The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai mitenkä niin?

Ainahan te olette oikeassa paikassa oikeaan aikaan juuri oikealla tavalla :). Tekemässä vaikutusta ja sitä kohtaamista.

Ihan samat on asemat ja tilanteet. Eri asia on sitten se, miten niihin tilanteisiin käy ns. kimppuun.
Teillä ihanilla naisilla vaan jää huomaamatta että siellä teidän kelpuuttaman miehen takana on aina sata muutakin miestä joille elämä tälläkään kertaa ei mennyt ihan niin kuin elokuvissa..

En kyllä ymmärrä tätä yhtälöä, suomessa on enempi naisia kuin miehiä. Joko 50% yksinasuvista tai muuten iliman miehiä olevista naisista asuupi vain ja elää jollekkin kissapopulaatiolle minkä lukumäärääkään ei ees enään itte tiijä.
Muutenhan tuo ei ole selitettävissä. Joskus aikoinaan menin deittipalstoille tai yhelle, siellä on sata naista ja 100 000 miestä? No ei siitä enempää - tein profiilin ja lähetin jotain yhteydenottoja noin kymmenelle ja keltäkään ei tullut vastauksia. Eipä tietenkään kun on mahdollisuus valkata rusinat pullasta. No vähän harmitti kun en ollut se rusina..

Tosin tämmönen keskustelu ei tällä hetkellä ole mulle ajankohtaista koska mulla on nyt niin paljon tärkeämmät asiat menossa, ei pysty "seukkaa" naisten kans just nyt. Sori kaikille teille vapaille naisille :(
 
Mie oon saanut osani pahimmasta paskasta miesten puolelta muinoin, ja kävin läpi masennuslääkkeet ja jotain muutakin.
Oisin voinut vihata kakslahkeisia lopun ikää ja toivoni hetkeks heitinkin, mutta ne pirulaisista parhaimmat tuppaa ilmaantumaan elämään kun vähiten odottaa ja ne parhaat osaa olla just niin helliä ja oikeanlaisia kun voi olla.

En mie tiedä oonko koskaan löytänyt "sitä oikeeta" mutta grillipojukin oli mulle oikea sillä hetkellä ja vaikka seukattiin vaan 2kk en vaihtais sitä pois.

Paskista paskimmat jotka teki pahaa ei ansaitse paikkaa mun "muistelmissa".

Mulla on yks kariutunut liitto takana ja vaikka ero olikin ruma oli sekin mies mulle joskus se oikea, sit se vaan ei enää ollut, meillä oli hyvät pari vuotta ja paska viiminen,
mutta sou ja sou elämä jatkuu kun haavansa nuoli.

Kyllä mie uskon että meille kaikille on onni jossain.
Ei saa luovuttaa.

Jaksamisia BonBonille :hug: Ja Tinkulle :hug:

Kyl se aurinko paistaa, mut yleensä kun vähiten oottaa :)
 
siin lukee että "nainen joka ei ymmärrä naisten viehätysvoimaa"
:D - en vissiin olekaan sanonut ymmärtäväni juuri mitään. Toisaalta voin vallan hyvin allekirjoittaa tuon lauseen ja olla tuossa kerhossa mukana, sillä enpä taida sitä oikeestikaan ymmärtää.

En tosin taida ymmärtää sitä miehen vetovoimaakaan, että yhtä hyvin siinä miehille suunnatussa kerhopaidassa vois lukea, jotta "mies joka ei ymmärrä miesten luontaista hurmauskykyä" tms.

Ollaanko yhessä sokeina :kiss: :D
 
IhQ
Voi höpsöt huppanat teitä! :hug: Jaksuhalit kaikille!

Mie se yksin saisin olla jos ero tulis. Ei kukaan tämmöstä kestäis..:|:ashamed:

Lähen nyt nukkuu, hyviä öitä ja kauniita unia vaan kaikille! :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Bon-Bon
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä