Juu, ihan muuten vain sanoin.Vitut hiuksista.
Mä en ole mies joka ottaa.
Olen ihan perkeleen kaukana miehestä joka on otettavissa.
Juu, ihan muuten vain sanoin.Vitut hiuksista.
Meitä on monenlaisia. Ja otetaan asiat eri tavoilla. Jotkut ovat vahvempia kuin toiset. Syön taas masislääkkeitä, jospa ne auttais jaksamaan.Kuka niitä kohtaamisia laskee? Tarviiko niitä laskea? Eikö riitä, että ne ovat olleet ja isosti ja juuri silloin se on tuntunut oikealta ja hyvältä? Surullisempaa olisi mielestäni se, että niitä kohtaamisia, suhteiluja, ei olisi ollut ollenkaan. Että ei olisi saanut tuntea rinnan läikähdystä ja sitä kohtaamisen malttamattomuutta ja riemua, toisen ihmisen läheisyyttä... Ihastuminen ja rakastuminen on aina sattuman kauppaa. Se on joko tai. Ja jos se päättyy, niin tokihan se on pientä kuolemaa mutta henkiin siinä jää. Ja erotessa on aina kaksi osapuolta, joihin sattuu. Silloin myös käsittelytavat ja -keinot ovat kahden ihmisen keinoja - erilaisia.
Aina voi oppia ja opetella. Aina voi löytää itsestään uusia hienoja puolia. Aina voi myös heittäytyä ja uskaltaa. Ja ihan aina voi myös rakastaa ja rakastua. Uudestaan ja uudestaan. Pitää "vain" elää .
Ai mitenkä niin?hassua että te ette hoksaa miten paljon huonommassa asemassa miehet on
Auttaa ne . Samoin myös puhuminen ja kirjoittaminen. Asioiden käsitteleminen.Meitä on monenlaisia. Ja otetaan asiat eri tavoilla. Jotkut ovat vahvempia kuin toiset. Syön taas masislääkkeitä, jospa ne auttais jaksamaan.
vitsit että joillakin naisilla on helppoa.vitsi että naisilla on helppoa
Sie vaan luulet niin. Tuskin vapaalla jalalla kauaa kulkisit jos niin pääsisi tapahtumaan.hassua että te ette hoksaa miten paljon huonommassa asemassa miehet on
peesivitsit että joillakin naisilla on helppoa.
en kuulu heihin.
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii noin |O. Hiukset on naisen kruunu .Vitut hiuksista.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30444018:Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii noin |O. Hiukset on naisen kruunu .
En usko.no ihan saletisti olisin loppuikäni ykön siitä lähin kun vaemo antaa mulle lopputilin
Jaaha - ihan jännityksestä tiristen nyt oottelen, että mitä mahtaakaan lukea mun uudessa kerhojäsenyyspaidassanijaaha, routakisu ilmoittautu juur kerhoon
Jos tahtoo löytää panokaverin, niin naiset pääsee huomattavasti helpommalla.vitsi että naisilla on helppoa
no et olis,mää ottaisin sut:heart:no ihan saletisti olisin loppuikäni ykön siitä lähin kun vaemo antaa mulle lopputilin
Mulle ihan sopivan ikäinen.yinksu, mää oon ihan liian vanha sulle
tekosyy.et vaan haluis mua.yinksu, mää oon ihan liian vanha sulle