommat ja parhaitenhan sitä oppii kun vaan tekee.

Kait sulle tulee sitten likaisen ja pelottavan työn lisätkin? ;)
 
No hupsista keikkaa :D - johan on nopeeta perehdyttämistä uusiin hommiin! Mutta siitä ei ole epäilystäkään, sä nopeesti kyllä hoksaat hommat ja parhaitenhan sitä oppii kun vaan tekee.

Kait sulle tulee sitten likaisen ja pelottavan työn lisätkin? ;)
No vähän turhan nopeeta :D tietty meillä on rauhallisempi tahtiki sitte oerjantaina ku ollaan kahestaan normaalin kolmen sijasta ja se painaja sitte auttaa ja neuvoo jos tulee hätä :)

Joo kyllä mulla ihan positiiviset ajatukset on noista parista päivästä :) Tekemällähän sitä tosiaan oppii, ei juuri muuten. Likasen työn lisä ois kiva, ku mun on nyt jo kädet ihan läikikkäät, ku se väri ei oikee taho lähteä millään pois ja ku se leviää, leviää, leviää vaan. En ymmärrä miten se voi olla niin riittoisaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30444395:
No vähän turhan nopeeta :D tietty meillä on rauhallisempi tahtiki sitte oerjantaina ku ollaan kahestaan normaalin kolmen sijasta ja se painaja sitte auttaa ja neuvoo jos tulee hätä :)

Joo kyllä mulla ihan positiiviset ajatukset on noista parista päivästä :) Tekemällähän sitä tosiaan oppii, ei juuri muuten. Likasen työn lisä ois kiva, ku mun on nyt jo kädet ihan läikikkäät, ku se väri ei oikee taho lähteä millään pois ja ku se leviää, leviää, leviää vaan. En ymmärrä miten se voi olla niin riittoisaa.
Luulis, että ois jo keksitty semmonen pesuaine, mikä tehottais painomusteelle ettei tarttis vallan sateenkaarenkirjavana alvariinsa olla...vai saakos siinä hommassa mitn hanskoja käytellä ettei käsien iho kärsi? Lähtee pian nahat pois....ei kait sentäs?
 
Luulis, että ois jo keksitty semmonen pesuaine, mikä tehottais painomusteelle ettei tarttis vallan sateenkaarenkirjavana alvariinsa olla...vai saakos siinä hommassa mitn hanskoja käytellä ettei käsien iho kärsi? Lähtee pian nahat pois....ei kait sentäs?
No Rotowashilla pystyy peseen, mutta se kuivattaa käsiä ihan tuhottomasti, nii viittis kauheesti sillä läträtä käsiä, jollei oo pakko. Sitte ku oikeen pestään kamoja nii käytetään hanskoja, mutta jos pitää hanskoja koko ajan, niin sitte siinä käy niin, että sitä väriä on jokapuolella, kun ei varota ja se menee tosiaan vaatteistakin läpi, eikä kuivu siihen vaatteeseen, siksi opetellaan tekemään ne hommat paljain käsin, toisinaan sitä väriä on sitte enempi käpälissä ja toisinaan vähempi. Aina sitä jostain tulee vähän :D Mutta eipä tuo oikeestaan mua haittaa, vaikka sitä vähän on käsissä.
 
Jos en pääse opiskelemaan journalistiksi, niin seuraava vaihtoehto on sitten äidinkielen opettaja.


Ai niin, tuitui :heart:
Jahas - sehän pukkaa sitten Vuoden Toimittaja- palkintoja joten kattelehan sillä silmällä jo vitriiniä palkinnoillesi :)

Ihan kuulostaa vaihtoehdot sinulta :).

...ja tuitui lähti sitten herkkusuisena hymistellen :rolleyes: :heart:...ettekös työ nyt asu ihan samassa kaupungissa? Isosti tuntuu loksahtelevan palaset paikoillensa - hyvä juttu :)!
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30444417:
Nyt mun pitää lähteä nukuksimaan, jotta jaksan aamusti sitte mennä kattoon kirahvia ja käymään motonetissa. :) HY kaikille :kiss:
Nuku hyvin :kiss:

Ja mä poistun samassa vanavedessä :wave:...unikuvia jokaisen myssyyn :kiss:
 
Jahas - sehän pukkaa sitten Vuoden Toimittaja- palkintoja joten kattelehan sillä silmällä jo vitriiniä palkinnoillesi :)

Ihan kuulostaa vaihtoehdot sinulta :).

...ja tuitui lähti sitten herkkusuisena hymistellen :rolleyes: :heart:...ettekös työ nyt asu ihan samassa kaupungissa? Isosti tuntuu loksahtelevan palaset paikoillensa - hyvä juttu :)!
Tuitui kehu syöneensä tänään ko sika, eikä ollut nälkäinen, mutta kahvit keittelin. Istuskeltiin kynttilöiden valossa vieretysten sohvalla juttelemassa, ja mä sain korjata punakynällä sen töiraportista kirjoitusvirheitä :LOL: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30444417:
Nyt mun pitää lähteä nukuksimaan, jotta jaksan aamusti sitte mennä kattoon kirahvia ja käymään motonetissa. :) HY kaikille :kiss:
Voitko soittaa kun lähdet ajelemaan tänne päin, että oikeasti nousen ja saan puettua vaatteet päälle? :D
 
Huomenta!

Liekkö mies käyny täällä lueksimassa vai laittoiko joku teletappisesti sen päähän viestiä :D
Illalla meni pelit kiinni jo ennen klo 22, tuli viereen halimaan ja pusimaan ja aamulla pomppas heti kuudelta ylös keittämään puuroa perheelle..
Huomenta Ihkulaan.
Kyllä mua harmittais kovastikin jos olisin tekstini kirjoittanut turhaan.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Katsokaa ja ihmetelkää; kirahvi on hereillä vaikka lastenohjelmia tulee vielä tunnin verran.
Mä voin silti vielä soittaa matkalta :kiss: Heitä muuten sun osoitetta viestillä nii löydän perille.

Huomenta vaan kaikki. Oisin kyllä voinu jäädä nukkumaan. Nyt ku mun flunssa on muuten suht hellittäny, niin mun sattuu kurkku. On tämäki :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30444846:
Mä voin silti vielä soittaa matkalta :kiss: Heitä muuten sun osoitetta viestillä nii löydän perille.

Huomenta vaan kaikki. Oisin kyllä voinu jäädä nukkumaan. Nyt ku mun flunssa on muuten suht hellittäny, niin mun sattuu kurkku. On tämäki :/
Olin jo kirjoittamassa sitä osotetta tähän :LOL:
Mullekin olis kyllä vielä uni maistunut, mutta sit hoksin että pakko nousta keittelemään puuroa ja maksamaan laskuja, niin tietää paljonko jää rahaa shoppailuun :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä