No katos katos - olipa käynyt kurkkaamassa juttuja tai sitten ei (olisiko muuten oikeasti voinut niin tehdä?), niin joka tapauksessa ansaitsee nyt kehut. Vihjata voisit kuinka kivaa olikaan, kun jätti pelaamiset väliin ja tulikin sipisemään ja pusittelemaan ja...sekä olikin aamulla kiva ylläri, kun teit aamupalaa...jotta ottaisi vinkistä vaaria ja saisi sitä ryhtiliikettä aikaiseksi .Huomenta!
Liekkö mies käyny täällä lueksimassa vai laittoiko joku teletappisesti sen päähän viestiä
Illalla meni pelit kiinni jo ennen klo 22, tuli viereen halimaan ja pusimaan ja aamulla pomppas heti kuudelta ylös keittämään puuroa perheelle..
Konjakilla kiittiHuomenta! :wave:
Tahtooko joku muu kahvia? :xmas:
Ei mulla oo konjakkia :'(. Käyks maito?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30445384:Konjakilla kiitti
EiEi mulla oo konjakkia :'(. Käyks maito?
No sitä on ihan tarpeeks. Riittääks lava?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30445401:Ei
Mut olut käy
TrukkilavallinenNo sitä on ihan tarpeeks. Riittääks lava?
Mulle kiitos. Pari mukillista, tilkka maitoa sekaan.Huomenta! :wave:
Tahtooko joku muu kahvia? :xmas:
No ei nyt niin paljon. Saat yhden tölkin tosta hyvästä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30445408:Trukkilavallinen
*ojentaa kaksi mukia* ole hyvä!Mulle kiitos. Pari mukillista, tilkka maitoa sekaan.
No ei nyt niin paljon. Saat yhden tölkin tosta hyvästä.
No okei. Saat kaks tölkkiä ja kissan oheistuotteena.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30445428:pihtari
Siellähän ollaan hyvässä hapessa keskellä kamalinta shöytäAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30445597:
Nyt on mun makkari aivan valmiina ja lasten osittain, kaapit tyhjinä, nyt vaan pesut, toki tullu paljon mutkii matkaan, kun muuttoautoja peruuntui, mut on tuo mies vaan rakas, löysi mulle viel isomman ja paremman suurinpiirtein samaan hintaan :heart:Siellähän ollaan hyvässä hapessa keskellä kamalinta shöytä
..."..hyvältä näyttää niiku kuuluuki..!.."...
Tsemppiä kaiken sen roudaamisen ja säätämisen keskelle, kyllä se kohta kiittää tekijäänsä kun saa vain ihastella uutta kotia ja opetella taloksia olemista
Itsehän en ole aloittanutkaan pakkaamista, muuttoautosta nyt puhumattakaan.. :snotty: ehkä kysyn nätisti uudelta omistajalta, saadaanko mekin asua täällä vielä hetki,,,Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30445619:Nyt on mun makkari aivan valmiina ja lasten osittain, kaapit tyhjinä, nyt vaan pesut, toki tullu paljon mutkii matkaan, kun muuttoautoja peruuntui, mut on tuo mies vaan rakas, löysi mulle viel isomman ja paremman suurinpiirtein samaan hintaan :heart:
Mun on pakko, kun yksin pitää täällä päässä tehä ja sit hoitaa siin samas 4 rakkauttansaItsehän en ole aloittanutkaan pakkaamista, muuttoautosta nyt puhumattakaan.. :snotty: ehkä kysyn nätisti uudelta omistajalta, saadaanko mekin asua täällä vielä hetki,,,