Sulla loppuu asperiinit äkkiä jos jokaisen tarvitsevan miehen meinaat lääkitä.Ota Burana, mä tarjoon.
Sulla loppuu asperiinit äkkiä jos jokaisen tarvitsevan miehen meinaat lääkitä.Ota Burana, mä tarjoon.
kohta nukkumaan..
Ei oo helppoo sovinistirasistilla. Yritä tuossaki tasapuolisesti vihata kumpaakin ja huudella ämmää ja niigeriäKoitan parhaani yrittäen välttää törmäyksiä kaikkiin paitsi Peppiini.
Elämä vaan menee hirveen vaikeeksi jos oven avaamalla samassa kerroksessa asuu a) nainen b) neekeri.
Yritä ny siinä olla sovinistirasisti jos elääkin pitää.
Naisen ikää ei pidä erehtyä kysymään. Voipi olla että lyö muukin kuin salama vaikka kyseessä ei olisi noita.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30444089:Mie oon kaikille liian vanha. Mie oon jo sentäs kohta kolme sataa vuotias :vampire:.
Totisesti vituttais jos ei missään välissä ehtisi ryyppäämään.Ei oo helppoo sovinistirasistilla. Yritä tuossaki tasapuolisesti vihata kumpaakin ja huudella ämmää ja niigeriä
Totisesti vituttais jos ei missään välissä ehtisi ryyppäämään.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30444264:Iltaa.
Huame pitäs jo yrittää leikkiä värimiestä ja Jaska sitte tekee mun hommat. IIIIKKKK. No parempi saada vielä yks päivä harjotusta tositoimissa, ennenkuin siihen jää yksin.
Häpeä edesIltaa :wave:. Heräsin just.
...tyrkkää siihen pelikäden välittömään läheisyyteen jesaria :saint: :xmas:..kirjota vaikka tussilla sen pintaan isoilla kirjaimilla "VINKKI VINKKI"....Öitä kaikki unille menneet :heart:
Mie jäin vielä läppärille jumiin ja keitin kupposen teetä.
Tekis mieli mennä karjaseen ukolle jotta suuta soukemmalle tai mieluten kokonaan tukkoon kun möyhää tuolla peleissänsä perkeleitten lennellessä,
ja muksut koittaa nukkua. :headwall:
Mut EN JAKSA.
EIKÄ HUVITA.
PISTE.
Kerroksen kolmannen oven takana on sit viiskymppinen heteropari.Aina jallulle ehtii jos vaan nainen ja neekuri häirittee. Ajattele jos ois vielä manne
Yhtään en häpeä! Sattu väsyttään niin nukuin päikkärit.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30444337:Häpeä edes
aha, kohta sä varmaan ahmit aamupalaa :stick:Yhtään en häpeä! Sattu väsyttään niin nukuin päikkärit.
ähh, ukko kumminkin keksis jotain muuta välkkyä käyttöä sille....tyrkkää siihen pelikäden välittömään läheisyyteen jesaria :saint: :xmas:..kirjota vaikka tussilla sen pintaan isoilla kirjaimilla "VINKKI VINKKI"....
:hug:
Kyllä se ihan iltapala vaan on . Mutta niin ahminkin!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30444345:aha, kohta sä varmaan ahmit aamupalaa :stick:
Joo, mulle kerrottiin maanantaina, että sulla on neljä päivää aikaa opetella nää värimiehen hommat, että mä oon perjantaina pois ja sun pitää tehä ne. Olin vaan, että no selvä. Tykkään kyllä kaikista noista töistä, joten opettelenki ihan mieluustiSulla siis tiedossa uusia aluevaltauksia . Toihan kuulostaa mainiolta, varmasti on motiavaatio kohdallansa.
Usko pois, hyvin se menee. Ja kaikki muuten mokailee, joten sekään ei ole vaarallista