The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Koitan parhaani yrittäen välttää törmäyksiä kaikkiin paitsi Peppiini.

Elämä vaan menee hirveen vaikeeksi jos oven avaamalla samassa kerroksessa asuu a) nainen b) neekeri.

Yritä ny siinä olla sovinistirasisti jos elääkin pitää.
Ei oo helppoo sovinistirasistilla. Yritä tuossaki tasapuolisesti vihata kumpaakin ja huudella ämmää ja niigeriä
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30444089:
Mie oon kaikille liian vanha. Mie oon jo sentäs kohta kolme sataa vuotias :vampire:.
Naisen ikää ei pidä erehtyä kysymään. Voipi olla että lyö muukin kuin salama vaikka kyseessä ei olisi noita.

Kyöpelittären ikä on aina joka tarkoitukseen sopiva ja paras mahdollinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30444264:
Iltaa. :)

Huame pitäs jo yrittää leikkiä värimiestä ja Jaska sitte tekee mun hommat. IIIIKKKK. No parempi saada vielä yks päivä harjotusta tositoimissa, ennenkuin siihen jää yksin.

Sulla siis tiedossa uusia aluevaltauksia :). Toihan kuulostaa mainiolta, varmasti on motiavaatio kohdallansa.

Usko pois, hyvin se menee. Ja kaikki muuten mokailee, joten sekään ei ole vaarallista :D
 
Öitä kaikki unille menneet :heart:

Mie jäin vielä läppärille jumiin ja keitin kupposen teetä.

Tekis mieli mennä karjaseen ukolle jotta suuta soukemmalle tai mieluten kokonaan tukkoon kun möyhää tuolla peleissänsä perkeleitten lennellessä,
ja muksut koittaa nukkua. :headwall:

Mut EN JAKSA.
EIKÄ HUVITA.
PISTE.
 
Öitä kaikki unille menneet :heart:

Mie jäin vielä läppärille jumiin ja keitin kupposen teetä.

Tekis mieli mennä karjaseen ukolle jotta suuta soukemmalle tai mieluten kokonaan tukkoon kun möyhää tuolla peleissänsä perkeleitten lennellessä,
ja muksut koittaa nukkua. :headwall:

Mut EN JAKSA.
EIKÄ HUVITA.
PISTE.
...tyrkkää siihen pelikäden välittömään läheisyyteen jesaria :saint: :xmas:..kirjota vaikka tussilla sen pintaan isoilla kirjaimilla "VINKKI VINKKI"....

:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Aina jallulle ehtii jos vaan nainen ja neekuri häirittee. Ajattele jos ois vielä manne
Kerroksen kolmannen oven takana on sit viiskymppinen heteropari.

Naapurin nainen on mulle aivan liian nuori, joten asia johtunee a) en piittaa b) en ole hoksannut kysyä.

Naapuri neekeri taas on hyvin harmiton tapaus ja oikein mukava mies.

Kolmanneksi pyöräksi tunkemista en ole edes harkinnut. Ei minusta ole semmoiseen.
 
Sulla siis tiedossa uusia aluevaltauksia :). Toihan kuulostaa mainiolta, varmasti on motiavaatio kohdallansa.

Usko pois, hyvin se menee. Ja kaikki muuten mokailee, joten sekään ei ole vaarallista :D
Joo, mulle kerrottiin maanantaina, että sulla on neljä päivää aikaa opetella nää värimiehen hommat, että mä oon perjantaina pois ja sun pitää tehä ne. Olin vaan, että no selvä. :D Tykkään kyllä kaikista noista töistä, joten opettelenki ihan mieluusti :)

Joo kyllä mä uskon että se menee ihan hyvin, ei siinä oikeestaan muuta vaikeeta oo ku se värien sekoittaminen on tarkkaa puuhaa ja se sekoituskone on vähän pelottava :LOL: Muut hommat menee jo hyvin :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä