Se on kiinni asenteest eikä sukupuolesta.vitsit että joillakin naisilla on helppoa.
en kuulu heihin.
Täällä on muuten otollinen hetki vaatekriisille.
Se on kiinni asenteest eikä sukupuolesta.vitsit että joillakin naisilla on helppoa.
en kuulu heihin.
Ekkös muista että mä oon ekana jonossa jos frukrut lemppaa?no ihan saletisti olisin loppuikäni ykön siitä lähin kun vaemo antaa mulle lopputilin
Teillä ihanilla naisilla vaan jää huomaamatta että siellä teidän kelpuuttaman miehen takana on aina sata muutakin miestä joille elämä tälläkään kertaa ei mennyt ihan niin kuin elokuvissa..Ai mitenkä niin?
Ainahan te olette oikeassa paikassa oikeaan aikaan juuri oikealla tavalla . Tekemässä vaikutusta ja sitä kohtaamista.
Ihan samat on asemat ja tilanteet. Eri asia on sitten se, miten niihin tilanteisiin käy ns. kimppuun.
- en vissiin olekaan sanonut ymmärtäväni juuri mitään. Toisaalta voin vallan hyvin allekirjoittaa tuon lauseen ja olla tuossa kerhossa mukana, sillä enpä taida sitä oikeestikaan ymmärtää.siin lukee että "nainen joka ei ymmärrä naisten viehätysvoimaa"
En mää kovin nuorta halua.bonbon tarttee nuoremman, ei tämmösellä tavanomaisella ikämiehellä kyvyt piisaa tuommoselle paljokkaalle
Aijaaha.. :vampire:Ekkös muista että mä oon ekana jonossa jos frukrut lemppaa?
Ai sissus mie hajosin tälle,No vähän harmitti kun en ollut se rusina..
Entäs sitten?olisin mää ihan liian vanha sirahvillekki
No vituttaahan seAi sissus mie hajosin tälle,
Anteeks
Mistä sie puhut?no ei hyvät naiset tämmösellä ikämiehellä kyvyt piisaa nuorille tai paljokkaille
Mut ei sua uskois päivääkä yli 235 vuotiaaksi:OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30444089:Mie oon kaikille liian vanha. Mie oon jo sentäs kohta kolme sataa vuotias :vampire:.
En jaksa tuntikausia. Pari kertaa viikossa riittää.no esim siitä että eräät vaatii tuntikausien sessioita monta krt päivässä
Ekkö ruutiksesta sen vertaa oisit tykänny että omaishoitajaksi ees oisit alkanyt.. :OEntäs sitten?
Mulla olis hyvää aikaa ja ikää laittaa uus mies kierroksiin, sitteko olisin lempannu sut vanhainkotiin.
Awww :heart:Mut ei sua uskois päivääkä yli 235 vuotiaaksi:O
Ehtishän senkin kyllä hoitaa ennenko oon vanhaEkkö ruutiksesta sen vertaa oisit tykänny että omaishoitajaksi ees oisit alkanyt.. :O
:OEntäs sitten?
Mulla olis hyvää aikaa ja ikää laittaa uus mies kierroksiin, sitteko olisin lempannu sut vanhainkotiin.
Mää en piittaa iästä, voin ottaa sutkin :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30444089:Mie oon kaikille liian vanha. Mie oon jo sentäs kohta kolme sataa vuotias :vampire:.