Miten niin jonkin aikaa?aijjaa, saattasin mää sitteki piisata bonbonille
ainaki jonki aikaa :ashamed:
Miten niin jonkin aikaa?aijjaa, saattasin mää sitteki piisata bonbonille
ainaki jonki aikaa :ashamed:
Awww :heart: :kiss:.Mää en piittaa iästä, voin ottaa sutkin :kiss:
Jos on oikea mies niin ei se maailmaa kaada.no ikää on siinä määrin että ei tohi sanoa kuinka kauaa tämä vähänenkään mieskunto kestää
Kohta. Mua jännittää niin että kädet tärisee enkä saanu laitettua edes laastaria ittelleni.
Kauniita unia :kiss:Mie meen nukkuu. öitä :wave:
...ja sitä ollaan turmion tiellä heti . .."..oi, toi vois olla hyvä...ja sen kaveriksi pitää ehdottomasti saada tuokin...hä, onko häneltä tullut kans uusi teos...jajaja"...Jos nyt menis nukkumaan, olis se viisas päätös.
Liityin takas kirjakerhoon. Joululehteä olen täällä kuolannut.
Turmion tiellä tosiaan, kun muutama vuosi sitten erosin neljästä kerhosta. Mutta perustelin tämän miehelle, että täältä voi tilata koko perheelle...ja sitä ollaan turmion tiellä heti . .."..oi, toi vois olla hyvä...ja sen kaveriksi pitää ehdottomasti saada tuokin...hä, onko häneltä tullut kans uusi teos...jajaja"...
Huolitko muuten kuolakippoa :xmas:....*varovasti ojentaa*
No mutta ei huono perustelu ollenkaanTurmion tiellä tosiaan, kun muutama vuosi sitten erosin neljästä kerhosta. Mutta perustelin tämän miehelle, että täältä voi tilata koko perheelle
...eli Pukin konttiin on tulossa vino pino painavaa tekstiäTurmion tiellä tosiaan, kun muutama vuosi sitten erosin neljästä kerhosta. Mutta perustelin tämän miehelle, että täältä voi tilata koko perheelle
Eiku ihan ite mä... tuli sellainen kiiltävä, ihana ja värikäs mainos kotiin. Siitä se sitten lähti.toffe prkl, oot sitte sortunu johonki pakkomyyntiin
naiset :headwall:Eiku ihan ite mä... tuli sellainen kiiltävä, ihana ja värikäs mainos kotiin. Siitä se sitten lähti.
Koitan parhaani yrittäen välttää törmäyksiä kaikkiin paitsi Peppiini.Mun kohdalle on osunut yksi ainoa onnekas sattumanvarainen yhteentörmäys ihan äskettäin 30 vuotta sitten
Ota Burana, mä tarjoon.naiset :headwall:
tänks, tää mun ranne just huutaaki että nielaseppa poeka puranaOta Burana, mä tarjoon.